- 1 Lewica chce walczyć o krótszy tydzień pracy (316 opinii)
- 2 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (2 opinie)
- 3 Czy chorobowe, to to samo, co zdrowotne? (15 opinii)
- 4 Czy pracodawca może skrócić urlop? (16 opinii)
- 5 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (236 opinii)
Jaka jest kobieta biznesu? My już wiemy!
Jaki jest wizerunek pomorskiej bizneswoman, a jaki powinien być? Podczas VIII Spotkania Przedsiębiorczej Kobiety, jednego z kluczowych projektów Studenckiego Forum Business Centre Club, poznaliśmy odpowiedź nie tylko na to pytanie.
Etykieta i zasady ubioru - tak w skrócie można by podsumować VIII Spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety w Trójmieście. W malowniczo położonym Klubie Atelier w Sopocie panie dowiedziały się, jaki jest wizerunek bizneswoman.
- Jeśli nie wiesz, jak się zachować, zachowuj się przyzwoicie - tymi słowami, których autorem jest Antoni Słonimski, powitała gości Joanna Wszeborowska, HR Manager oraz trener kompetencji interpersonalnych i osobistych. To do niej należała pierwsza prelekcja tego wieczoru. Savoir-vivre w biznesie - bo taki był temat tego wystąpienia - okazał się mieć jedną podstawową zasadę: zachowuj się zgodnie ze swoimi przekonaniami i zachowaniami. Uczestniczki spotkania dowiedziały się także jak należy się przywitać, kto kogo przedstawia i dlaczego ważny jest kontakt wzrokowy. - Dbając o jak najlepszy wygląd, wyrażasz nim siebie, a jednocześnie trzymasz się panującej w twojej branży konwencji i zwiększasz szansę na sukces - przekonywała Joanna Wszeborowska.
O modzie biznesowej opowiedziała Wioletta Świątkowska, właścicielka butiku fashionidea.pl. Na przykładzie trzech strojów prezentowanych przez modelki prowadząca wyjaśniła, co z czym łączyć, czego unikać i jak ubierać się do pracy.
Najnowsze trendy we fryzurach biznesowych przedstawiły Agnieszka Wiszniewska i Magda Gorlikowska ze Studia Fryzur i Kosmetyki w Gdyni. Okazało się, że nie potrzeba zbyt wiele trudu, aby prezentować praktyczne i efektowne uczesanie. Tak samo niewiele wysiłku będziemy wkładać w makijaż w następnym sezonie - wiosna i lato należą do kobiet, które wybiorą naturalność.
Sabina Czupryńska z firmy Hepimi Studio zaprezentowała niesamowitą kolekcję kreacji z papieru i opowiedziała o historii sukienek na przełomie epok. To wystąpienie wprowadziło nas do dalszej części wieczoru, podczas której przyszedł czas na loterię wizytówkową. Do wygrania były m.in. dwa vouchery na porady stylisty z gdyńskiego Studia Fryzur i Kosmetyki, wybrana bluzka z kolekcji CLASS ufundowana przez butik fashionidea.pl oraz dwuosobowy rejs promem, sponsorowany przez Stena Line.
Okazją do wymiany wrażeń był zaś poczęstunek, ostatni punkt programu. - To moje trzecie spotkanie i za każdym razem wynoszę coś innego. Dzisiaj po raz kolejny świetnie się bawiłam - mówiła Ada Kozłowska, uczestniczka szkoleń. - Spotkania Przedsiębiorczej Kobiety to możliwość poznania wielu kobiet biznesu, ale też ciekawy sposób na konstruktywne spędzenie czasu po pracy.
Słowa pani Ady są chyba najlepszą zachętą dla tych przedstawicielek płci pięknej, które jeszcze nie zdecydowały się na wzięcie udziału w projekcie Przedsiębiorcza Kobieta.
Opinie (23) 9 zablokowanych
-
2011-04-14 19:00
Fajne są takie studenckie przybudówki dla organizacji lobbingowych (zazwyczaj składające się z osób przyjezdnych o niskim statusie materialnym, bo studenci lokalni są zazwyczaj już ustawieni w czasie studiów). Przez 5 lat zapinają dla swoich mecenasów, bo mają nadzieję, że po zakończeniu studiów finansowo do nich dołączą, a tu nagle okazuje się, że nikomu nie są potrzebni.
- 7 5
-
2011-04-14 15:29
Nie widzę adnotacji, że to artykuł sponsorowany.
A powinna być. Nie łamcie prawa prasowego.
- 21 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.