• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Recepcjonista z Sopotu trzeci najlepszy na świecie

Magda Mielke
10 marca 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (162)
Najnowszy artykuł na ten temat Praca detektywa: wymagania, predyspozycje, zadania
Krzysztof Studziński jest laureatem 3. miejsca w międzynarodowym, prestiżowym konkursie The AICR World's Best Receptionist, który odbył się w Katarze. Krzysztof Studziński jest laureatem 3. miejsca w międzynarodowym, prestiżowym konkursie The AICR World's Best Receptionist, który odbył się w Katarze.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Kierowników Recepcji i Menedżerów Hoteli (AICR) co roku przyznaje tytuł najlepszego recepcjonisty świata. W tym roku o laur ten zawalczył Krzysztof Studziński, recepcjonista z Sofitel Grand Sopot, i zdobył trzecie miejsce.



Czy lubisz swoją pracę?

The AICR World's Best Receptionist to konkurs, który daje możliwość recepcjonistom z całego świata zaprezentowania swoich umiejętności w zakresie doskonałości usług, doświadczenia w obsłudze klienta, wiedzy na temat pracy recepcji oraz pasji do gościnności. Coroczny konkurs organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Kierowników Recepcji i Menedżerów Hoteli AICR (The International Association for Deputy Managers and Front Office Managers of Luxury Hotels) - sieć ponad 1000 hotelarzy z całego świata. Jego misją jest znajdowanie i rozwijanie talentów w branży oraz wspieranie ich inicjatywami edukacyjnymi i profesjonalnym doradztwem.


Aby wziąć udział w konkursie, recepcjonista musi wygrać najpierw krajowy konkurs AICR. W przypadku krajów, które nie mają swojej sekcji AICR (Polska się do nich zalicza), istnieje możliwość uczestnictwa w ramach "dzikiej karty".

Krzysztof jest absolwentem gdyńskiego Technikum Hotelarskiego. Krzysztof jest absolwentem gdyńskiego Technikum Hotelarskiego.
Krzysztof Studziński, recepcjonista z hotelu Sofitel Grand Sopot, postanowił skorzystać z tego rozwiązania. Wziął udział w konkursie online i rywalizował z innymi uczestnikami z całego świata. Talent i doskonałe umiejętności doprowadziły go do wygrania preselekcji i zakwalifikowania się do międzynarodowego finału w Katarze. Dzięki swojemu zaangażowaniu, profesjonalizmowi, pasji, gościnności, a także wielkiej empatii i życzliwości zdobył trzecie miejsce w światowej edycji tego konkursu.

- Kiedy byłem uczniem technikum hotelarskiego, usłyszałem o konkursie organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie AICR. Zacząłem marzyć! World Best Receptionist Contest, od kiedy pamiętam, uznawałem za kolokwialne "Top of the top" wyzwań branżowych, którego mogą się podjąć wyłącznie recepcjoniści 4- i 5-gwiazdkowych hoteli z całego świata - mówi Krzysztof Studziński. - To dla mnie niezwykłe wyróżnienie. Jestem wdzięczny za wszystko, co mam, za wszystko co kiedykolwiek osiągnąłem. Wiem, że jeszcze wiele doświadczeń przede mną.
EuroSkills. Jeden z najlepszych spawaczy w Europie pracuje w Trójmieście EuroSkills. Jeden z najlepszych spawaczy w Europie pracuje w Trójmieście

Krzysztof Studziński jest absolwentem Technikum Hotelarskiego w Gdyni. Jak sam mówi, udział w konkursie organizowanym przez AICR był jego marzeniem. Wcześniej z powodzeniem brał udział w innych konkursach branżowych, takich jak: Olimpiada Wiedzy Hotelarskiej, World Skills Poland, World Skills i Euro Skills.


Ekipa sopockiego hotelu nie kryje dumy z osiągnięcia swojego pracownika.

- Naszą spektakularną historię współtworzą nasi pracownicy - ambasadorzy naszej marki Sofitel. To dzięki nim nasz hotel posiada niepowtarzalną atmosferę, nietuzinkowy charakter, to coś, do czego nasi goście wracają z uśmiechem na twarzy. Jednym z naszych ambasadorów jest utalentowany recepcjonista Krzysztof Studziński. Jesteśmy niesamowicie dumni, wzruszeni i szczęśliwi [z jego sukcesu - przyp. red.] - poinformowała obsługa Sofitel Grand Sopot na swoim profilu w mediach społecznościowych.
Job crafting Job crafting "uleczy" wypalenie zawodowe?
Międzynarodowy finał o "David Campbell Trophy" trwał dwa dni i wzięło w nim udział 17 zawodników z Europy, Azji, Afryki Północnej, Australii oraz Bliskiego Wschodu. Pierwszy etap to "back office" - polegał na rozwiązywaniu zadań związanych z pracą na zapleczu. W trakcie 1,5 godz. uczestnicy mieli odpowiedzieć na rozbudowaną skargę gościa na portalu OTA (Online Travel Agency, tj. Expedia, Booking.com itp.), wyliczyć krytyczne wskaźniki efektywności funkcjonowania jednostki hotelowej (KPI - Key Performance Indicators) oraz odpowiedzieć na prośbę rezerwacji "wymagającego" klienta - wraz z uwzględnieniem szczególnych próśb gościa oraz sugestiami miejsc wartych zobaczenia.

W drugim etapie zawodnicy podeszli do części "Front of House", w której musieli odegrać 10-minutowe scenki sytuacyjne. Za zadanie mieli obsłużyć dwóch gości (aktorów), stosując się do wszelkich procedur i wykazując nietuzinkowym podejściem. Jury oceniało m.in. język ciała recepcjonistów, ich empatię, pracę pod presją czasu i wymagań gości, kreatywność, wiedzę oraz elokwencję.


Zmagania recepcjonistów oceniało międzynarodowe jury, składające się z fachowców w branży: wykładowców wyższych uczelni hotelarskich w Szwajcarii, dyrektorów różnych pionów hoteli luksusowych oraz właścicieli firm doradczych z zakresu obsługi w hotelarstwie. Konkurs wygrała Bianca-Alexandra Bogdan, reprezentantka hotelu Mandarin Oriental w Dosze. Drugie miejsce zajął Elias Abou Jaoude, reprezentant hotelu Jumeirah Al Qasr z Dubaju.

Miejsca

Opinie (162) ponad 10 zablokowanych

  • Zorganizujmy konkurs na najlepszego kelnera. (1)

    • 0 0

    • Konkurs na najlepszego Kelnera

      Jak najbardziej istnieje taki konkurs! Już we Wrześniu tego roku, w Gdańsku, odbędą się Europejskie Finały Igrzysk Zawodowych- EuroSkills p
      2023. Przez 3 dni młodzi fachowcy z około 30 branż będą ze sobą konkurować o miano najlepszego w Europie, kelnerzy, frezowanie CNC, rzeźnicy, floryści, Przemysł 4.0 i wiele innych.

      Takie inicjatywy na prawdę inspirują!

      • 1 0

  • Od zawsze hotelarze i Gastro wie!

    Konkurs się kupuje zanim go ogłoszą. Także tyle w temacie. Odważna inwestycja młodego i rodziny.

    • 2 4

  • Brawo!! Rozwijaj się!

    Brawa dla ciebie!

    • 2 0

  • Z twarzy podbny do Toudiego (2)

    Nie dziwi zatem fakt że zajął trzecie miejsce, wszak Toudi też był doskonały w służbie swojemu księciu.

    • 1 6

    • (1)

      Yeee!!!
      No właśnie kogoś mi przypomina i za diabła nie mogłem skumać kogo...

      Księciunio słodki, książątko moje ukochane.
      :-)

      • 0 3

      • Trzeba być naprawdę okropnym człowiekiem, żeby w ten sposób wyśmiewać się z wyglądu młodego chłopaka

        • 2 0

  • Serio?

    • 0 2

  • Brawo

    Zawsze cieszą mnie sukcesy naszych rodaków.

    • 2 0

  • Serdeczne gratulacje. Brawo młodzi.

    • 2 0

  • Sofitel się pucuje

    Ale prawda jest taka, że bez profesjonalnej kadry z T.H. nie byłoby tego chłopaka tam, gdzie dziś jest.
    W Hotelarce na prawdę można się sporo nauczyć. Tak samo w Gastronomiku (ta sama szkoła).

    • 0 0

  • M

    Brawo

    • 1 0

  • Recepcjonista

    Szczyt marzeń każdego faceta

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane