• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Tak podróżują pracownicy gdańskiej firmy Wakacje.pl

30 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 

Wakacje.pl to świetnie rozpoznawana w Polsce marka, ale też szybko rozwijająca się firma i coraz ważniejszy punkt na mapie największych pracodawców Trójmiasta. Za sukces minionego sezonu zarząd firmy podziękował pracownikom w bardzo wakacyjny sposób - 250 osób wyjechało na integrację do Grecji, na wyspę Kos. Teraz firma rozpoczyna rekrutację kolejnych pracowników.



- Do tej pory organizowaliśmy integracje w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach w Polsce, tym razem zapytaliśmy pracowników, czy chcą się bawić w kraju, czy za granicą. 70 proc. zagłosowało za wyjazdem zagranicznym. Zaczęliśmy zatem przygotowywać integrację z rozmachem, szukaliśmy czegoś wyjątkowego, bo nasi pracownicy są przyzwyczajeni do wyjazdów zagranicznych. W ciągu roku odwiedzają wakacyjne kurorty na całym świecie, gdzie szkolą się w mniejszych grupach. Na integrację zabraliśmy aż 250 osób do wysokiej klasy hotelu Mitsis Blu Domes w rzadko spotykanym standardzie 5,5 gwiazdki - mówi Dariusz Górzny, prezes zarządu Wakacje.pl.
Firma przez cały rok wysyła swoich pracowników na wyjazdy studyjne (tzw. study tours) w różne zakątki świata, by na miejscu zdobywali wiedzę o jakości hoteli czy oferowanych turystom atrakcji. Tylko w tym roku "wakacjowicze" docierali służbowo do takich miejsc jak: Chiny, Dominikana, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Malediwy, Seszele, Kenia, Sardynia, Gruzja, Egipt, Izrael czy hiszpańska Majorka. W grudniu zaplanowany jest kolejny wyjazd - 40 osób, głównie sprzedawców z call center, poleci do Egiptu.

Jak zauważa Krzysztof Zych, nowy dyrektor call center Wakacje.pl, zagraniczne wyjazdy to inwestycja w wiedzę i kompetencje pracowników, ale też namiastka wakacji.

- Plażowanie, baseny i zwiedzanie kultowych miejsc na mapie świata to integralna część tzw. study tours. Większość wyjazdów jest bezpłatna, a pracownicy nie tracą dni urlopowych - wymienia.
Oprócz szkoleń firma oferuje wakacje dla najlepszych sprzedawców - w tym roku jesienią 60 osób wypoczywało w nagrodę w Tunezji.

InteGrecja 2018



Mimo że podróżowanie to w Wakacje.pl chleb powszedni, chętnych na integrację w Grecji nie brakowało. Na wyjazd pod hasłem InteGrecja pracownicy wylecieli trzema samolotami z lotnisk w Warszawie, Poznaniu i Berlinie, kilka osób już było w Turcji, więc na Kos przypłynęły one z Bodrum promem. Koszt wyjazdu dla pracownika wyniósł 200 zł od osoby.

8 basenów, 10 restauracji, 6 barów, plaża przy hotelu - to tylko część atrakcji w ekskluzywnym kompleksie Mitsis Blu Domes, z których każdy mógł korzystać. Podczas kilkudniowego wyjazdu pracownicy integrowali się na imprezach klubowych i na plaży, nie zabrakło też elementu rywalizacji.

Na terenie hotelu firma zorganizowała team building inspirowany telewizyjnym programem "Agent". Tytułowym agentem okazał się m.in. sam prezes Górzny. W finale zabawy na plaży wszyscy w wakacyjnych koszulkach #zasluzonewakacje dali się ponieść energii muzyki, plaży i wielobarwnych proszków, które utworzyły wakacyjny festiwal kolorów. Wyjazd zakończył się w prawdziwie greckim stylu - przebieraną imprezą pod hasłem Wielkie Greckie Dionizje. W ankiecie przeprowadzonej po powrocie, 99 proc. osób oceniło wyjazd bardzo dobrze i dobrze.

Rekrutacja nowych pracowników



Po spektakularnym zakończeniu sezonu firma już przygotowuje się na kolejne wzrosty i zatrudnia nowych pracowników.

- Ambicje firmy po blisko 20 latach funkcjonowania nie słabną, a w związku z planami dalszego rozwoju angażujemy kolejnych specjalistów, głównie do call center. Rekrutujemy zarówno doświadczonych, jak i początkujących sprzedawców, wracają też do nas osoby, które w Wakacje.pl pracowały już wcześniej - mówi Krzysztof Zych.
I dodaje:

- Co warto zaznaczyć, realia funkcjonowania call center Wakacje.pl różnią się od standardowego działu sprzedażowego w tej formule. Osoby przy stanowiskach telefonicznych nie dzwonią bezustannie do potencjalnych nabywców, by metodami agresywnej perswazji sprzedać im produkt. Zadaniem konsultantów jest odpowiadanie na sygnały od klientów, którzy wcześniej sami wyrazili zainteresowanie wakacjami.
Chcesz dołączyć do zespołu Wakacje.pl? Aplikuj!

Konsultant ds. sprzedaży oferty turystycznej
Młodszy konsultant ds. sprzedaży oferty turystycznej

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (87) ponad 50 zablokowanych

  • Pomijając wtopę z wyciekiem danych osobowych, która co poniektórych klientów kosztowała dużo pieniędzy i nerwów...

    • 15 2

  • zdecydowanie nie polecam (3)

    We wrześniu b.r. dokonałem rezerwacji internetowo następnie tel. "dla pewności". Grzecznie czekam na umowę. Zaniepokojony dzwonię po południu na infolinię czemu nie otrzymałem dokumentów. Dowiaduję się, że dzień wcześniej pracownik nie kliknął "rezerwuj w systemie" i wszystko poszło się...
    Oferta oczywiście nie była już dostępna. Nie zaproponowali nic dla klienta, który był z nimi na wakacjach kilka razy wcześniej. No i ten brak informacji z ich strony.. Gdybym nie zadzwonił sam to bym pewnie się nic nie dowiedział. Nie. Nie pracuję u konkurencji a z wakacje.pl byłem wcześniej na kilku wyjazdach. I nigdy więcej po takiej akcji.

    • 22 4

    • ... (2)

      Jak sie kupuje " super last " i nie placi - tak bywa. Operatorzy na ostatnie miejsca zazwyczaj nie daja blokady miejsc i ceny - kto kupi ten ma. Jesli chcieli Państwo płacić- jest taka opcja bezposrednio on line. Jeżdżąc z firma wiele razy powinno to byc oczywiste. To nie zasady wakacji , a operatorów. Jesli jest zainteresowanie i ostatnie miejsca nikt nie bedzie ich trzymał bo może panstwo sie namysla , może nie. Nabyla osoba zainterwsowana. Tak teraz wygląda turystyka. Ja tak robię- wybiorę, chcę lecieć to płacę ... nie czekam aby później narzekać. Ludzie zmiencie myślenie zamiast caly swiat winić za swoje januszowanie

      • 7 4

      • Max rezerwacja możliwa 2h (nie zawsz) i to tylko zależy od tego jaki operator i ile jeszcze zostało czasu do wylotu

        • 2 0

      • Jeśli dostajesz informację od pracownika, że cyt. "należy teraz oczekiwać na przesłanie dokumentów" oraz o blokadzie miejsca i ceny to gdzie tu...januszowanie?
        Drugą - i ważniejszą sprawą - w tej sytuacji był jakikolwiek brak info ze strony operatora. Głucha cisza.
        Od firmy oferującej usługę za kilkanaście tysięcy złotych oczekuję profesjonalizmu i kontaktu "na bieżąco", nawet jak się coś spieprzy.

        • 4 1

  • "szukamy roboli, zlecenie, 1000zł, zapomnisz jak wygląda rodzina, ale są wycieczki gratis.." xD (1)

    • 23 3

    • Haraszo

      • 2 1

  • A ja jestem zadowolony z ich uslug

    Pracownik w ich biurze bardzo dobrze orientowal sie na temat hoteli w okolicy, ktora mnie interesowala. Zrozumial moje potrzeby i celnie zaproponowal hotel. Jechalem z zona i dorosla corka wiec dla mnie bylo wazne aby byla to miejscowka dobra na wypady i przy samej plazy a do tego blisko imprezowni aby corka mogla sie pobawic noca. Do tego pracownik doradzil gdzie warto pojechac i jakie auto wypozyczyc aby tam dotrzec.

    • 8 11

  • byłam u nich na rozmowie i pracuje tam moja kumpelta

    niestety zarobki jakie mi zaproponowali ponizej krytyki, jakies marne ochlapy, niestety mydlą oczy tymi wyjazdami ale tak fajnie sie tam nie zarabia, ale jak na poczatek kariery to dobry pomysl na zdobycie jakiegos doswiadczenia

    • 16 4

  • Przestrzegam przed wakacje.pl (4)

    • 15 8

    • (3)

      Warto z tej strony korzystać aby sobie coś znaleźć porównać ceny itp. a później iść do jakiegoś biura i podać taką wycieczkę to można jeszcze taniej ją wykupić. Tak robię już od jakiegoś czasu Wakacje. pl traktuje jako porównanie ofert różnych Tour operatorów i wychodzi taniej.

      • 3 1

      • (2)

        To interesujące, bo ta sama wycieczka na Wakacje.pl i w biurze podróży powinna kosztować tyle samo.

        • 3 1

        • Tak tylko biura mają możliwość zejść z ceny i dać jakiś rabat, aby u nich kupić.
          W wakacje takiej opcji nie ma. Klikasz rezerwuj i masz w tej cenie w jakiej jest oferta.

          • 1 0

        • Pisząc "powinna" przyznam rację, ale jak komuś zależy na sprzedaniu jako pośrednik to może z ceny trochę zejść.
          Też tak kupywałem kilka razy i faktycznie można coś ugrać co prawda nie zawsze.

          • 1 1

  • (5)

    Ok
    Wolę zarabiać tyle żeby samemu wybierać dokąd jechać, z kim i co tam robić.
    A robienie z siebie wała na jakimś służbowym wyjeździe, który robi za reklamę jest słabe.
    I wszyscy tacy super i zadowoleni...
    Wakacje z ludźmiz pracy - porażka.
    No chyba, że ma się 22 lata to może to jeszcze rajcować.

    • 15 7

    • :( (3)

      To cholernie przykre, że ludzie nie są w stanie wyobrazić sobie sytuacji, gdzie jadą na wyjazd służbowy i dobrze się bawią ze swoimi znajomymi z pracy ;-) sugeruję zmienić miejsce zatrudnienia.

      • 11 9

      • (2)

        Pasuje mi
        Zarabiam tyle że stać mnie na wyjazdy i hobby.
        Raczej nie tanie hobby...
        Do ludzi w pracy nic nie mam, ale nie szukam wśród nich przyjaciół i towarzyszy zabawy.
        Jak dorosniesz to zrozumiesz to.

        • 8 4

        • (1)

          W takim razie przykro mi, że 1/3 swojego życia, czyli czas poświęcony pracy, spędzasz z ludźmi z którymi nie jesteś w stanie zaprzyjaźnić się na tyle, żeby raz do roku spędzić ze sobą dodatkowe 2-3 dni dobrze się bawiąc. Życie masz tylko jedno, chyba szkoda go na siedzenie z ludźmi którzy Cię mało obchodzą?

          • 5 9

          • To mi jest przykro, że musisz szukać przyjaciół w pracy...
            To symbol czasów, zły symbol.
            Zgaduje też że jesteś mlody/a wychowany w kulturze obrazkowej... Odbierasz wszystko 0/1, brak umiejętności analizy, myślenia abstrakcyjnego... Kiedyś licealiści to potrafili, nigdzie nie napisałem, że nie obchodzą mnie ludzie z pracy, a przyjaźń to coś więcej niż lajki na fejsbuku.
            Ale...
            Rob karierę, jak dobrze płacą to pół biedy

            • 1 1

    • Brak słów

      Pochwal się gdzie pracujesz, skoro atmosfera w Twoje pracy powoduje, że masz takie zdanie na temat wyjazdów integracyjnych :) Czyżby pani z ZUSu w przerwie na kawę napisała komentarz?

      • 0 0

  • No i fajnie.

    • 2 1

  • Emigranci z Orange (2)

    Wiekszosc osób tam pracujacych to najslabsi pracownicy telesprzedazy Orange. Nie dawali sobie rady sprzedawac telefony to prubuja sił w ofertach turystycznych. Po w/w opiniach widze ze tu tez maja klopoty...

    • 12 7

    • Polecam słownik...

      • 6 2

    • Skoro łatwiejsza praca za tą sama kasę- wybór chyba jest prosty :)

      :)

      • 0 0

  • Za mało płacą

    Niestety zarobki nie są adekwatne do wkładu pracy, wymagania szefa na infolinii ogromne

    • 7 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane