• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Recepcjonista z Sopotu trzeci najlepszy na świecie

Magda Mielke
10 marca 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (162)
Najnowszy artykuł na ten temat Praca detektywa: wymagania, predyspozycje, zadania
Krzysztof Studziński jest laureatem 3. miejsca w międzynarodowym, prestiżowym konkursie The AICR World's Best Receptionist, który odbył się w Katarze. Krzysztof Studziński jest laureatem 3. miejsca w międzynarodowym, prestiżowym konkursie The AICR World's Best Receptionist, który odbył się w Katarze.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Kierowników Recepcji i Menedżerów Hoteli (AICR) co roku przyznaje tytuł najlepszego recepcjonisty świata. W tym roku o laur ten zawalczył Krzysztof Studziński, recepcjonista z Sofitel Grand Sopot, i zdobył trzecie miejsce.



Czy lubisz swoją pracę?

The AICR World's Best Receptionist to konkurs, który daje możliwość recepcjonistom z całego świata zaprezentowania swoich umiejętności w zakresie doskonałości usług, doświadczenia w obsłudze klienta, wiedzy na temat pracy recepcji oraz pasji do gościnności. Coroczny konkurs organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Kierowników Recepcji i Menedżerów Hoteli AICR (The International Association for Deputy Managers and Front Office Managers of Luxury Hotels) - sieć ponad 1000 hotelarzy z całego świata. Jego misją jest znajdowanie i rozwijanie talentów w branży oraz wspieranie ich inicjatywami edukacyjnymi i profesjonalnym doradztwem.


Aby wziąć udział w konkursie, recepcjonista musi wygrać najpierw krajowy konkurs AICR. W przypadku krajów, które nie mają swojej sekcji AICR (Polska się do nich zalicza), istnieje możliwość uczestnictwa w ramach "dzikiej karty".

Krzysztof jest absolwentem gdyńskiego Technikum Hotelarskiego. Krzysztof jest absolwentem gdyńskiego Technikum Hotelarskiego.
Krzysztof Studziński, recepcjonista z hotelu Sofitel Grand Sopot, postanowił skorzystać z tego rozwiązania. Wziął udział w konkursie online i rywalizował z innymi uczestnikami z całego świata. Talent i doskonałe umiejętności doprowadziły go do wygrania preselekcji i zakwalifikowania się do międzynarodowego finału w Katarze. Dzięki swojemu zaangażowaniu, profesjonalizmowi, pasji, gościnności, a także wielkiej empatii i życzliwości zdobył trzecie miejsce w światowej edycji tego konkursu.

- Kiedy byłem uczniem technikum hotelarskiego, usłyszałem o konkursie organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie AICR. Zacząłem marzyć! World Best Receptionist Contest, od kiedy pamiętam, uznawałem za kolokwialne "Top of the top" wyzwań branżowych, którego mogą się podjąć wyłącznie recepcjoniści 4- i 5-gwiazdkowych hoteli z całego świata - mówi Krzysztof Studziński. - To dla mnie niezwykłe wyróżnienie. Jestem wdzięczny za wszystko, co mam, za wszystko co kiedykolwiek osiągnąłem. Wiem, że jeszcze wiele doświadczeń przede mną.
EuroSkills. Jeden z najlepszych spawaczy w Europie pracuje w Trójmieście EuroSkills. Jeden z najlepszych spawaczy w Europie pracuje w Trójmieście

Krzysztof Studziński jest absolwentem Technikum Hotelarskiego w Gdyni. Jak sam mówi, udział w konkursie organizowanym przez AICR był jego marzeniem. Wcześniej z powodzeniem brał udział w innych konkursach branżowych, takich jak: Olimpiada Wiedzy Hotelarskiej, World Skills Poland, World Skills i Euro Skills.


Ekipa sopockiego hotelu nie kryje dumy z osiągnięcia swojego pracownika.

- Naszą spektakularną historię współtworzą nasi pracownicy - ambasadorzy naszej marki Sofitel. To dzięki nim nasz hotel posiada niepowtarzalną atmosferę, nietuzinkowy charakter, to coś, do czego nasi goście wracają z uśmiechem na twarzy. Jednym z naszych ambasadorów jest utalentowany recepcjonista Krzysztof Studziński. Jesteśmy niesamowicie dumni, wzruszeni i szczęśliwi [z jego sukcesu - przyp. red.] - poinformowała obsługa Sofitel Grand Sopot na swoim profilu w mediach społecznościowych.
Job crafting Job crafting "uleczy" wypalenie zawodowe?
Międzynarodowy finał o "David Campbell Trophy" trwał dwa dni i wzięło w nim udział 17 zawodników z Europy, Azji, Afryki Północnej, Australii oraz Bliskiego Wschodu. Pierwszy etap to "back office" - polegał na rozwiązywaniu zadań związanych z pracą na zapleczu. W trakcie 1,5 godz. uczestnicy mieli odpowiedzieć na rozbudowaną skargę gościa na portalu OTA (Online Travel Agency, tj. Expedia, Booking.com itp.), wyliczyć krytyczne wskaźniki efektywności funkcjonowania jednostki hotelowej (KPI - Key Performance Indicators) oraz odpowiedzieć na prośbę rezerwacji "wymagającego" klienta - wraz z uwzględnieniem szczególnych próśb gościa oraz sugestiami miejsc wartych zobaczenia.

W drugim etapie zawodnicy podeszli do części "Front of House", w której musieli odegrać 10-minutowe scenki sytuacyjne. Za zadanie mieli obsłużyć dwóch gości (aktorów), stosując się do wszelkich procedur i wykazując nietuzinkowym podejściem. Jury oceniało m.in. język ciała recepcjonistów, ich empatię, pracę pod presją czasu i wymagań gości, kreatywność, wiedzę oraz elokwencję.


Zmagania recepcjonistów oceniało międzynarodowe jury, składające się z fachowców w branży: wykładowców wyższych uczelni hotelarskich w Szwajcarii, dyrektorów różnych pionów hoteli luksusowych oraz właścicieli firm doradczych z zakresu obsługi w hotelarstwie. Konkurs wygrała Bianca-Alexandra Bogdan, reprezentantka hotelu Mandarin Oriental w Dosze. Drugie miejsce zajął Elias Abou Jaoude, reprezentant hotelu Jumeirah Al Qasr z Dubaju.

Miejsca

Opinie (162) ponad 10 zablokowanych

  • Opinia wyróżniona

    Super

    Gratulacje!!! Taki poziom obsługi gosci wymaga na pewno dużo cierpliwości i wspaniałych manier. Bądź najlepszy w tym co robisz!

    • 345 4

  • Co nastepne:kankurs na najlepszego ciecia z grupa inwalidzka na glowe co pilnuje szkoly czy na sprzataczke? (3)

    • 9 36

    • Albo konkurs na najlepszego dumnego posiadacza niebieskiej karty buahaaa (1)

      • 4 2

      • Najlepszy będzie konkurs na nieroba, pobierający najwyższy zasiłek i jeszcze premia za wyżebranie remontu mieszkania komunalnego

        • 1 0

    • Wytrzyj gile z ryja

      • 1 2

  • Gratulacje Mesje Krzysztof, zapraszamy do naszego zespołu (3)

    Gustave H. The Grand Budapest Hotel

    • 13 3

    • My tez-szpital kocborowo recepcja (1)

      • 7 7

      • dla ciebie jest senior Karyna of 8 purchlak and beneficjent of purchlak.

        • 1 1

    • Nie oddamy !!! Takich ludzi nam potrzeba w Polsce. Umożliwić młodym ludziom udział w konkursach międzynarodowych . W młodych ludzi inwestować!! Młodych Polaków i tych kto chce tu mieszkać naprawdę !!!

      • 2 2

  • Gratuluję (1)

    Chętnie zobaczyłbym nagranie z takiego konkursu jako show w tv

    • 14 3

    • Nie przejdzie.....

      Za dużo kultury, suweren może mieć niestrawność.

      • 6 2

  • Super

    Gratulacje

    • 17 0

  • Ciekawe co z pensją (3)

    Bo dziękuje na chleb nie nasmarujesz.

    • 17 3

    • Wiesz, kelnerki potrafią zarobić lepiej od pań w urzędach (2)

      Także ten, no

      • 6 3

      • także który?

        • 3 1

      • Przecież praca w urzędach jest bardzo słabo opłacana.
        A wiadomo ,że w świecie gastro hotelarskim na przyzwoitym poziomie można naprawdę porządnie zarobić

        • 3 1

  • Za to jeden z barmanów z Trójmiasta jest od niedawna najbogatszy! Brawo

    • 7 3

  • (1)

    Straszne jest to odczłowieczanie pracowników, mające na celu uczynienie z ludzi robotów. Bardzo często się z tym spotykam, że mówią do mnie wyuczonymi formułkami, a rozmowa odbywa się według jakiegoś schematu narzuconego odgórnie. Zawsze to będzie sztuczne. Może dlatego ludzie częściej wybierają agroturystykę, najlepiej w górach lub na ścianie wschodniej.

    • 18 10

    • Formułka , formułce nierówna

      Taki recepcjonista ma konkretne procedury do wykonania, ale czyni to z indywidualnym podejściem do każdego gościa.

      To nie jest tępa formułka jak, np. w żabce, gdy kupujesz colę, a jeszcze proponują energy drinka + kawę, czyli zero dopasowania do potrzeb. Przy czym najgorszy jest fakt, że jak się odmówi na samym początku, to i tak muszą dokończyć pytanie.

      • 7 0

  • (1)

    Mam nadzieję, że Hotel swojej dumy nie ograniczył jedynie do postu w mediach społecznościowych, ale że też przełożyła się ona na odpowiednią wysokość przelewów.

    • 40 0

    • Tiaaa... kolega tam byl szefem kuchni za najnizsza krajowa czyli maxymalny zysk poprzez wyzysk czyli polandia w pigulce

      • 0 0

  • Proszę zauważyć (5)

    Mężczyzna zdobył tą nagrodę. Pomimo, że zawód wydaje się dość kobiecy.
    Kolejny mit, że kobiety mogą być w czymś lepsze obalony.

    • 17 18

    • Oczywiscie ze płeć nie ma nic wspólnego z uprawianiem wszystkich zawodów. Najważniejsze żeby wszyscy zarabiali zgodnie z wykształceniem i umiejętnościami !!! Obiekty i mężczyźni!!!

      • 1 3

    • Nawet pod artykułem o sukcesie zdolnego chłopaka musisz wypisywać mizoginistyczne komentarze? To jest jakaś obsesja?

      • 9 1

    • Może dzisiaj czuł się kobietą

      • 3 3

    • Proszę zauważyć

      ze konkurs wygrała kobieta. Ten pan był trzeci

      • 3 0

    • Proszę zauważyć że I miejsce zajęła kobieta

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane