• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jaka jest kobieta biznesu? My już wiemy!

Paulina Socha, SF BCC
14 kwietnia 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Panie dowiedziały sie nawet jakie są najnowsze trendy w biznesowych fryzurach. Panie dowiedziały sie nawet jakie są najnowsze trendy w biznesowych fryzurach.

Jaki jest wizerunek pomorskiej bizneswoman, a jaki powinien być? Podczas VIII Spotkania Przedsiębiorczej Kobiety, jednego z kluczowych projektów Studenckiego Forum Business Centre Club, poznaliśmy odpowiedź nie tylko na to pytanie.



Czy kiedykolwiek uczestniczyłaś w spotkaniach Przedsiębiorczej Kobiety?

Przedsiębiorcza Kobieta to projekt innowacyjny, stworzony specjalnie dla kobiet, odbiegający w swojej formie od dotychczas organizowanych w Polsce inicjatyw. Priorytetem przy jego realizacji jest odejście od konwencji typowych szkoleń, warsztatów i stworzenie wydarzenia, które stanowi dla uczestniczek podstawę do nawiązywania nowych kontaktów oraz wymiany doświadczeń z osobami, które osiągnęły już sukces w biznesie.

Etykieta i zasady ubioru - tak w skrócie można by podsumować VIII Spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety w Trójmieście. W malowniczo położonym Klubie Atelier w Sopocie panie dowiedziały się, jaki jest wizerunek bizneswoman.

- Jeśli nie wiesz, jak się zachować, zachowuj się przyzwoicie - tymi słowami, których autorem jest Antoni Słonimski, powitała gości Joanna Wszeborowska, HR Manager oraz trener kompetencji interpersonalnych i osobistych. To do niej należała pierwsza prelekcja tego wieczoru. Savoir-vivre w biznesie - bo taki był temat tego wystąpienia - okazał się mieć jedną podstawową zasadę: zachowuj się zgodnie ze swoimi przekonaniami i zachowaniami. Uczestniczki spotkania dowiedziały się także jak należy się przywitać, kto kogo przedstawia i dlaczego ważny jest kontakt wzrokowy. - Dbając o jak najlepszy wygląd, wyrażasz nim siebie, a jednocześnie trzymasz się panującej w twojej branży konwencji i zwiększasz szansę na sukces - przekonywała Joanna Wszeborowska.

O modzie biznesowej opowiedziała Wioletta Świątkowska, właścicielka butiku fashionidea.pl. Na przykładzie trzech strojów prezentowanych przez modelki prowadząca wyjaśniła, co z czym łączyć, czego unikać i jak ubierać się do pracy.

Najnowsze trendy we fryzurach biznesowych przedstawiły Agnieszka Wiszniewska i Magda Gorlikowska ze Studia Fryzur i Kosmetyki w Gdyni. Okazało się, że nie potrzeba zbyt wiele trudu, aby prezentować praktyczne i efektowne uczesanie. Tak samo niewiele wysiłku będziemy wkładać w makijaż w następnym sezonie - wiosna i lato należą do kobiet, które wybiorą naturalność.

Sabina Czupryńska z firmy Hepimi Studio zaprezentowała niesamowitą kolekcję kreacji z papieru i opowiedziała o historii sukienek na przełomie epok. To wystąpienie wprowadziło nas do dalszej części wieczoru, podczas której przyszedł czas na loterię wizytówkową. Do wygrania były m.in. dwa vouchery na porady stylisty z gdyńskiego Studia Fryzur i Kosmetyki, wybrana bluzka z kolekcji CLASS ufundowana przez butik fashionidea.pl oraz dwuosobowy rejs promem, sponsorowany przez Stena Line.

Okazją do wymiany wrażeń był zaś poczęstunek, ostatni punkt programu. - To moje trzecie spotkanie i za każdym razem wynoszę coś innego. Dzisiaj po raz kolejny świetnie się bawiłam - mówiła Ada Kozłowska, uczestniczka szkoleń. - Spotkania Przedsiębiorczej Kobiety to możliwość poznania wielu kobiet biznesu, ale też ciekawy sposób na konstruktywne spędzenie czasu po pracy.

Słowa pani Ady są chyba najlepszą zachętą dla tych przedstawicielek płci pięknej, które jeszcze nie zdecydowały się na wzięcie udziału w projekcie Przedsiębiorcza Kobieta.

SFBCC istnieje od 1991 roku i w chwili obecnej działa w 20 regionach Polski. Zrzesza ok. 450 członków, których misją jest propagowanie idei przedsiębiorczości w środowisku młodych osób chcących się rozwijać. Jako część największej organizacji lobbingowej w Polsce - Business Centre Club - ma możliwość stworzenia platformy łączącej doświadczonych przedsiębiorców z osobami które rozpoczynają swoją drogę do kariery. Dzięki temu realizowane projekty wychodzą naprzeciw oczekiwaniom odbiorców i stanowią rzetelne i atrakcyjne narzędzie do rozwoju przedsiębiorczości uczestników.
Paulina Socha, SF BCC

Opinie (23) 9 zablokowanych

  • w um pracuja kobiety biznesu

    • 2 0

  • Jest prawdą, że w biznesie jak cię widzą, tak cię piszą - pierwsze 30 sekund jest ważne.

    Za to na negocjacje warto założyć skarpetki w czerwone serduszka - i zmylić nimi przeciwnika :))))

    • 3 2

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane