- 1 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (155 opinii)
- 2 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 3 Sprawdź, czy zarabiasz przeciętną krajową (185 opinii)
- 4 Kelner: zawód, którego (już) nie ma? (109 opinii)
- 5 Ubezpieczeni w ZUS. Są nawet Kolumbijczycy (155 opinii)
Trójmiejskie Biura: z wizytą w Ensono
W dzisiejszym odcinku cyklu Trójmiejskie Biura pokazujemy gdańską siedzibę firmy Ensono, która mieści się w Garnizonie. W poprzednim odcinku odwiedziliśmy wnętrza Sii w Olivia Business Centre.
Główna siedziba firmy mieści się w Chicago. Łącznie na świecie Ensono zatrudnia 2 tys. pracowników. Polski oddział Ensono mieści się gdańskim Garnizonie. W biurze o powierzchni około 1300 m kw. pracuje 90 osób.
Ensono zarządza środowiskami IT swoich klientów, pomagając jednocześnie w ich optymalizacji. Kompetencje Ensono pokrywają pełne spectrum infrastruktury IT - od środowisk opartych o Mainframe po rozwiązania działające w modelu chmury publicznej. Ensono jest partnerem szefów IT dużych organizacji w transformacji biznesu poprzez optymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje model hybrydowych platform IT.
- Usprawniamy cyfrową transformację firm poprzez efektywną i skalowalną modernizację IT w oparciu o chmurę publiczną. Nasz kompleksowy portfel usług, który jest kontrolowany przez inteligentną platformę zarządzania, został zaprojektowany tak, aby usprawnić funkcjonowanie infrastruktury IT naszych klientów. Zdobywamy branżowe wyróżnienia AWS oraz Azzure, wliczając w to tytuł "Microsoft Datacenter Transformation Partner of the Year" - mówi Katarzyna Tęcza, manager biura Ensono.
Aranżacja wnętrza
- Do biura przeprowadziliśmy się w połowie stycznia tego roku. Projekt przeprowadzki wraz z aranżacją i wyborem nowego biura trwał około półtora roku. Zależało nam na tym, by z jednej strony wnętrze odzwierciedlało identyfikację wizualną firmy, z drugiej - chcieliśmy stworzyć funkcjonalną przestrzeń, w której będzie się komfortowo pracowało - dodaje Katarzyna Tęcza.
W aranżacji biura brała udział firma APP Kolor Plus oraz JLL, a wyposażenie meblowe dostarczone zostało przez Nowy Styl. Wnętrze zostało urządzone w oparciu o połączenie bieli, szarości i fioletu, czyli kolorów nawiązujących do identyfikacji wizualnej Ensono. Koncepcja przestrzeni uwzględnia miejsce do pracy z klientami przez telefon, pokoje do pracy w zespołach projektowych, siedem sal konferencyjnych oraz strefę rekreacyjną.
Warto podkreślić, że sale konferencyjne charakteryzują się różną wielkością. Najmniejsza z nich ma ponad 7 m kw., a największa ponad 50 m kw. Dzięki takiemu zróżnicowaniu powierzchni możliwe jest dopasowanie do realnych potrzeb zespołu i charakteru spotkań. Każda z nich ma inną nazwę. Wśród nich znajdują się m.in. sale Chopin, Lem czy Rutkiewicz. Przestrzeń do rozmowy przez telefon została natomiast zaplanowana w postaci niewielkich pokoi, które zapewnią komfort pracy. Miejsce do odpoczynku uwzględnia przestrzeń do drzemki lub czytania książek i kącik do gier.
Oprócz tego w biurze są dwie kuchnie. Jedna z nich została umieszczona w pobliżu otwartej przestrzeni do pracy, natomiast druga - większa - jest również miejscem do organizowania spotkań pracowników.
Izolacja akustyczna
Ważną kwestią jest izolacja akustyczna biura. Oprócz wydzielenia pokoi spotkań lub budek telefonicznych dodatkowe wygłuszenie zapewnia wykładzina, sufity o podwyższonych parametrach izolacji akustycznej oraz specjalne panele absorbujące dźwięk.
Miejsca
Opinie (72)
-
2019-08-02 09:00
(1)
Widać, że tanio nie będzie... :)
- 2 2
-
2019-08-02 09:31
jest plastikowo... to pewnie i tanio. Nie wygląda to na na meble z wyższej półki
- 3 0
-
2019-08-02 09:21
Brawo dla firmy za pokazanie open space !
Chyba, że chodziło o pokazanie regulowanych stołów:D
- 13 0
-
2019-08-02 09:25
ale jest wypas , elektrycznie regulowane biurka , super można popracować na stojąca (2)
a każde to koszt tak około 2400zł , i nie każda firma to ma
- 8 3
-
2019-08-02 10:11
to jest już standard
co w tym dziwnego??
- 1 3
-
2019-08-03 09:59
Bez sensu wydatek - tego podnoszenia używa 5% ludzi
najpierw trochę używają, a po roku to już prawie nikt
- 0 0
-
2019-08-02 09:30
Plastik do siedzenia... chyba architekt wnętrz ciut poszalał za bardzo (1)
Chyba, że chodzi o to, żeby za długo nie siedzieć w kantynie.
- 9 0
-
2019-08-02 10:52
o! to, to , to!
- 4 0
-
2019-08-02 09:58
Lepiej napiszcie o zarobkach (1)
Takie artykuły świadczą tylko o tym, że nie mogą znaleźć pracowników. Takie biuro może zachęcić kogoś kto pracuje za niskie pieniądze, dla wysokiej klasy specjalistów inne czynniki są na pierwszym miejscu. Biuro oczywiście też jest na tej liście ale na drugim planie.
- 13 1
-
2019-08-02 10:09
Zdarzylo mi sie nie rozpoczac pracy mimo, ze sie do niej dostalem po tym jak zobaczylem w jakich warunkach mam pracowac. Praca miala sie odbywac w fajnym wiezowcu w Wawie, sek w tym, ze w 1 osobowym pokoiku (pewnie po jakims manago) siedzialy 4 osoby.
- 6 0
-
2019-08-02 10:37
Biuro jak każde inne
Ale nic nie przebije opcji pracy z domu :)
- 12 2
-
2019-08-02 11:01
(3)
Biuro jak biuro nic specjalnego - ale "open space" to porażka, tłoczno jak w komunikacji miejskiej. Brawo za odwagę, że to zdjęcie się pojawiło. Inne biura nie chwaliły się faktycznym miejscem pracy tylko korytarzami i różnymi pomieszczeniami socjalnymi.
- 20 0
-
2019-08-03 06:51
Bzdura (2)
Udowodniono, ze w otwartej przestrzeni pracownicy są bardziej wydajni. Oraz pilnują siebie nawzajem. Trudniej w trakcie pracy siedzieć na fb i insta. Trzeba po prostu pracować. I tyle. Miłego weekendu wszystkim :)
- 1 8
-
2019-08-03 19:17
No jasne, wydajniej się pracuje w ścisku i zgiełku niż w spokoju i ciszy. Radzę zmienić zespół, jeśli tak bardzo trzeba go pilnować
- 3 0
-
2019-08-04 16:03
Odezwał się korpoludek
I jeszcze donosił będzie.
- 1 0
-
2019-08-02 11:03
(1)
oj znawcy i zawistnicy co jeszcze napiszecie do roboty bedzwaly
- 3 7
-
2019-08-03 09:57
od dawna już się pisze "bęcwały"
drogi kolego
- 0 1
-
2019-08-02 11:17
Ale bajka
Proponuję odwiedzić pinb Gdynia, czas się tam zatrzymał
- 3 1
-
2019-08-02 12:22
tragedia (1)
"W przestrzeni do relaksu znalazło się miejsce do odpoczynku"... Kto to pisał! A relaks to nie odpoczynek?! Byłoby mi szkoda i czasu, i energii, aby pisać takie "artykuły"...
- 10 1
-
2019-08-02 14:01
Ten sam, który napisał o identyfikacji wizualnej firmy :)
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.