- 1 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (111 opinii)
- 2 Sprawdź, czy zarabiasz przeciętną krajową (185 opinii)
- 3 Kelner: zawód, którego (już) nie ma? (108 opinii)
- 4 Ubezpieczeni w ZUS. Są nawet Kolumbijczycy (153 opinie)
- 5 Zwolnienia grupowe. Stały trend czy tylko zmiana jakościowa (218 opinii)
Recepcjonista z Sopotu trzeci najlepszy na świecie
Międzynarodowe Stowarzyszenie Kierowników Recepcji i Menedżerów Hoteli (AICR) co roku przyznaje tytuł najlepszego recepcjonisty świata. W tym roku o laur ten zawalczył Krzysztof Studziński, recepcjonista z Sofitel Grand Sopot, i zdobył trzecie miejsce.
Aby wziąć udział w konkursie, recepcjonista musi wygrać najpierw krajowy konkurs AICR. W przypadku krajów, które nie mają swojej sekcji AICR (Polska się do nich zalicza), istnieje możliwość uczestnictwa w ramach "dzikiej karty".
Krzysztof Studziński, recepcjonista z hotelu Sofitel Grand Sopot, postanowił skorzystać z tego rozwiązania. Wziął udział w konkursie online i rywalizował z innymi uczestnikami z całego świata. Talent i doskonałe umiejętności doprowadziły go do wygrania preselekcji i zakwalifikowania się do międzynarodowego finału w Katarze. Dzięki swojemu zaangażowaniu, profesjonalizmowi, pasji, gościnności, a także wielkiej empatii i życzliwości zdobył trzecie miejsce w światowej edycji tego konkursu.
- Kiedy byłem uczniem technikum hotelarskiego, usłyszałem o konkursie organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie AICR. Zacząłem marzyć! World Best Receptionist Contest, od kiedy pamiętam, uznawałem za kolokwialne "Top of the top" wyzwań branżowych, którego mogą się podjąć wyłącznie recepcjoniści 4- i 5-gwiazdkowych hoteli z całego świata - mówi Krzysztof Studziński. - To dla mnie niezwykłe wyróżnienie. Jestem wdzięczny za wszystko, co mam, za wszystko co kiedykolwiek osiągnąłem. Wiem, że jeszcze wiele doświadczeń przede mną.
EuroSkills. Jeden z najlepszych spawaczy w Europie pracuje w Trójmieście
Krzysztof Studziński jest absolwentem Technikum Hotelarskiego w Gdyni. Jak sam mówi, udział w konkursie organizowanym przez AICR był jego marzeniem. Wcześniej z powodzeniem brał udział w innych konkursach branżowych, takich jak: Olimpiada Wiedzy Hotelarskiej, World Skills Poland, World Skills i Euro Skills.
Ekipa sopockiego hotelu nie kryje dumy z osiągnięcia swojego pracownika.
- Naszą spektakularną historię współtworzą nasi pracownicy - ambasadorzy naszej marki Sofitel. To dzięki nim nasz hotel posiada niepowtarzalną atmosferę, nietuzinkowy charakter, to coś, do czego nasi goście wracają z uśmiechem na twarzy. Jednym z naszych ambasadorów jest utalentowany recepcjonista Krzysztof Studziński. Jesteśmy niesamowicie dumni, wzruszeni i szczęśliwi [z jego sukcesu - przyp. red.] - poinformowała obsługa Sofitel Grand Sopot na swoim profilu w mediach społecznościowych.
Job crafting "uleczy" wypalenie zawodowe?
Międzynarodowy finał o "David Campbell Trophy" trwał dwa dni i wzięło w nim udział 17 zawodników z Europy, Azji, Afryki Północnej, Australii oraz Bliskiego Wschodu. Pierwszy etap to "back office" - polegał na rozwiązywaniu zadań związanych z pracą na zapleczu. W trakcie 1,5 godz. uczestnicy mieli odpowiedzieć na rozbudowaną skargę gościa na portalu OTA (Online Travel Agency, tj. Expedia, Booking.com itp.), wyliczyć krytyczne wskaźniki efektywności funkcjonowania jednostki hotelowej (KPI - Key Performance Indicators) oraz odpowiedzieć na prośbę rezerwacji "wymagającego" klienta - wraz z uwzględnieniem szczególnych próśb gościa oraz sugestiami miejsc wartych zobaczenia.
W drugim etapie zawodnicy podeszli do części "Front of House", w której musieli odegrać 10-minutowe scenki sytuacyjne. Za zadanie mieli obsłużyć dwóch gości (aktorów), stosując się do wszelkich procedur i wykazując nietuzinkowym podejściem. Jury oceniało m.in. język ciała recepcjonistów, ich empatię, pracę pod presją czasu i wymagań gości, kreatywność, wiedzę oraz elokwencję.
Zmagania recepcjonistów oceniało międzynarodowe jury, składające się z fachowców w branży: wykładowców wyższych uczelni hotelarskich w Szwajcarii, dyrektorów różnych pionów hoteli luksusowych oraz właścicieli firm doradczych z zakresu obsługi w hotelarstwie. Konkurs wygrała Bianca-Alexandra Bogdan, reprezentantka hotelu Mandarin Oriental w Dosze. Drugie miejsce zajął Elias Abou Jaoude, reprezentant hotelu Jumeirah Al Qasr z Dubaju.
Miejsca
Opinie (162) ponad 10 zablokowanych
-
2023-03-10 12:13
Zaproszenie na plebanie do swi Brygidy
- 2 11
-
2023-03-10 12:33
Niezly cwaniak.
- 4 17
-
2023-03-10 12:42
Obiektywnie rzecz biorąc (i nie piszę tego złośliwie) (2)
Muszę przyznać, że jest on bardzo sztuczny z twarzy, tak jakby był np. po kilku operacjach chirurgii estetycznej...
- 8 22
-
2023-03-10 12:45
...na drugim zdjęciu wygląda już o wiele lepiej
możliwe, że to fotograf dał ciała?
- 4 0
-
2023-03-13 08:47
Ale wyszło złośliwie
- 0 0
-
2023-03-10 12:50
(2)
Super.
Ale nie zmienia to faktu że takie studia jak np. hotelarstwo, public relations, pseudo kosmetologia to jakiś i**otyzm.
Świat się stacza.- 6 10
-
2023-03-10 18:47
ale, że co ci w nich przeszkadza? Zarabiają, zarabiają. Kosmetolożka też może wyciągnąć 6-8 tys netto.
- 0 0
-
2023-03-11 22:36
?
- 0 0
-
2023-03-10 12:52
koles wyglada jak młodsza wersja recepcjonisty
z filmu "Kevin sam w Nowym Yorku"
- 11 2
-
2023-03-10 12:57
To nie ten gość z kabaretu?
A to nie jest ten sam gość co z kabaretu o komunikacji?
Bo podobny- 2 7
-
2023-03-10 13:03
Ta najlepsza obsługa? Śmiech
Ja sam mam obiekt noclegowy. I tyle ile ja zrobiłem:) żaden przylizany w garniturze nie zrobil dla turystów czy promocji miasta gdansk. To nie jest najlepsza obsługa ale tylko z drogich hoteli. A to ma być porównanie:) niech on u mnie popracuje to zobaczy:) ciekawie czy pomagał klientowi który został oszukany w tych stip clubach z karty;) jak ja to jest obsługa i pomoc klientowi:) oraz tyle innych rzeczy. że by opisać tutaj miejsca by zabrakło co robiłem. Niech ci co to publikują nie ośmieszają się . W tych drogich hotelach palcem nikt nie kiwnie żeby ci pomóc czy coś zrobić za darmo;)
- 4 15
-
2023-03-10 13:18
Brawo Ty
!!!
- 7 0
-
2023-03-10 13:20
Gratulacje! Bardzo przystojny:) Skorzystam z Hotelu Sofitel Grand Sopot żeby go poznać
- 7 1
-
2023-03-10 13:42
to najlepszy
czy trzeci?
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.