• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańskie spotkania menedżerów sprzedaży

7 listopada 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 

W dzisiejszych czasach nie brakuje dóbr i ofert. Problemem może być... sprzedanie tego wszystkiego. O tym, jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych i jak unikać manipulacji w sprzedaży będzie mowa na konferencji "Morfologia Sprzedaży", czyli największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi związanych ze sprzedażą.



Spotkanie odbędzie się 26 listopada w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3 zobacz na mapie Gdańska). To druga edycja tej imprezy. W ubiegłym roku w konferencji uczestniczyło ponad 80 osób. Byli to przede wszystkim prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży, trenerzy sprzedaży i zarządzania, menedżerowie HR.

Spotkanie jest bowiem skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży, przed którymi stoją takie trudne zadania jak: budowa strategii sprzedażowych na rok 2014 i następne, wzmocnienie zespołu sprzedażowego, zwiększenie efektywności działań sprzedażowych, czy znalezienie nowych sposobów na rozwój sprzedaży. Inspirację będą mogli znaleźć właśnie na Morfologii Sprzedaży.

W tym roku zaproszeni prelegenci będą mówić m.in. o perspektywach polskiego wzrostu gospodarczego 2014-2016, o tym, kiedy ożywienie gospodarcze może się przełożyć na sprzedaż w przedsiębiorstwach, o manipulacji w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, o "coachingowym" stylu zarządzania działem sprzedaży czy o strategiach sprzedażowych na zakręcie, czyli o tym, jak menadżer powinien reagować tworząc strategie sprzedażowe. Swoje opinie i oceny przedstawią: prof. Dariusz Filar, Jacek Czarnowski, Rafał Krasowski, Piotr Ławacz, Alicja Piątkowska, Dariusz Seleman, Grzegorz Turniak, Michał Zdziarski i Adam Ziemniewicz.

Dla uczestników przygotowano atrakcyjne nagrody: wartościowe bony szkoleniowe i coachingowe, analizę zespołu sprzedażowego oraz wiele książek. Więcej informacji na stronie www.morfologiasprzedazy.pl

Opinie (14)

  • Jak unikać manipulacji w sprzedaży? (2)

    To się nazywa hipokryzja. Ci sami specjaliści chętnie za drobną opłatą nauczą cię jak wydymać klienta bez wazeliny.

    • 21 0

    • Nie, nie nie, nie zrozumiałeś. (1)

      Manipulacja to nie jest dymanie klienta, manipulacja jest to ta forma dymania klienta za którą mogą cię skazać/wlepić grzywnę/mandat.

      tutaj chodzi o takie dymanie klienta, którego nie można nazwać manipulacją - nie można ukarać, co więcej klient będzie zadowolony, że go wydymałeś.

      • 8 1

      • duzo wiesz o dymaniu ...

        zapewne nie raz zostales wydymany i pewnie jestes dymany caly czas.

        • 0 1

  • (2)

    jedyny problem z prowadzeniem działalności gospodarczej czyli sprzedaży usług czy towarów w tym kraju to brak nabywcy z gotówką. człowiek powinien zarabiać dwa razy tyle ile wydaje na utrzymanie żeby gospodarka funkcjonowała należycie już Adam Smith o tym wiedział i pisał.

    • 5 0

    • zjazd naciągaczy?

      • 5 0

    • Nie osiągniesz takich parametrów przy realnym opodatkowaniu rzędu 50%

      A to co zostanie z przemysłu dobije konkurowanie na tym samym rynku z producentem ze Wschodu, co ma ludzi do pracy za miskę ryżu.

      Myślisz, że architekci tego nie wiedzą ?

      • 3 1

  • u nas w firmie menadżerowie jedyne co potrafia to zwalniać

    a naszą pracę przejmują firmy zewnętrzne. Oczywiście na śmieciówkach, nadgodziny, w swoich ciuchach itd.

    • 5 1

  • wciąż się uczę uodparniać na markieting (1)

    ale nie ukrywam, zajęło mi to parę lat. socjotechnia używana przez handlowców jest tania. generalnie z racji zawodu, mam b. często kontakt, z tzw handlowcami. piszę tzw, bo już widziałem na wizytówkach takie kwiatki jak: ambasador, czy też dywizja ds. czegoś tam. użycie słowa korporacja, grupa, to tak jak pójść do biedronki po ziemniaki.
    ale do rzeczy:
    1. wypicowany gogus
    2. frazesy typu: my wszystko potrafimy, reszta jest w tyle
    3. zbaczanie z trudnych tematów, typu: ale ten sprzęt się nie sprawdził. zawsze jest riposta, niemożliwe, napiszę (prezes, fabryka, gdzieś tam, w kosmos) i możemy zaoferować zamiennie.. - czyli znowu wcisnąć jakiś szajs
    4. próba wzbudzenia zaufania przez pytania na tematy prywatne: rodzina, zainteresowania
    5. obiecywanie szkoleń, wyjazdów, kolacji, atrakcji

    bleeeeeeee

    • 1 1

    • pół prawda

      zachowania opisane przez ciebie nie dotyczą prawdziwych menadżerów, którzy są nimi nie tylko z nazwy; wypunktowane cechy dotyczą akwizytorów-oszustów.

      • 0 0

  • nestle

    Tu maja najleprzych gogusiow co wkrecaja prawda MG?

    • 1 0

  • handlowcy to nie tylko ściemniacze

    Handlowiec stereotypowy manipuluje, ściemnia, kręci klientem aż miło. Ale są też handlowcy, którzy sprzedają dlatego że potrafią znaleźć co kupującego naprawdę boli i pomagają rozwiązywać problemy. Sporo jest ich w najtrudniejszych branżach (IT, skomplikowane produkty techniczne, usługi i wiele innych). To tacy którzy potrafią dostrzec po drugiej stronie człowieka z jego problemami, nie opowiadają bez przerwy o iluzorycznych korzyściach, nie naciskają. Profesjonaliści. Jest ich jeszcze zbyt mało ale coraz więcej z nich ma wysokie kompetencje.
    Łatwiej opowiadać o tych co wciskają kołdry babciom.
    Sprzedaż ma dwie strony jak wszystko w tym kraju...

    • 5 1

  • specjaliści od mobbingu

    albo manipulacji

    • 1 0

  • specjalista ds sprzedazy

    najlatwiej jest oczywiscie krytykowac i powtarzac ogolne frazesy ale jak firma niema sprzedazy i co za tym idzie peniedzy to zwalnia pracownikow glownie takich jak wy - roszczeniowo nastawionych cwaniaczkow co chca pracowac od 8-16 i oczywiscie 10 ego pensjei oczywiscie nie interesuje was skad sie biora pieniadze na pesje.
    Poza tym kwestie zarzadzania sprzedaza i okreslanie i osiaganie zalozonych planow sprawiaja bardzo duza satysfakcje co oczywiscie wiaze sie z praca praktycznie w nieokreslonym czase i wymaga wielu wyrzeczen

    • 1 2

  • zalosne

    nie produkują. WCISKAJĄ.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane