Praca zdalna z restauracji?
6 lipca 2022
(57 opinii)
Zmiany podatkowe w Polskim Ładzie, wzrost płacy minimalnej czy nowe przepisy w zakresie urlopu rodzicielskiego. W tym roku czekają nas spore zmiany dla pracowników.
Niższe pensje z powodu Polskiego Ładu. Zamieszanie z PIT-2
2022-01-03 12:26
Dlaczego pracowity, mądry, uczciwy, wykształcony, z doświadczeniem, dobrze zarabiający w Polsce teraz w 2022 roku musi być ukarany i ma oddać dużo więcej pieniędzy na podatki ? Przecież tacy ludzie znowu będą uciekać z Polski. Zostaną tylko leniwi którzy czekają tylko na 1000plus albo na 2000plus.
2022-01-03 12:33
Bo pracowity, mądry, uczciwy, wykształcony, z doświadczeniem, dobrze zarabiający w Polsce nigdy i tak by na PiS nie zagłosował.
A skoro to nie pisowki elektorat, to można ich rypac, byle było na socjal dla suwerena przed kolejnymi wyborami.
2022-01-07 01:27
Niestety jest ich bardzo mało....
Reszta głosuje na lewaczków :)
Nieważne, czy lewaczki są z po, pis czy psl sld czy innego kod razem...
2022-01-07 01:36
Wzrosną wszystkie ceny ;] Tzw. "inflacja"
Ten w/w "pracowity, mądry, uczciwy, wykształcony, z doświadczeniem, dobrze zarabiający w Polsce" dostanie podwyżkę i w nosie ma 9% składkę - a nawet gdyby nie dostał podwyżki, to spłynie to jak po kaczce (przypadkowa gra słów) dla kogoś, kto zarabia np. nie wiem... 15 tys. / mc
Natomiast
Wzrosną wszystkie ceny ;] Tzw. "inflacja"
Ten w/w "pracowity, mądry, uczciwy, wykształcony, z doświadczeniem, dobrze zarabiający w Polsce" dostanie podwyżkę i w nosie ma 9% składkę - a nawet gdyby nie dostał podwyżki, to spłynie to jak po kaczce (przypadkowa gra słów) dla kogoś, kto zarabia np. nie wiem... 15 tys. / mc
Natomiast ci, co liczą na 500+ i inne zapomogi będą w ciemnym lesie.
Bo ceny wzrosną... oj wzrosną i to grubo... Co z tego, że ktoś dostanie 200zł więcej, skoro za produkty zapłaci 300zł więcej :D
Rządzący pojęcia nie mają co robią od grubo ponad 80 lat....
Nieważne z jakiej partii...
być może część z tych ludzi w rządzie chce dobrze...
Ale zamiast zatrudnić doradców ekonomistów, to realizują jakieś dyrdymały...
Po swojemu.... "oni wiedzą lepiej"
No właśnie g. wiedzą....
Zobaczycie za 8-12 miesięcy :)
2022-01-03 12:35
ke?
2022-01-03 22:12
?
2022-01-03 12:48
"Wysokie podatki dla najbogatszych?
- Wstaję ok. 6 rano. By dojść do wysokich obrotów, biorę prysznic i wypijam szklankę mleka. Potem wsiadam w samolot i gdzieś lecę (samoloty najczęściej wynajmuję). Interesy załatwiam na całym świecie - mówił o sobie Kulczyk.
Nic dziwnego, że praca paliła mu się w rękach. Należał on do
"Wysokie podatki dla najbogatszych?
- Wstaję ok. 6 rano. By dojść do wysokich obrotów, biorę prysznic i wypijam szklankę mleka. Potem wsiadam w samolot i gdzieś lecę (samoloty najczęściej wynajmuję). Interesy załatwiam na całym świecie - mówił o sobie Kulczyk.
Nic dziwnego, że praca paliła mu się w rękach. Należał on do trzeciego pokolenia przedsiębiorców. Jego dziadek, Władysław, prowadził w latach 30. XX wieku sklep z artykułami rolnymi. Ojciec, Henryk, założył tuż po wojnie kilka firm, a kiedy wszystkie zostały znacjonalizowane, wyemigrował w połowie lat 50. do Niemiec, by tam próbować szczęścia. Jan do pierwszych wielkich pieniędzy doszedł w 1981 r. (miał wtedy 31 lat), kiedy to za "podarowany" od ojca pierwszy milion założył polonijną firmę handlującą pastą BHP - Interkulpol"
2022-01-03 14:32
Kulczyk? Agent tajnych służ prl, czytaj sowieckich. Nie pisz tu wymyślonych, kłamliwych historyjek, jełobie. Jaki masz w tym interes?
2022-01-03 17:01
Jesteś prostym kmiotkiem, siejącym nienawiść w sieci i pozujesz na "wtajemniczonego".
2022-01-03 22:31
"dżon" okradał takich tępych całe swoje śmierdzące życie, ten chwili go w niebogłosy...
2022-01-04 09:13
Ty masz na ścianie zdjęcie agenta TW Balbiny i Kima
2022-01-03 14:54
z prywatyzacji TEPSY również, a jaki to był wał to warto sobie poczytać
2022-01-03 16:35
...zmarl na zator w szpitalu we wiedniu ale ty tez mozesz byc jak Kulczyk, tylko bez milionow, wystarczy, ze sie zaszczepisz i tez masz szanse na zator..... zyc jak biedak, umrzec jak miliarder - epickie
2022-01-03 22:15
A skremowali słupa.
Tak mówią ci co "swoje wiedzą"
2022-01-04 17:09
Bo oni wszyscy zwiewają. On już nic nie musiał. Swoje nakradł i mógł żyć w luksusie. Niemniej tacy jak on też mają swój czas.
2022-01-03 13:08
PiSu, a ta parta tylko na głosy nierobów i ciemnoty liczyć może
2022-01-03 14:00
Na zachodzie bogaci płacą więcej. Nie żal mi bogatych. Ja też ciężko pracuje, jestem wykształcony a zarabiam tylko 500 zł brutto powyżej obecnej płacy minimalnej. Nie patrz tylko na czubek swojej pyty bo to bardzo płytkie i tworzy dziwne historie w twoim mózgu.
2022-01-03 14:42
jak zaczęłam zarabiać własne.
2022-01-03 14:58
Wtedy w twoich zwojach pojawi się myśl że to tak prosto nie działa. Prawdziwi bogaci nie zapłacą podatków w Polsce. Po tyłku dostanie klasa średnia. Ta która utrzymuje ten kraj. W socjalizmie może i jest równo bo każdy żyje równie biednie. Jeśli uważasz że zarabiasz mało to to powinno być dla ciebie bodźcem. W przeciwnym wypadku zdemoralizujesz się jeszcze bardziej bo przecież bogaty zapłaci za ciebie.
2022-01-04 08:19
Najbogatsi nie płacą kompletnie żadnych podatków...
2022-01-04 12:16
Koncern i tak nie płaci. Niszcząc klasę średnią wzmocnisz rolę koncernów. Kasy w budżecie ubędzie. Za parę lat i tobie podniosą podatki, albo twoją zdolność nabywczą zeżre inflacja bo wydatków rząd z pewnością nie zmniejszy. Rozwarstwienie się pogłębi. Biedni zbiednieją, koncerny zarobią, a z klasy średniej nic już nie zostanie.
2022-01-03 23:05
Też bym chciał pisemnie zarabiać tyle ile zarabiam , ale pracuje u prywaciarzy
2022-01-05 07:16
Czyja to wina, że pracując ciężko zarabiasz mało?
2022-01-03 14:04
a może najmniej zarabiający powinni płacić najwyższe podatki ?
2022-01-03 15:00
2022-01-03 19:24
Opinia wyróżniona
Bogaci już się optymalizują podatkowo np przekształcając się w sp z o.o. Pamiętajcie ze bogaci nie płacą podatków albo płacą ich mało. Każda danina nalżona na firmę i tak w efekcie końcowym ląduje w cenie produktu za który płaci biedny.
2022-01-03 23:02
Bo stawki firm powinny być takiej jak osób fizycznych.
2022-01-04 11:18
u mnie na minus 12tys zl rocznie pensji. doliczjac do tego szalejaca drozyzne, wyzsze raty kredytu, wyzsze oplaty za prad, wode, smieci wyjdzie ze w ciagu roku strace okolo 20tys zl a nawet nie moge powiedziec o sobie ze zarabiam tyle co klasa srednia w niemczech czy francji.
2022-01-04 14:52
To że wolisz siedzieć na d*pie i pobierać wszystkie zasiłki na dzieci nawet na które cie nie stać niż piąć się go góry i dużo rzeczy sobie odmówić żeby potem wystarczająco zarabiać to już twój problem.
2022-01-03 14:23
ja się przekwalifikuję na IT i spadam stąd
2022-01-03 14:34
Pa, pa.
2022-01-04 12:19
a ja na pilota, albo lekarza :D
2022-01-03 16:46
Takich jak Ty nie chcemy, tacy nie głosują na PiS, lze-wyksztalciuch a jeszcze pewnie bieda-przedsiebiorca
2022-01-03 22:46
2022-01-04 07:56
2022-02-24 07:25
Dokładnie. Dlaczego mam być ukarana przez polski ład. Samych kursów i fakultetów mam w swoim CV stronę a4 i zawsze myślałam że będzie mi łatwiej znaleźć pracę bo i dr facto lubię się uczyć a tutaj nie dość że problem ze znalezieniem pracy bo ktoś się boi że będę lepsza to jeszcze mnie każe polski ład.
2022-01-03 09:21
Pomijamy całkowicie wskaźnik inflacji i ratę kredytu. Jak u Was będzie wyglądało po Nowym Ładzie?
2022-01-03 09:25
Czekam tylko ile wyjdzie więcej na JDG składka NFZ i ZUS.
2022-01-03 09:26
bilans mocno ujemny póki co tyle wiem. Dlaczego ujemny? Bo zawsze oboje uczyliśmy się i ciężko pracowaliśmy, chcieliśmy uczciwie zarobić i odłożyć na dom itp. Zawsze traktowaliśmy 8-10 godzinny tryb pracy jako normę i oczywistość. Nie udawaliśmy chorych, nie robiliśmy 10tki dzieci. Nie wykorzystywaliśmy innych w rodzinie czy poza. Teraz odbieramy
bilans mocno ujemny póki co tyle wiem. Dlaczego ujemny? Bo zawsze oboje uczyliśmy się i ciężko pracowaliśmy, chcieliśmy uczciwie zarobić i odłożyć na dom itp. Zawsze traktowaliśmy 8-10 godzinny tryb pracy jako normę i oczywistość. Nie udawaliśmy chorych, nie robiliśmy 10tki dzieci. Nie wykorzystywaliśmy innych w rodzinie czy poza. Teraz odbieramy nagrodę. Możemy jeszcze ciężej pracować na tych co robią dokładnie odwrotnie. Migają się od pracy, żądają renty i zasiłku, siedzą na głowie rodziców lub rodzeństwa ewentualnie po komunalce. Pozdrawiam
2022-01-03 18:17
Kawal roku ten elaborat. Bezrobocie niskie jak nigdy a koles widzi wszędzie mitycznych nierobow jednoczesnie wierzac swiecie ze sam wszystkich utrzymuje. Klasyczny przypadek ostrej paranoi po przdawkowaniu Tvn i Gw.
2022-01-03 20:07
60 groszy za wpis. Kogo ty chcesz przekonać? Mój kalkulator?
2022-01-04 05:58
No ta bezrobocia praktycznie nie ma a oni wszędzie widzą bezrobotnych żyjących z 500 plus tvn mega pierze mózgi
2022-01-04 11:04
Nawet jeżeli w przyszłości będą tylko rowy kopali to jakieś składki będą płacili i będą się dokładali do Pana emerytury.
Proszę być bardziej ludzki.
Pozdr.
2022-01-03 17:30
przez składkę zdrowotną
2022-01-03 18:29
24000 rocznie
2022-01-03 22:50
Opinia wyróżniona
Minus 500 zeta netto miesięcznie. UoP w IT. Do tego skok raty kredytu (braliśmy to pod uwagę, tu bez zaskoczenia), cen energii, inflacja, ceny gazu. Nie ma dramatu, znajomi na B2B odczuwają o wiele mocniej. Ludzki pan dał za to ulgę dla klasy średniej, która według niego zaczyna się od zarobków na poziomie 4k netto. Kokosy. Szczególnie w dużych miastach to są przecież niebotyczne kwoty. A ulga to jakieś 15 zł na miesiąc. Na flaszkę.
2022-01-04 06:46
2022-01-05 06:50
Chyba denaturatu...te 15 Zeta
2022-01-04 11:19
-150 000 tylko składka zdrowotna
2022-01-03 09:07
nie przysłoniły wam minusów.
2022-01-03 12:54
tvpis ma dwa miliardy rocznie na plus
2022-01-03 09:19
Jestem zatrudniony na umowę o pracę.
Za moje rypanie dwóch fakultetów na studiach po nocy, uczenie się w weekendy i pracę po godzinach rząd mnie właśnie wynagrodził utratą całej jednej pensji, bo tyle mniej zarobię.
Inflacja 8% (oficjalna) rozbujana przez pisowskie rozdawnictwo zabiera mi całą drugą pensję.
Czyli od nowego roku zarabiam realnie o co najmniej 1/6 mniej.
Zabrane mi pieniądze pójdą na płacone przez Polskę kary, dofinansowanie Rydzyka, finansowanie nielegalnych podsłuchów opozycji i jakiś kolejny program socjalny dla nierobów.
Aż tak chce się żyć i pracować w tym kraju. Dziękuję.
A strach pomyśleć co by było, gdybym bym na własnej działalności. Dwóch znajomych już zamyka swoje firmy po podwyżkach.
2022-01-03 09:27
Szacuję się że w Polsce zamknie się w pierwszej połowie roku nawet 800 tys firm.
2022-01-03 09:43
Że Niemcy zazdroszczą mam dobrobytu
2022-01-03 09:52
I portfele Polaków coraz grubsze.
Jeszcze trochę takiej inflacji i faktycznie, pieniądze na codzienne zakupy ledwo się będą mieścić.
Cala nadzieja w NBP, że wyemituje nowy banknot 1000zl z Kopernikiem.
2022-01-03 09:54
2022-01-03 10:07
Pracownika z 2 fakultetami przyjmą wszędzie. No chyba że po administracji i religioznawstwie...
2022-01-03 10:57
nie kazdy chce wyjezdzac, a nie o to chodzi zeby pisozyeby zmuszali ludzi do wyjazdu
2022-01-03 14:45
Od 1940 roku zmuszają nas Polaków do wyjazdu z Polski, bo najpierw Niemcy i Rosja sowiecka, potem po rko 1944 komuna sowiecka zainstalowana przez Rosję sowiecką na terenie Polski, a potem już w tzw. wolnej Polsce po 1989 roku wyrzucali nas "dobrodzieje" z po, psl, sld, i niestety od 2016 roku PiS nie zdołał jeszcze tego zatrzymać, choć naprawdę chcę, bo był i jest zbyt słaby i miękki na tę komuno-faszystowską hołotę, która dalej rządzi w dużych miastach, robiąc wodę z mózgów większości mieszkańców tych miast.
2022-01-04 12:52
Zamiast zastanowić się kto z kadencji na kadencję głosuje na kolejnych?
Problem tego narodu to ciemnota jeśli chodzi o wiedzę o politykach i ich poczynaniach.
Skoro ludzie się tym nie interesują, ich głos idzie na tego, na którego sąsiad głosował.
"Bo chcą wprowadzić to...". Tak PiS wygrał wybory. Rozdawnictwem. Ludzie zobaczyli
talary w postaci 500+ i było po wyborach. Niestety, naród biedny, pazerny i otępiały, to
i rządzącym wystarczyła prosta taktyka dać-zabrać.
Zresztą, skoro premier Vateusz u Sowy wygaduje takie rzeczy, to wypływa na światło dzienne
a ludzie dalej głosują na nich, to chyba nic do dodania nie zostaje...
2022-01-03 11:42
Trzeba bylo sie w innej branży kształcic to byś nie narzekał.
2022-01-03 11:47
2022-01-03 14:27
To skandal zeby magister religioznawstwa ktory uczyl sie dzien i noc by ukonczyc tak ciezkie studia nie zarabial teraz minimum 7000 na mniesiac netto. Wina Pisu jak nic.
2022-01-03 15:07
i przez to będzie ukarany i zarobi mniej
2022-01-03 18:10
Czego ty nie rozumiesz to jest pytanie. Jakby naprawde dobrze zarabial to by nie narzekal zaplaciby pare zlotych wiecej zostaloby mu powiedzmy 20 kola na spokojne zycie i nie musialby plakac po internetach.
2022-01-03 21:10
Tak działa komunizm. Nie ma narzekać tylko płacić na wybrańców Partii. PZPR. A nie, przepraszam, PIS.
2022-01-05 08:41
A czego nie rozumiesz w tym ze każdy nowy podatek to zabieranie naszych pieniędzy. Dlaczego maja być jakieś ulgi dla klasy średniej? Ja jako ze przekraczam progi by się w niej znaleźć mam placic wiecej? Co to do cholery ma być... nie wystarczy ze płacimy 32 % dochodowego?
2022-01-05 13:21
bo zarabiający słabo nie stracą. Natomiast ty mu imputujesz że jest magistrem religioznawstwa. Z logiką u ciebie na bakier. Tym bardziej że do tej pory, średnio, dzień wolności podatkowej przypadał na koniec czerwca. Teraz będzie dyganie o 2 tyg. dłużej na same podatki. Tak więc owszem, te podatki to wina PiSu
2022-01-03 15:46
Ja dobrze zarabiam, nie narzekam.
To PiS się wpie%%ala w umowę między mną a pracodawcą i właśnie zarąbał mi całą jedną wypłatę rocznie.
Branża nie ma nic do rzeczy, geniuszu.
2022-01-03 16:22
2022-01-03 16:40
to jest pełowski trol, płacą mu za komentarze
2022-01-03 20:03
Ciekawe, kto na ciebie będzie rypać deklu, jak się pozbędziesz średniej klasy, ktora na ciebie łoży w podatkach?
2022-01-03 11:54
2022-01-03 17:38
2022-01-05 13:24
dlatego za swoje studia zapłaci spokojnie w podatkach i to z nadwyżką, teraz niestety dużo wyższych i o to się rozchodzi
2022-01-07 07:42
Płatne studia, ale też prywatna służba zdrowia i indywidualne, prywatne ubezpieczenia zdrowotne i emerytalne. A to wasze "tyranie" w stoczni to znam od wewnątrz jak spawacze się złościli bo ich swoją pracą budziłem.
2022-01-03 18:26
i jak kazdy Pustak musiałes sie głupotą pochwalić
2022-01-05 13:25
bo sam z tego nie skorzystałeś. Jesteś tak głupi że nawet nie skumałeś tego że facet musi zarabiać względnie dobrze skoro stracił na nowym ładzie
2022-01-03 22:09
2022-01-04 11:21
w Belgii ok. 7,1%.
Czy w tych krajach też działa PIS?
Nie lubię PISu, ale wkurza mnie brak obiektywizmu...
Jak UE wpompowała setki miliardów Euro w gospodarkę (w tym część z pożyczek), gdy UE wprowadza i**otyczną i nierealną politykę klimatyczną, gdy Niemcy indywidualnie rozwalają system energetyczny stosowany w UE to jest dobrze. Gdy PIS zrobi podobnie to zawsze źle.
2022-01-05 13:26
dobrze zarabiający stracą również na nowym ładzie
2022-01-04 12:47
Dotychczasowe wydatki na kancelarię premiera oraz te przewidywane na rok 2022r.
To jest obłęd. Kompletny obłęd. Mam nadzieję że któryś dziennikarz śledczy prześwietli tą instytucję na tyle, by obiektywnie ukazać na co idą te pieniądze oprócz zatrudnienia setek osób Bóg wie po co w kraju, który nie liczy nawet 40 mln ludzi.
2022-01-03 09:19
Zyskuje z żoną koło 200 złotych miesiecznie a rata kredytu i ceny tak rosna że nic mi to nie daje własciwie....
2022-01-03 09:22
Gratuluję, odkryłes jak działa PiS - zabiera ci 400zl po cichu a potem w swietle kamer daje 200.
2022-01-03 14:15
To pisz podpisów opłaty za emisję co2 z 7 euro na 200 euro ?;))))(
2022-01-03 20:05
Tak, to Kaczyńscy byli kilka lat temu zwolennikami takiego rozwiązania i nie wetowali, jak mieli okazję w UE.
2022-01-03 09:29
Prowadzę firmę i za ogrzanie małego biura 82m2 rachunki wzrastają z 700 na 3000. Czekam na wzrost cen prąd i zusu. Potem zostanie tylko zamknąć firmę jak mam robić tylko na opłaty.
2022-01-03 10:56
2022-01-03 11:04
Pisowski trollu
2022-01-03 10:58
Napisz ile zarabiasz, to Ci wyliczę ile tracisz/zyskasz. Pisanie bzdur nie jest wiarygodne.
2022-01-03 16:23
a tania musztarda podpisze
2022-01-03 09:21
Pomijamy całkowicie wskaźnik inflacji i ratę kredytu. Jak u Was będzie wyglądało po Nowym Ładzie?
2022-01-03 09:25
Czekam tylko ile wyjdzie więcej na JDG składka NFZ i ZUS.
2022-01-03 09:26
bilans mocno ujemny póki co tyle wiem. Dlaczego ujemny? Bo zawsze oboje uczyliśmy się i ciężko pracowaliśmy, chcieliśmy uczciwie zarobić i odłożyć na dom itp. Zawsze traktowaliśmy 8-10 godzinny tryb pracy jako normę i oczywistość. Nie udawaliśmy chorych, nie robiliśmy 10tki dzieci. Nie wykorzystywaliśmy innych w rodzinie czy poza. Teraz odbieramy nagrodę. Możemy jeszcze ciężej pracować na tych co robią dokładnie odwrotnie. Migają się od pracy, żądają renty i zasiłku, siedzą na głowie rodziców lub rodzeństwa ewentualnie po komunalce. Pozdrawiam
2022-01-03 18:17
Kawal roku ten elaborat. Bezrobocie niskie jak nigdy a koles widzi wszędzie mitycznych nierobow jednoczesnie wierzac swiecie ze sam wszystkich utrzymuje. Klasyczny przypadek ostrej paranoi po przdawkowaniu Tvn i Gw.
2022-01-03 20:07
60 groszy za wpis. Kogo ty chcesz przekonać? Mój kalkulator?
2022-01-04 05:58
No ta bezrobocia praktycznie nie ma a oni wszędzie widzą bezrobotnych żyjących z 500 plus tvn mega pierze mózgi
2022-01-04 11:04
Nawet jeżeli w przyszłości będą tylko rowy kopali to jakieś składki będą płacili i będą się dokładali do Pana emerytury.
Proszę być bardziej ludzki.
Pozdr.
2022-01-03 17:30
przez składkę zdrowotną
2022-01-03 18:29
24000 rocznie
2022-01-03 22:50
Opinia wyróżniona
Minus 500 zeta netto miesięcznie. UoP w IT. Do tego skok raty kredytu (braliśmy to pod uwagę, tu bez zaskoczenia), cen energii, inflacja, ceny gazu. Nie ma dramatu, znajomi na B2B odczuwają o wiele mocniej. Ludzki pan dał za to ulgę dla klasy średniej, która według niego zaczyna się od zarobków na poziomie 4k netto. Kokosy. Szczególnie w dużych miastach to są przecież niebotyczne kwoty. A ulga to jakieś 15 zł na miesiąc. Na flaszkę.
2022-01-04 06:46
2022-01-05 06:50
Chyba denaturatu...te 15 Zeta
2022-01-04 11:19
-150 000 tylko składka zdrowotna
2022-01-03 09:21
Super. Nareszcie mamy rzad ktory nieśmiało ale zawsze to coś staje po stronie pracownika. Za POprzednikiow najważniejsze było zeby oszuści mogli sie dorabiac bezkarnie reszta nieistotna.
2022-01-03 09:24
Jak tam inflacja, ceny gazu i ratka za mieszkanko?
2022-01-03 09:30
Za to rząd dał 200 z Polskiego Ładu
2022-01-03 09:46
A dziekuje bardzo dobrze. Niskie bezrobocie powoduje ze o dobrego pracownika nalezy zabiegac i w firmie w ostatnim roku byly dwie podwyzki a juz szykuje sie trzecia. I to nie jest urzad ani spolka skarbu panstwa.
2022-01-03 09:54
Nawet nie zrozumiałeś prostego pytania...
2022-01-03 09:58
To się nazywa rozwój.
2022-01-03 12:06
Jak yebnie to nie bedzie czego zbierać.
2022-01-03 10:04
Do niedawna płacił tylko szaraczek...
2022-01-03 11:56
Jestem tym szaraczkiem i płacę więcej niż płaciłem.
dostaniesz podwyżkę, którą polski ład Ci zabierze :)
tak jak emerytom, dostającym powyżej 2500 brutto :) a co to jest 2500 brutto czyli zabiorą wszystkim zarabiającym poniże najniższej krajowej co za absurd :) ale cieszcie się przecież dostaniecie bo dają ale, że więcej zabierają w tych wszystkich pseudo podatkach, daninach itp...
2022-01-03 15:39
...dobrego pracownika, a nie takiego co to udaje, że pracuje i udaje, że się zna na swojej profesji.
2022-01-03 10:03
ceny nie są już regulowane przez Państwo. Socjalizm skończyła się w 1989 roku. Ceny gazu ustala Putin, ceny emisji CO2 ustala spekulacja na którą pozwala UE (handlować pozwoleniami może teraz każdy podmiot, co winduje te ceny w górę).
2022-01-03 10:59
2022-01-03 11:28
z katobolszewizmem.
2022-01-03 15:12
po 89 tylko zelżał i z każdym kolejnym rządem jest coraz gorszy. Myślałem że PO nic już nie przebije... grubo się pomyliłem
2022-01-03 12:08
i zarabia jeszcze na nas wysokimi cenami gazu i prądu.
2022-01-04 06:35
nie zarabia tylo zgodnie z poleceniem unijnym przekazuje na np. środowisko i nowe źródła energii
2022-01-03 13:53
Dokładnie ale dekle nigdy tego nie POjmą! GW zakazała myśleć.
2022-01-03 18:03
Ktory ma umowe z pgnig ustala rzad ( odpowiedni urzad) a wiec sa regulowane przez panstwo
2022-01-03 10:09
która wpłaca rydzykowi część emerytury. Więc z kim ty chcesz dyskutować:) to pisowska ameba umysłowa
2022-01-03 11:53
jestem pracownikiem, ucziciwie zarabiajacych polski ład kosztowałm nie 400pln per mies, a zapowiada się , ze może być wiecej.. to pierwszy rząd , którego wszystko boli jeśli chodzi o ludzi ucziciwie zarabiajacych, nie wspomnę już o ludziach na działamnosciach gospodrarczych prowadzacych swój biznes.. wszystko dąży do upaństwowienia i wybicia właśnosci prywatnej
2022-01-03 12:57
2022-01-03 13:11
Ukrócili L4, bardzo dobrze. Czy pracujących na czarno będzie mniej? Tylko więcej. Takk ten rząd "nareszcie" coś zrobił, serio w to wierzysz? A przepraszam,zrobił. Pociągnął ten kraj na dno,ale ludzie Twojego pokroju i tak tego nie rozumieją
2022-01-03 15:14
ludzi wykonujących najprostsze i najgorzej płatne zawody przestanie się opłacać zatrudniać
2022-01-03 13:51
No i dobra rada wąsatego - weź kredyt i zmień pracę ;)
2022-01-03 14:46
Takie poglądy powinny być traktowane, jako przemoc słowna i z autopsji kasowane przez moderatora :)
2022-01-03 21:02
Czy ty człowieku zastanawiałeś się ile z tego ci zabiorą - VAT. inflacja, wyższe ceny żywności i energii,koszty eksploatacji (mieszkań, samochodów, kształcenia itp.) Weź człowieku o tym pomyśl!!!!!
2022-01-04 00:55
Czytanie ze zrozumieniem to już coś ?
2022-01-03 09:38
Żadne Zmiany
2022-01-03 09:52
Minimalna od 6 lat co roku ostro w górę, a pisowcy twierdzą, że ze wzrostem inflacji nie mają nic wspólnego. Do tego rozdawnictwo na prawo i lewo plus dodruk waluty na dużą skalę o czym było nawet na trójmiasto.pl
2022-01-03 10:36
Z racji, że rośnie minimalna to rosną składki ZUS do zapłacenia i tylko to było celem tych podwyżek :)
2022-01-03 11:02
a gawiedź się cieszy, że "im dajo". No cyrk...
2022-01-03 11:46
2022-01-03 09:55
Teraz to aż się nie opłaca nie pracować. Za byle co prawie 20 Zeta za godzinę. Brawo PiS! Brawo prezes!!! Myślałem, że nie dożyje takich czasów. Ahhh aż mam łezkę w oku. Pamiętam jak jak cieciowalem za 3 Zeta kiedyś....
2022-01-03 10:46
2022-01-03 11:26
Tak jest, cieciowanie podstawą polskiej gospodarki, tak jak 500+ podstawą bytu polskiej rodziny, jak to prezydent-amator stwierdził. I tak jak lew królem dżungli.
2022-01-03 14:05
2022-01-03 14:47
A na 500+ nie buduje się rodziny i gospodarki, jeśli nie załapałeś.
2022-01-03 14:16
Nie całe 20 brutto .14 zł na rękę to tak dużo Twoim zdaniem?
2022-01-04 21:37
Miód na moje serce
2022-01-03 09:58
2022-01-03 09:59
Skoro jest tak dobrze... to czemu jest tak źle?
2022-01-03 10:05
A jak energia idzie w cenę, to i wszystko na rynku drożeje.
2022-01-03 10:23
PiS sprzedawał przysługujące nam prawa do emisji CO2 za grube miliardy. Na co poszły te pieniądze..? Bo na pewno nie na unowocześnienie energetyki. Może na Pegasusa?
2022-01-03 10:52
Komu sprzedawał? Kto podnosi ceny za emisję?
2022-01-03 11:02
Kupiły niemieckie i czeskie elektrownie węglowe.
2022-01-03 10:27
A rozdawnictwo pieniędzy przed wyborami i drukowanie pustych pieniędzy nie miało żadnego wpływu na inflację? To dlaczego w EU jest o połowę niższa? Dlaczego PiS W 2017 zrezygnował z kontraktów długoterminowych, a teraz musi kupować mega drogi gaz? Tyle pytań a odpowiedzi brak....
2022-01-03 10:54
Dlaczego Niemaszki przyjeżdżają do nas po paliwo? Czy dlatego, że u nas jest droższe? Przecież u nich inflacja jest mniejsza...
2022-01-03 11:02
argumentacja ameby...
2022-01-03 11:26
A ile zarabia się w Niemczech, a ile tutaj?
2022-01-03 11:48
2022-01-03 11:27
O co ci chodzi? Drobne w kieszeni się nie zgadzają?
To najlepszy rząd od ,1939.
2022-01-03 20:11
Trzecią Rzeszę też wliczyłeś?
2022-01-03 11:45
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.