- 1 Benefity są potrzebne, ale grunt to dobra pensja (107 opinii)
- 2 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (127 opinii)
- 3 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (193 opinie)
Bonus czy dyskryminacja? Pracodawcy czekają na ustawę o weryfikacji szczepień
Jedni nagradzają zaszczepionych, inni "przymuszają" do szczepień, ale przed wszystkim wszyscy czekają na jakiś ruch ze strony ustawodawcy, bo wszelkie własne inicjatywy są... dyskusyjne pod względem prawnym. Mimo deklaracji posłów Prawa i Sprawiedliwości do Sejmu nadal nie trafił projekt, który ma umożliwić pracodawcom weryfikację szczepień pracowników przeciw COVID-19. I wiele wskazuje na to, że nikomu się nie spieszy, bo ustawa ta mogłaby rozsadzić układ rządowy.
Z kolei w sierpniu media donosiły, że Komunikacja Miejska w Płocku chce zachęcać swoich pracowników do szczepień przeciwko COVID-19, wprowadzając dodatkowe bonusy dla osób zaszczepionych. Jednym z nich jest dodatkowy dzień urlopu dla tych, którzy przyjmą pełną dawkę szczepionki.
W Raporcie z Trójmiasta otrzymaliśmy sygnał, że Ergo Hestia wprowadziła obostrzenia covidowe w pracy.
- Osoby niezaszczepione muszą chodzić w maseczkach, reszta może mieć sprawdzany paszport covidowy na wejściu do pracy albo w trakcie - informuje czytelnik.
- Zgodnie z przepisami Kodeksu pracy każdy pracodawca odpowiada za zapewnienie wszystkim pracownikom bezpieczeństwa pracy i zobowiązany jest chronić zdrowie i życie pracowników. Ergo Hestia w ramach tego obowiązku zaktualizowała politykę postępowania w związku z zagrożeniem koronawirusem i wprowadziła obowiązek noszenia maseczek dla pracowników przebywających w firmowych budynkach. Mogą być z niego zwolnione osoby posiadające paszport covidowy lub aktualny negatywny test na obecność koronawirusa. Pracodawca zapewnia pracownikom maseczki ochronne i środki dezynfekcji w nieograniczonej ilości. Od samego początku pandemii obowiązuje też praca rotacyjna - poinformował Marcin Żebrowski, z-ca dyrektora biura komunikacji Ergo Hestia.
Szczepienia przeciw COVID-19 w Trójmieście. Znajdź punkt szczepień
W sprawie decyzji marszałka Geblewicza już zabrali głos prawnicy i wyszło, że uzależnianie pracy online od okazania przez pracownika certyfikatu covidowego budzi wątpliwości. Do tej pory Państwowa Inspekcja Pracy różnego rodzaju bonusy dla osób zaszczepionych uznawała za legalne. Jednak według prawników dobrowolność udostępniania danych o szczepieniu jest mocno dyskusyjna. Zgoda na pracę zdalną jest bowiem uzależniona od przekazania danych osobowych. Niestety, pracodawca musi się też liczyć z zarzutami dyskryminacji osób niezaszczepionych. A takie sprawy będzie musiał rozstrzygać sąd.
Ustawa bardzo mocno dzieli koalicjantów
Mimo deklaracji posłów Prawa i Sprawiedliwości do Sejmu nadal nie trafił projekt, który ma umożliwić pracodawcom weryfikację szczepień pracowników przeciw COVID-19. Mówi się, że klub PiS zbierze się w sprawie projektu najprawdopodobniej 1 grudnia, przed posiedzeniem Sejmu. Ustawa ta jednak bardzo mocno dzieli koalicjantów. Przeciwnicy są nawet w samym PiS.
Wczoraj przedstawiciele klubów i kół parlamentarnych spotkali się z marszałek Sejmu Elżbietą Witek w sprawie projektu dotyczącego walki z COVID-19. Po spotkaniu marszałek Witek powiedziała... dość zaskakujące słowa.
- Rozmawialiśmy o tym, ten temat też padł. Muszę powiedzieć, że różnie posłowie się wypowiadali. Pytanie było: ale co to zmieni? Zwłaszcza że okazuje się, że są już fałszywe certyfikaty covidowe, czyli ludzie oszukują, a poza tym osoby zaszczepione także mogą zachorować i mogą, chociaż w zdecydowanie mniejszym stopniu, też zarażać. Padła ta informacja. Nad tym na tym spotkaniu roboczym będzie się można zastanowić, ale jakiegoś entuzjazmu przy tej propozycji nie było - powiedziała marszałek Sejmu.
A co jest w tej ustawie? Według poselskiego (PiS) projektu ustawy pracodawca będzie mógł sprawdzać, czy pracownik jest zaszczepiony na COVID-19, i przenosić niezaszczepionych na inne stanowisko. Z kolei w podmiotach leczniczych będzie można wprowadzać obowiązek szczepień na COVID-19, a przedsiębiorstw, w których wszyscy będą zaszczepieni, nie będą dotyczyły żadne restrykcje wprowadzane w związku z koronawirusem SARS-CoV-2.
Czy pracodawca może przymuszać do szczepień?
Czym dziś dysponują pracodawcy? Przypomnijmy, że według obecnie obowiązujących przepisów nie ma postawy prawnej, która umożliwiłaby pracodawcom pytanie pracowników o szczepienie przeciw COVID-19. A według pracodawców ta wiedza pozwoliłaby lepiej organizować pracę i chronić pracowników, klientów czy kontrahentów. Jak twierdzą pracodawcy, dotyczy to przede wszystkim pracy w firmach, gdzie nie ma możliwości zorganizowania pracy zdalnej.
Bonusy dla zaszczepionych to jedno, ale jak wynika z danych PIP, zdarzają się już przypadki zmuszania pracowników do szczepień. Takich jest jednak niewiele i zwykle - na razie - nie wiąże się to z karami dla pracodawców. Czy pracodawca może przymuszać do szczepień?
Czytaj też:
Darmowe szczepionki przeciw grypie dla pełnoletnich
- W aktualnym stanie prawnym brak jest przepisu zabraniającego pracodawcy, pod groźbą kary, żądania, aby pracownik poddał się szczepieniu przeciwko COVID-19. Zatem inspektorzy pracy, w przypadku stwierdzenia takich sytuacji, poprzestają na działaniach informacyjnych zgodnych z aktualnym stanowiskiem Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie szczepień - podaje PIP.
Zgodnie z art. 1 Kodeksu wykroczeń odpowiedzialność za wykroczenie ponosi ten tylko, kto popełnia czyn społecznie szkodliwy, zabroniony przez ustawę obowiązującą w czasie jego popełnienia pod groźbą kary aresztu, ograniczenia wolności, grzywny do 5000 zł lub nagany.
Problem jest nawet z... reorganizacją pracy
Bonusy, nakazy, a co z reorganizacją pracy? Okazuje się, że z tym też jest zamieszanie prawne.
Ostatnio informowaliśmy o tym, że w gdańskim szpitalu uniwersyteckim niezaszczepiony personel medyczny, który jednocześnie nie ma również negatywnego testu na COVID-19, nie może zajmować się chorymi. Pracę placówki przeorganizowano. Szpital zbierał informacje na temat szczepień na zasadzie oświadczeń. Spraw wzbudziła kontrowersje. Uczelnia w tym wypadku powołała się na statut Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego oraz Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
A co na to PIP?
- W świetle obowiązujących przepisów prawa pracy opisany stan faktyczny może być postrzegany jako naruszenie zasad zakazu dyskryminacji pracowników. Co za tym idzie, reorganizacja obowiązków pracowników na podstawie informacji o braku szczepień przeciw COVID-19 jest niezgodna z przepisami prawa w obecnym kształcie - Agnieszka Dobrodziej, rzecznik Okręgowej Inspekcji Pracy w Gdańsku.
Obostrzenia covidowe w Ergo Hestii (81 opinii)
Opinie (451) ponad 20 zablokowanych
-
2021-11-25 12:58
Opinia wyróżniona
(52)
Moim zdaniem osoby zaszczepione powinny w pełni czerpać z dobrodziejstw a ci którzy nie chcą się szczepić wykazują co najmniej lekceważący stosunek do zdrowia nas wszystkich więc powinni się liczyć z pewnymi ograniczeniami by móc zapanować nad tą pandemią
- 90 419
-
2021-12-01 00:02
Jest wręcz odwrotnie. To zaszczepieńcy dla loterii fantowej zniszczyli sobie zdrowie. No ale cóż wasza sprawa.
- 0 0
-
2021-11-29 21:34
zastanawia mnie jedno....
jak w czoło tupnąłeś sobie pindzisiat dawek jonsona to czemu cykasz się nie zaszczepionych...? przecież jesteś safety? a jak nie to po co ci była szpryca?
- 1 0
-
2021-11-28 02:14
Szczepieni nie zarażają?
- 1 0
-
2021-11-26 21:35
Szczepienia nie działają
STOP faszystowskiej segregacji sanitarnej która jest zła!!! Wśród znajomych to szczepieni chorują najbardziej obecnie. Nieszczepieni są wg najnowszych badań statystycznie obecnie najbardziej odporni. Więc po co te certyfikaty. One są tylko narzędziem totalitaryzmu i zamordyzmu. Ludzie obudzcie się. We Francji właśnie anulowano wszystkim ważność
STOP faszystowskiej segregacji sanitarnej która jest zła!!! Wśród znajomych to szczepieni chorują najbardziej obecnie. Nieszczepieni są wg najnowszych badań statystycznie obecnie najbardziej odporni. Więc po co te certyfikaty. One są tylko narzędziem totalitaryzmu i zamordyzmu. Ludzie obudzcie się. We Francji właśnie anulowano wszystkim ważność certyfikatu (z dwiema dawkami) i muszą biec jak te ba.... po trzecią. A za pół roku po czwartą i piątą. To jest pułapka bez wyjścia. To jest pułapka! Z badań niezależnych naukowców jasno wynika, im więcej szczepień w danym rejonie tym więcej zakażeń. Znacznie więcej niż rok temu bez szczepień.
- 6 1
-
2021-11-26 16:21
Lekceważacy
stosunek do zdrowia wykazują wszyscy ci którzy wierzą że tabletka ich uzdrowi a szczepionka ochroni.
- 4 1
-
2021-11-26 15:33
To proszę (1)
ustanowić szczepienia jako obowiązkowe, koniec kropka. Tylko wcześniej należałoby oficjalnie zarejestrować szczepionkę.
- 1 3
-
2021-11-28 02:22
Ale szczepionki nie ma, i nie będzie.
- 3 0
-
2021-11-26 05:51
Paranoja
Gdyby Ci powiedzieli że jedzenie g...a uchroni cię przed Srovid to byś jadł?!?!?
- 5 1
-
2021-11-26 05:28
To mi wytłumacz
Od wybuchy tak zwanego świrusa nawet przeziębienia nie miałem i ludzi tz. trupów nie widzę na ulicach !!! Do czego zmuszacie ludzi? Przecież to normalne jesień czy wiosna to okresy tz, grypowy to takie proste uświadomienie .
- 6 1
-
2021-11-26 00:14
Jak można tak bardzo się mylić?
- 1 0
-
2021-11-25 23:18
rodacy
nie dajmy się podzielić. tym na górze tylko o to chodzi!
- 6 0
-
2021-11-25 22:11
Tak, tak. Odnawiaj sobie papierek co pół roku. I owszem lekceważę twoje zdrowie bo to nie moja sprawa.
- 6 0
-
2021-11-25 21:42
Ale jak jesteś zaszczepiony to jakim cudem ktoś niezaszczepiony ci zagraża? Jeśli niezaszczepiony zagraża zaszczepione mu to znaczy tylko tyle że te szczepionki są do niczego.
- 14 1
-
2021-11-25 18:23
Ale o czym ty bredzisz? Ja bez szczepienia i bez choroby od 3 lat vs kilka osób z mojej pracy z 2 dawkami i 2 covidami w rok?
Jakie ja stanowię dla nich zagrożenie? To chyba prędzej oni dla mnie bo chorują minimum raz na sezon grypowy.
- 15 1
-
2021-11-25 16:01
(1)
Jestem zaszczepiona ale nie zgodzę się nigdy na segregację z tego powodu
- 17 1
-
2021-11-25 21:51
Ja również. I nie mogę pojąć jeszcze jednego dlaczego osoby zaszczepione tak boją się osób niezaszczepionych xD
- 18 1
-
2021-11-25 15:51
SM
moim natomiast zdaniem osoby snujące takie brednie powinny poddać się przymusowej eutanazji aby nie roznosiły tej szkodliwej faszystowskiej retoryki. Skoro lekceważą logikę i zdrowy rozsądek, powinni liczyć się z konsekwencjami aby móc zapanować nad rozprzestrzenianiem się złych genów i niedoborem jodu.
- 9 3
-
2021-11-25 14:47
Przecież jesteś zaszczepiony! Na dodatek przenoszącym wirusa! Czego się boisz, hipokryto? (1)
- 18 1
-
2021-11-25 14:55
Nie chce być sam jak frajer w kolejce po rentę ;)
- 8 1
-
2021-11-25 14:23
A co z (7)
Pijakami palaczami i narkomanami oni też mają lekceważyć stosunek do swojego zdrowia... Jakie ograniczenia dla nich proponujesz wprowadzić?
- 22 1
-
2021-11-25 14:30
pijak i narkoman nie zaraża innych chuchając na nich (6)
czy coś się zmieniło ? porównanie godne wyznawcy pisu
- 5 18
-
2021-11-28 02:20
Ale czego się boisz, nie jesteś szczepiony/a?
- 2 1
-
2021-11-25 21:49
Ale pijak i narkoman też może kogoś zabić. Spójrz w statystyki ile śmiertelnych wypadków powodują osoby pijane
- 3 1
-
2021-11-25 21:48
(1)
Ale na ich leczenie więcej idzie niż na leczenie osoby zarażonej covidem :) ale rozumie że to ci już nie przeszkadza
- 3 4
-
2021-11-26 11:01
Ich leczenie finansuje akcyza, ktorej zostaje jeszcze i na udawanie leczenia kowida.
Bylo to udowadniane wielokrotnie, wplywy z akcyzy finansuja sluzbe zdrowia, podziekuj palaczom i pijakom, a rzadowi za brak akcyzy z innych narkotykow, ktora, gdyby tylko byla, sfinansowalaby i edukacje.
- 2 1
-
2021-11-25 14:49
pijak też wpływa na życie innych (1)
... idąc tą logiką ograniczeń to pijacy dezorganizują życie swoim rodzinom, społeczeństwu. Często pobierają zasiłki, na które my pracujemy. Może też dla nich jakieś izolacje, ograniczenia.
A może najlepiej getta? Zrozum, że tylnymi drzwiami zabierana jest nam wolność. Szczepienia to tylko pretekst. Za chwilę zrobią krok dalej.- 20 3
-
2021-11-25 15:55
racja...
już powołują sygnalistę w zakładach pracy. będzie powtórka z rozrywki. później donoszenie na kolegów do bezpieki.
- 12 0
-
2021-11-25 13:42
(4)
Ciekawe ile dawek wytrzyma Twój organizm, ale to też jest Twój dobrowolny wybór poddania się temu eksperymentowi. Każdego wolna wola, powodzenia życzę
- 35 7
-
2021-11-26 06:23
Niedługo 4 dawka a później 5,6 itp biznes się kręci.
Nawet polski Napoleon zastanawia się czy nie oddać władzy żeby odpowiedzialności za ten eksperyment przerzucić na innych- 5 0
-
2021-11-25 21:07
(2)
Oj coś słabiutki jesteś że małej igiełki się boisz. Nie bój, jak będziesz grzeczny może dostaniesz naklejke
- 3 23
-
2021-11-25 21:47
(1)
Ty pewnie dyplomem dzielnego pacjenta na fb jak Hołownia się chwaliles xD
- 10 0
-
2021-11-26 00:24
O igiełkach było tylko na początku.
- 2 1
-
2021-11-25 13:17
Zaszczepieni znajomi zazywaja wlasnie urlopu w urlopowym miejscu. (6)
Zapewne licza na to, ze nawet jesli sie zakaza i przywloka to do Polski ,to zgina co najwyzej zarazeni przez niech niezaszczepieni glupcy, a oni przejda leciutko, co jest ze wszech miar podejsciem odpowiedzialnym i spolecznie mile widzianym.
- 11 27
-
2021-11-25 14:29
ale skoro wy się nie szczepicie, to przecież nie boicie się takich sytuacji,tak? (4)
czy coś pominąłem? czy może zaszczepieni mają nie latać , bo nie daj boże jakiegoś antyszczepionkowca zarażą? tu dopiero logiki full
- 15 12
-
2021-11-28 02:18
Przecież to zaszczepieni się boją i chcą pozamykać nieszczepionych w rezerwatach...
- 4 0
-
2021-11-26 10:58
Niczego nie pominales, oczywiscie, ze nie boje sie takich sytuacji, chodzilo o obnazenie hipokryzji i glupoty sporej czesci
histerykow kowidowych. Odzew przerosl moje najsmielsze oczekiwania, obnazyliscie sie sami.
- 5 1
-
2021-11-25 22:15
Ja ma inwer. i to mi wystarczy. A ty się nie boisz swoich podobno 20% szans na trafienie do szpitala mimo szczepioneczki? Zarówno ty jak i ja możemy to przeżyć lub nie. Ty natomiast każdy kolejny zastrzyk możesz przypłacić zdrowiem.
- 8 2
-
2021-11-25 21:47
Mi to wisi i powiewa. Ja co 2tyg korzystam z lotów nie mam szczepień a moim paszportem jest karta kierowcy co mi daje immunitet :)
- 13 2
-
2021-11-25 13:56
covidiota klasyczny
- 27 0
-
2021-11-25 13:12
obudź się..
moim zdaniem to szczepieni zarażają . istny majstersztyk: chodzące laboratoria, produkujące mutujące białko kolca bez końca. to my nieszczepieni powinnyśmy się bać szczepionych.
- 55 15
-
2021-11-25 13:02
(11)
czyli zaszczepiony, zakażony może nie być na kwarantannie, dalej zarażać i jeszcze mieć niekonstytucyjne przywileje??? puknij się
- 104 17
-
2021-11-25 13:57
Konstytucja mówi wyraźnie, że w razie zagrożenia zdrowia publicznego można przywileje zabierać. (10)
- 10 48
-
2021-11-28 02:15
A gdzie tu zagrożenie?
Szczepiony zarażając mnie sprowadza je na mnie czy nie?- 2 0
-
2021-11-26 09:21
Nie ma czegoś takiego jak "zdrowie publiczne".
Konstytucję pisał d**il.
- 0 0
-
2021-11-26 08:33
Ty masz tak po tym szczepieniu
że konstytucja do ciebie mówi? A konkretnie którym to paragrafem mówi? Och gołębico...
- 1 1
-
2021-11-25 22:12
Problem w tym, że pojęcie zagrożenia można sobie dowolnie interpretować
- 8 0
-
2021-11-25 22:11
(1)
najpierw cieciu udowodnij, że jestem zagrożeniem, bardziej to ty jesteś chodzącą beczką wirusów i zarażasz świadomie bo masz paszport i nie musisz odbywać kwarantanny .zobaczymy za kilka lat jak będziesz po dziesiątej dawce o ile dożyjesz
- 22 3
-
2021-11-26 13:41
Jestes
Zagrożeniem .obejrzyj TVP,polsat
- 1 4
-
2021-11-25 21:44
Art 32
1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.
2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.- 25 1
-
2021-11-25 15:45
czytaj ze zrozumieniem
czyli zgadzasz się ze mną że to zaszczepieni mają niekonstytucyjne przywileje? widzę że szczepionka zaczęła działać
- 13 3
-
2021-11-25 14:28
W którym miejscu?
j. w.
- 8 1
-
2021-11-25 14:07
wolnosc to nie przywilej a podstawowe dobro czlowieka. i z tej wolnosci nie powinnismy rezygnowac bo banda histerykow tego chce
- 66 7
-
2021-11-25 12:56
Opinia wyróżniona
Dyskryminacja (12)
Nie da się tak, to dyskryminacja ludzi dlaczego to chcecie zrobić? A pracownik będzie miał wgląd czy pracodawca jest zaszczepiony? Moja sprawa nie chce nikomu tłumaczyć się na temat poglądów szczepionki
- 264 48
-
2021-11-26 23:18
Kosmici
To zdjęcie kosmitki w fabryce ile kosztowało? Bo to jakiś d**ilizm do n potęgi. Ani ta przyłbica ani maseczka nie chronią przed koronawirusami. Obraza myślącego człowieka. Wszyscy muszą udawać że jest pandemia i zachowywać się jak małpy bez rozumu. Bo inaczej nie jest się "modnym" i nie płynie na fali. Covidianizm widzę górą. Wywrócono wiedzę o nauce i medycynie do góry nogami.
- 3 0
-
2021-11-26 22:07
Praca
Przecież te certyfikaty w ogóle nie działają. To po co one? Chcecie aby pół Polski stanęło? Wylejecie dziecko z kąpielą! Zobaczymy co się stanie jak pół Polski nie przyjdzie do pracy.
- 4 0
-
2021-11-25 20:12
(4)
Pracodawca ma prawo wiedzieć czy jesteś zdolny do pracy i czego nie możesz robić ze względu na ograniczenia zdrowotne. To też jest dyskryminacja?
- 0 23
-
2021-11-26 22:09
Namawianie do szczepień genową eksperymentalną substancją podlega karze z kodeksu karnego. Szczególnie po której tak dużo ostanio zagadkowych śmierci i zawałów serc
- 5 0
-
2021-11-26 09:24
Jeśli chce pracować i daje rade wykonywać swoją pracę, tzn., że jestem zdolny do pracy. (1)
Nikomu nic do tego jaki jest mój stan zdrowia.
Jak mam chory kręgosłup ,a chcę przerzucać łopatą węgiel, to mogę i będę to robił.- 7 1
-
2021-11-26 11:04
Nie bedziesz, bo nie przejdziesz medycyny pracy :)
- 0 5
-
2021-11-25 23:57
Ograniczenia zdrowotne dotyczą wszystkich. Nikt nie wie, w jakim aktualnie jest stanie.
- 4 0
-
2021-11-25 13:58
Poszedłbym krok dalej. (4)
Każdy powinien mieć wgląd kto jest zaszczepiony. Po co mam się spotykać z epidemiologicznymi odpowiednikami śmierdzących żuli?
- 7 33
-
2021-11-25 14:08
(3)
kazdy powinien miec tez wglad w dane innych ludzi na temat hiv, zoltaczki, chorobach wenerycznych, itp itd. to wszystko aby bylo bezpieczniej!
- 40 1
-
2021-11-25 23:54
Prowokacja.
- 1 0
-
2021-11-25 19:50
no właśnie
jak już to idźmy na całość, niech każdy wie o innych wszystko, kto na co chory, kto jakie szczepienia, czy szef zdradza żonę z inna albo z innym
- 15 0
-
2021-11-25 15:07
Faszyzm
...czytając niektóre komentarze nie dziwię się ,że mieliśmy w swojej historii coś takiego jak faszyzm ...I to ludzie ludziom..
- 27 0
Wszystkie opinie
-
2021-11-25 10:31
(20)
Jedna chora osoba paraliżuje cała firmę. Dziwicie się?
- 36 157
-
2021-11-25 10:38
(4)
I bardzo często jest to osoba z aktualnymi szczepieniami. Dziwicie się ?
- 78 11
-
2021-11-26 10:01
Wszystko zależy od prawdopodobieństwa (3)
Przyrodą rządzi prawdopodobieństwo. Wyniki swoich działań możemy przewidzieć tylko z pewnym prawdopodobieństwem. Dotyczy to wszystkiego. Jeżeli mamy w firmie osoby zaszczepione i niezaszczepione to bardziej prawdopodobne jest to, że te drugie zachorują. Pracodawca powinien mieć prawo minimalizacji zagrożenia dla swojej działalności. W stanie wyższej konieczności, a epidemia jest takim stanem, rezygnujemy z pewnych praw i wartości.
- 0 5
-
2021-11-26 10:58
Ja nie rezygnuję.
Jak chcesz to ty rezygnuj. Ale nie zmuszaj innych.
- 1 0
-
2021-11-26 11:06
To nie epidemia, tylko pandemia, bo na swiecie zmarlo na nia w dwa lata az 0,06% populacji!!!
- 0 0
-
2021-11-26 15:40
Muszę Ciebie zasmucić...
W mojej firmie większość osób .mających objawy to były osoby zaszczepione. Sęk w tym,że nikt ich nie weryfikuje tylko sobie dalej chodzą bo przeciez są zaszczepione więc to na 100% nie covid. Po paru dniach doszły kolejne osoby - czy to zaszczepione czy też nie. Ja też nie zaglądam ludziom do karty zdrowotnej ponieważ ludzie mogą mieć obawy z powodu swoich chorób lub są też w trakcie diagnozy i chcą mieć większą pewność, że raczej nic im się nie stanie po szczepieniu. Jeśli ktoś ma objawy testowany i siedzenie w domu bez względu na szczepienie. Znam tylko jedną osobę, która będąc szczepioną dobrowolnie wzięła l4 i zrobiła test. Znam tylko pare osób szczepionych, które twierdzą, że mimo szczepienia powinny obowiązywać testy/izolacje/kwarantanny również dla szczepionych ponieważ zdają sobie sprawę, że mogą zarazac. Niestety znam sporo osób, które mimo zaszczepienia mają objawy i sobie nic z tego nie robią uwazajac, ze nie moga zachorowac i na 100% nie zarażają innych. Skoro już oficjalnie wiadomo, że szczepienie nie chroni przed zarażaniem to po co te szopki. Wina jest wlasnie w paszportach. Ludzie je dostali i smigaja po calym swiecie bez minimalnej dbalosci o zdrowie.
- 1 1
-
2021-11-25 10:40
(1)
Zaszczepiony również może zachorować, a także zarażać wirusem inne osoby.
- 62 2
-
2021-11-25 12:50
ale jemu/jej chodziło o Niedzielskiego
Faktycznie jeden człowiek może sparaliżować nawet całą gospodarkę
- 16 0
-
2021-11-25 11:07
dodam tylko, że zaszczepieni też mogą firmę sparaliżować chorobą (3)
- 46 2
-
2021-11-25 11:35
Nie mogą bo nie robi się im testów i kwarantanny. (2)
- 10 16
-
2021-11-25 11:45
Co jest chore, bo tak samo roznoszą chorobę.
- 44 0
-
2021-11-25 13:02
To że nie
badane to nie znaczy, że nie zarażają.
- 10 0
-
2021-11-25 11:10
I to oczywiście wina tej chorej osoby a nie chorych przepisów
czy szczucia ludzi jednych na drugich.
Nie dawajmy się poszczuć, to nie sąsiad jest naszym wrogiem tylko media, rząd czy korporacje.- 36 2
-
2021-11-25 11:32
(4)
Przecież zaszczepieni też przenoszą wirusa i zarażają, to gdzie tu logika???
- 36 2
-
2021-11-25 11:34
Zaszczepieni nie są wysyłani na kwarantanne i nie robi się im testów. (3)
W tym jest logika, firma może funkcjonować dalej.
- 5 27
-
2021-11-25 11:46
Mogą roznosić śmiertelnego wirusa zgodnie z prawem.
Logika dzbana. Wszak wirus od zaszczepionego jest łagodny jak owieczka.
- 40 2
-
2021-11-25 21:55
Dokładnie. U mnie w firmie kolega chodził do pracy ewidentnie z objawami covidu bo mówił że smaku i węchu nie ma. Jak zadzwonił o test to powiedzieli że jest zaszczepiony więc nie zrobią mu testu xD
- 7 0
-
2021-11-26 00:58
Chociaż wirus się przenosi?
- 2 0
-
2021-11-25 13:26
Ale jak to
wyszczepiona? Dlaczego? Przecież miało działać!!! Jednak nie działa? Trzeba szybko iść po następną dawkę i się spieszyć, bo skracają czas pomiędzy dawkami do 5 miesięcy. W takim tempie niebawem będzie co miesiąc.
- 9 1
-
2021-11-25 18:58
To co powiesz na kilka szczepionych osób które są już po 2 covidach vs 1 osoba bez szczepienia i bez covida?
- 7 1
-
2021-11-26 18:34
2 lata nie chorowałam
A ja z innej strony.jestem niezaszczepiona i nie choruję.przez 2 lata wszyscy mieli covida. kwarantannę .opiekę nad dzieckiem. a ja zapiep**ałam w pracy.to może powinnam dostać nagrodę za to?
- 1 0
-
2021-11-25 10:38
(33)
Usankcjonowana segregacja sanitarna oznacza koniec tego rzadu a co gorsza destabilizacje kraju. Ci, ktorzy ja podpisza powinni byc przez nowa wladze postawieni przed sadem.
- 204 28
-
2021-11-25 11:23
Najlepsze ze poslowie antyszczepionkowcy (23)
Sie szczepili
Dziambor i kowalski janusz. A takich hipokrytow w koalicji jest 30. rzad do wymiany. Zamiast silnego panstwa rzad kapituluje przed foliarstwem. Cofnelismy sie do czasow sprzed oswiecenia- 10 29
-
2021-11-25 11:31
To fakt, strach przed bezobjawowym wirusem to prawdziwy ciemnogród rodem ze średniowiecza. (19)
- 18 7
-
2021-11-25 11:35
Dla ciebie bezobiawowym (18)
Ja leczę się onkologicznie i moja odporność jest w fatalnym stanie. NIe chcę umierać pod respiratorem dlatego, że ktoś nie wierzy w wirusa albo w szczepienia
- 13 31
-
2021-11-25 11:49
A ja nie mam zamiaru rozregulowywać swojej naturalnej odporności bo twoja odporność jest w fatalnym stanie. (13)
Dosyć poświęcania się dla innych, niedługo normalny, zdrowy człowiek będzie wrogiem publicznym numer jeden. Jak się boisz to siedź w piwnicy do końca życia, co mnie obchodzą twoje fobie?
- 32 12
-
2021-11-25 12:11
Bądź konsekwentny i nie szczep się na absolutnie nic (12)
A my będziemy obstawiać, co Cię zdejmie z tego padołu. Popatrz na średnią długość życia przed wprowadzeniem szczepionek.
- 6 25
-
2021-11-25 12:25
ale ty mi nie bedziesz mówic co ja mam robic, chłopku roztropku...rozumiesz?
- 13 4
-
2021-11-25 12:28
A co obecny preparat ma wspólnego z normalnymi szczepionkami? (7)
Dlaczego ani producent ani rząd nie chce wziąć za niego finansowej i prawnej odpowiedzialności? Szczepisz się tym czymś na własne ryzyko.
- 18 4
-
2021-11-25 12:58
(4)
Nidy, za zaden lek ani szczepionke, zaden producent ani rzad nie bierze "finansowej i prawnej odpowiedzialnosci". Piszesz o rzeczach, o ktorych nie masz zielonego pojecia.
- 1 11
-
2021-11-25 13:24
a to ciekawe
czyli wszystkie te pozwy i miliardy odszkodowań były bezpodstawne
- 9 0
-
2021-11-25 13:43
Za każdy legalny lek i szczepionkę bierze odpowiedzialność producent - co tu niezwykłego?
- 7 0
-
2021-11-25 22:02
(1)
To wytłumacz mi dlaczego rząd szwedzki płacił odszkodowania za skutki uboczne szczepienia na świńską grypę?
- 6 0
-
2021-11-26 01:08
Bo kupił i zachęcał.
- 0 0
-
2021-11-25 20:17
(1)
A farmaceuci biorą odpowiedzialność za leki które sprzedają w aptece? A słyszałeś by firma farmaceutyczna odpowiadała za to że lek zaszkodził pacjentowi?
- 0 2
-
2021-11-25 22:06
Wpisz w google to zobaczysz że płacą odszkodowania :) jak potrafisz napisać komentarz to bez problemu również takie informacje znajdziesz
- 3 1
-
2021-11-25 22:00
Na co jeszcze regularnie co pół roku się szczepisz? Bo ja poza szczepieniami obowiązkowymi innych nie przyjmuje i jakoś od ostatniego szczepienia bez żadnych problemów zdrowotnych już ponad 30lat żyje
- 2 0
-
2021-11-26 01:06
A dlaczego "nie ma się szczepić na absolutnie nic"?
- 2 0
-
2021-11-26 18:15
Przed wprowadzeniem szczepionek...
... to był syf nie było nawet kanalizacji i mydla
- 1 0
-
2021-11-25 12:38
A ja jestem po przeszczepie nerki, mam sztucznie obniżaną odporność, i nie mam zamiaru wstrzykiwać sobie tego świństwa. Nie noszę nigdy maseczki, i żyję. Król jest nagi.
- 12 2
-
2021-11-25 21:59
To się zaszczep jak wierzysz w siłę tego szczepienia i przestań żyć w strachu
- 1 0
-
2021-11-26 00:19
To kiedy i gdzie stypa?
- 1 0
-
2021-11-26 01:04
Wiadomo, że jest wirus i to bardzo grożny, bo jego funkcja została wzmocniona.
- 0 0
-
2021-11-25 11:55
Oni nie są tzw. antyszczepionkowcami
Kiedy ludzie zrozumiecie, że oni wcale nie są wrogami szczepień. Niekoniecznie muszą być przeciwko nawet temu konkretnemu szczepieniu.
Oni są za tym, żeby każdy z nas miał prawo zadecydować, czy ten preparat przyjmie. Bo preparat nie jest do końca przebadany. A do tego nie jest tak wspaniały, jak się go nam zachwala w mediach.- 47 2
-
2021-11-25 12:01
po pierwsze oni nie sa antyszepionkowi tylko antyprzymusowi. jak chcesz to sie szczep ale nie narzucaj swojej woli i swojego strachu innym. oni sie zaszczepili ale maja na tyle godnosci aby nie wymuszac szczepien na ludziach ktorzy tego nie chca.
brawko konfederacja- 38 2
-
2021-11-26 01:02
Śni Ci się silne państwo? To z czasów słusznie minionych?
- 1 0
-
2021-11-25 12:07
Taka segregacja odbywała sie w Auschwitz
Tego ludzie chcecie??
- 32 4
-
2021-11-25 12:28
Zidiociali proepidemicy sa w mniejszosc, wiec sie uda.
- 9 4
-
2021-11-25 12:34
Pracodawca ma prawo chronić (2)
pracowników, przed zarażeniem Covidem od niezaszczepionych cymbałów.
- 4 26
-
2021-11-25 12:56
Przecież zaszczepione cymbały tak samo roznoszą wirusa.
- 19 1
-
2021-11-26 01:10
Pracodawca ma przestrzegać prawa pracy.
- 0 0
-
2021-11-25 12:56
A ty jako proepidemik powinienes siedziec.
- 1 2
-
2021-11-25 21:58
(1)
Niech wprowadza z chęcią wyjdę na ulice trochę się wylądować. Małe doświadczenie w Rzymie już zdobyłem bo będąc na małym urlopie z miłą chęcią dołączyłem się do protestu przeciwko paszporta covidowym
- 3 0
-
2021-11-26 01:12
Chyba nie chcesz, aby u nas zapanował taki chaos?
- 0 0
-
2021-11-26 01:01
Przez nową władzę, która domaga się tej segregacji i destabilizacji?
- 1 0
-
2021-11-25 10:38
prymitywizm zalał ten kraj (28)
nie chcesz się szczepić, to nie rób tego i zdychaj gdzieś pod płotem, ale nie zatykaj systemu ochrony zdrowia, bo jestes mordercą, który zabija nie tylko przez podtrzymywanie covid, ale także przez to, że umiwraja chorzy, których nie przyjmuje sie, nie operuje czy nie diagnozuje, a którzy maja problemy z innymi chorobami
poza tym to kwintesencja patriotyzmu prawackiego, czyli doprowadzanie do lockdownów, do bankructw firm
tak działa ten foliarski bunt- 31 235
-
2021-11-25 10:43
(5)
Austria lider w segregacji sanitarnej (bez aktualnego certyfikatu nie wejdziesz do komunikacji publ., i nawet nie wyjdziesz z domu), ojczyzna Adolfa H. który doprowadził do tego że Żydów również wyrzucano z tramwajów bo naród uwierzył ówczesnym mediom że rzekomo roznoszą tyfusa, w dniu 17 listopada 2021 mają 14 416 pozytywnych wyników testów PCR a równo rok temu tego dnia mieli 5984 pozytywek (po masowej inżynierii genowej mają więc ~3 razy wiecej zakażeń a gdyby preparat chociaż odrobine redukował transmisję to powinni mieć MNIEJ) ! A teraz kolejne kraje wg stanu na 17 listopada rok do roku porównanie: Wielka Brytania: rok temu 20 051 a obecnie po zaszprycowaniu całej populacji mają 37 868 zakażeń (2-krotny wzrost zakażeń). Niemcy: rok temu 26 231 a obecnie 68 366 (historyczny rekord); Holandia rok temu 4 302 a obecnie 20 760 (prawie 5-krotny wzrost r-d-r); Singapur swiatowy lider w zastrzykach: rok temu 6 zakażeń, a obecnie uwaga 3 474 (czyli 580krotny wzrost). Giblartar 100% populacji zaeliksirowana czyli pełna odpornośc stadna i uwaga 10 krotny wzrost zakażeń r-d-r. Już zrozumieliście jak bardzo okłamywano Was obiecując 95% skuteczność w redukowaniu transmisji ? A od jesieni 2020 codziennie w TV przywoływali badania Pfizera i 40.000 probantów z których miało wynikać że jak przyjmiesz preparat to nie zarazisz dziadka ani babci (tzn podawali 95% skutecznosci w redukowaniu ryzyka zakażenia). Mamy dosłownie satanistyczne media.
- 85 7
-
2021-11-25 10:55
(2)
o dziwo obie konkurencyjne telewizje ,mówią to samo......
- 34 0
-
2021-11-25 11:25
nie tylko konkurencyjne, większość mediów tak mówi, większość nie przekazuje też żadnych informacji protestach, w Niemczech widziałem tylko urywki w ZDF, w Belgii tylko 1 TV o tym mówi, we Francji żadna itd, zmowa milczenia, czego się boją?
- 37 1
-
2021-11-26 01:15
Bardzo dziwne.
- 0 0
-
2021-11-25 12:54
Kopiuj wklej wszedzie. Nie siej kłamstwa (1)
- 1 11
-
2021-11-25 16:22
to oficjalne dane
- 5 0
-
2021-11-25 11:15
jesteś gruby, palisz, jedziesz samochodem i bedziesz miec wypadek to zdychaj pod płotem a nie zatykasz system - twoja logika (5)
- 34 5
-
2021-11-25 11:37
A masz szczepionkę na wypadki samochodowe? (4)
- 6 22
-
2021-11-25 11:56
(2)
mozesz nie wsiadac do samochodu. sa autobusy, tramwaje, samoloty, rowery, statki. samochod nie jest koniecznoscia
- 10 9
-
2021-11-25 12:20
A to autobusy, tramwaje, samoloty, rowery i statki nie mają wypadków. (1)
Wyborne milordzie
- 8 10
-
2021-11-25 12:32
Znacznie większe szanse na śmierć masz w samochodzie.
Jest to najniebezpieczniejszy środek transportu ze wszystkich wymienionych. Wystarczy zapoznać się ze statystykami.
- 7 1
-
2021-11-25 11:58
Oczywiście. Wg. ludzi z przeoraną banią szczepionką na wypadki będzie brak samochodów. Lewactwo narzuca wszystkim swoją wolę, chce ingerować w każdy aspekt życia. Przyjdą czasy, że samochodów też zakażą bo są szkodliwe, nie ekologiczne i inne tego typu bzdety.
- 24 2
-
2021-11-25 12:00
Nie zatykam żadnego systemu ochrony zdrowia. (4)
Przeszedłem tego śmiesznego wirusa lżej od zwykłego przeziębienia, podobnie jak i cała moja rodzina. Skończcie tą prymitywną narracje strachu, bo to już na nikogo nie działa. Ty natomiast jak najbardziej jesteś mordercą bo jeździsz samochodem i zatruwasz wszystkich wokół rakotwórczymi spalinami. Jak dopadnie kogoś z twoich bliskich nowotwór, to właśnie dzięki takim jak ty egoistom.
- 29 4
-
2021-11-25 12:14
drogi konfederacki szurze-mnie nie interesujesz TY jako jednostka, (3)
mnie interesuje statystyka, duże liczby
dlaczego wy musicie epatować swoją głupotą w kazdym wpisie?- 2 34
-
2021-11-25 12:35
Kompletny brak argumentów, obrażanie rozmówcy.
Jakie to typowe dla covidowych paranoików. Zaszczep się lepiej na wściekliznę, bo masz z tym wyraźny problem.
- 27 2
-
2021-11-25 12:54
Dobre
Epatujesz inteligencją, merytorycznością wypowiedzi oraz łagodnością w jej formie. Tak poza tym masz jakieś argumenty czy tylko agresją słowną umiesz odpowiadać?
- 10 2
-
2021-11-26 11:32
Duze liczby? Prosze bardzo. Na swiecie w dwa lata kowid zabil 0,06% populacji. Ze strachu sie zaraz posram i dostane zawalu.
- 2 0
-
2021-11-25 12:13
Biedny pełny wiary czlowieku
Obyś ty po tej swojej szczepionce za rok czy dwa ciężko nie zachorował bo chociaż życzysz ludziom żeby zdychali to ludzie jednak życzą tobie dobrze.. otrząsnij się czlowieku
- 22 0
-
2021-11-25 12:50
Jak zatem
wytłumaczysz to, że ro temu było 2x mniej zarażonych dziennie niż dziś mimo iż ludzie nie byli szczepieni? Zanim podważysz porównaj dane z tego samego dnia rok do roku. Innych rzeczy nie będę ci pisał, bo i tak wątpię, że sprawdzisz te dane i się odniesiesz do nich.
- 12 2
-
2021-11-25 14:14
Spoko, bylem chory na covid dwa razy i przechorowalem w domu. Dalej nie mam zamiaru sie zaszczepic xD
- 9 0
-
2021-11-25 15:01
to rząd podzielił społeczeństwo (1)
dałeś się podpuścić(i podzielić) rządowej propagandzie. to system każe robić testy nieszczepionym , (niewiarygodne zresztą) ludziom idącym do szpitala z innych powodów niż covid i kieruje na oddziały.
- 3 0
-
2021-11-26 01:21
Rada medyczna chciałaby być niezależna od rządu i współpracować z p. T, który już to wykorzystuje.
- 0 0
-
2021-11-25 15:53
propaganda jak wirus (1)
dałeś się podjudzić rządowej propagandzie przeciwko myślącym ludziom, którzy nie chcą być po prostu królikami doswiadczalnymi... albo jesteś lobbystą szczepionek.
Tu chodzi o wolność ludzi, w tym również Twoją. Czego na tę chwilę nie dostrzegasz.
Obyś nie padł ofiara swoich własnych ograniczonych poglądów....- 4 2
-
2021-11-26 01:23
Może nie rządowej, ale unijnej, narzucanej krajom ue, i także globalnej.
- 0 1
-
2021-11-26 01:13
Niektórych mocno poniosło.
- 1 0
-
2021-11-26 08:44
Czytając to """
Tak fakt prymitywizm, fakt...
- 2 0
-
2021-11-26 21:39
Nikt niczego nie zatyka. Ludzi po prostu trzeba zacząć leczyć. Są tanie działające dwa leki. Ale zabroniono ich stosowania np. w Polsce. Zgadnij dlaczego. W innych rejonach świata np. Japonia czy Indie stosowano je i po pandemii.
- 0 0
-
2021-11-27 11:40
Szczepionka chyba za mocno weszła?
- 1 0
-
2021-11-25 10:38
(3)
Pracodawca naciska na szczepienie.
Złożyłem mu propozycję - podwyżka pensji od stycznia 2022 o 25% w zamian za szczepienie. Na moją propozycję nie przystał. Podziękowałem za współpracę i oficjalnie złożyłem wypowiedzenie.- 141 10
-
2021-11-25 13:24
Trzeba było wręczyć mu dyscyplinarkę oraz zażądać odszkodowania i odprawy
Bo to on naruszył podstawowe obowiązki pracodawcy, wtrącając się w tę kwestię. I rozwiązanie umowy następuje z winy pracodawcy.
- 15 4
-
2021-11-25 14:05
pracodawca pewnie płacze do dziś (1)
po płaskoziemcu . grunt że to 5G i inne dziadostwo nie weszło ci pod skórę ,co?
- 2 22
-
2021-11-25 14:54
Daruj sobie takie drętwe teksty.
Gdyby podwyższył pensję to nie byłoby problemu, a tak to się zaszczepię i w nowym nowego roku do lepiej płatnej pracy.
Akurat z moim zawodem i moimi kwalifikacjami mogę sobie w ofertach przebierać. Ukraińcem czy byle Januszem mnie nie zastąpią.- 10 2
-
2021-11-25 10:42
(4)
Dyskryminacja i to wcale nie jest prawda, że pracodawcy na to czekają. Większość jest przeciwna.
- 137 9
-
2021-11-25 12:09
Po to właśnie jest propaganda (czy tam marketing), aby ludzi przekonać (2)
tak media od insta po głos Pcimia kreują swoją własną rzeczywistość, która z naszą ma jednak niewiele wspólnego.
Sam Gates wydał jakieś 300 mln dolarów na różnego rodzaju publikacje a cała branża mediów to ponad 2 biliony.
A rządzi ten, kto ma pieniądze, korporacje mają pieniądze, więc mogą sobie emitować trumny z Lampedusy 24h - ale jak Ty wrzucisz zdjęcia pustego szpitala to od razu ban i jeszcze straszą prokuratorem.
Co to za chory świat, gdzie korporacje czy politycy mogą wszystko a zwykły człowiek nic? Czas chyba na jakąś nową rewolucję.- 29 0
-
2021-11-25 13:15
Marketing: sztuka, co człowieka kusi
By kupił, czego posiadać nie musi.
- 9 0
-
2021-11-26 01:29
Szef fb już lata chwalił się, że gdyby tylko chciał, to zostałby prezydentem.
- 1 0
-
2021-11-26 01:26
Czekają na to bardzo określeni pracodawcy zależni od innych pracodawców.
- 1 0
-
2021-11-25 10:45
Czy pracodawca odpowiada za skutki uboczne szczepień? (6)
Nie, no to niech spada na drzewo. Na dzień dzisiejszy nikt nie odpowiada. A zaszczepieni i tak chorują , więc dla pracodawcy ta informacja nie ma znaczenia.
- 194 13
-
2021-11-25 11:29
Idac ta logika nieszczepieni (5)
Powinni w 100 procentach oplacac koszty leczenia covid
- 3 41
-
2021-11-25 11:34
Niema problemu, niech mi tylko oddadzą moje składki, i tak wszystko robię prywatnie.
- 44 2
-
2021-11-25 11:40
Nie ma problemu, mogę podpisać oświadczenie już dziś.
W zamian żądam zwrotu części składek na dziadowski NFZ. Przeszedłem Covid bezobjawowo więc wyjdę na tym korzystnie finansowo. :)
- 30 1
-
2021-11-25 11:41
Idąc twoją logiką np. chorzy na raka też powinni opłacać koszty leczenia
Bo np. palili papierosy. O taką "logikę" chodzi?
- 34 3
-
2021-11-25 11:59
Ja udowodnisz, że osoby po zażyciu preparatu nie wymagają opieki medycznej z publicznych środków, to owszem
- 25 0
-
2021-11-25 12:53
w takim razie szczepieni też niech płacą!
przecież podobno nie mogą zachorować :P
- 19 0
-
2021-11-25 10:49
(6)
Czym się różni zaszczepiony od niezaszczepionego??? No słucham. Każdy może zachorować i każdy może zarazić innych! Mam nadzieję że będą pracodawcy, którzy zatrudnią tylko niezaszczepionych.
- 170 10
-
2021-11-25 11:59
Niezaszczepiony prawdopodobnie podjął decyzję samodzielnie
A u większości (choć nie wszystkich) zaszczepionych zadziałała propaganda.
- 38 5
-
2021-11-25 12:42
Niezaszczepieni
Zachowali swój własny system obronny zaszczepieni no niestety ale teraz mogą mieć pod górkę muszą bardzo na siebie uważać
- 17 4
-
2021-11-25 18:35
W przypadku moich współpracowników różnimy się tym, że oni są często już po 2 covidach, a ja mam 0 covidowów na liczniku (1)
- 1 0
-
2021-11-25 23:51
Po 2 covidach pomimo 2 dawek.
- 0 1
-
2021-11-26 01:32
Zabrakłoby niezaszczepionych.
- 0 1
-
2021-12-02 04:11
Chciałem tak zrobić u mnie w firmie
Ale byłaby to dyskryminacja osób, które się zaszczepiły. W żadną stronę nie może być dyskryminacji.
- 0 0
-
2021-11-25 10:52
(2)
jak na razie kretino nieszczepione mimo zakazów ma się lepiej ,wystarczy wsiąść do autobusu czy tramwaju i zobaczymy ilu bez masek jeździ, a psów czy marchewkopietruszkowych ani widu ani słychu, chyba że do pozowania skrobipiórom,coraz gorzej u nas -trzeba będzie wysłać specjalne podziękowania do U.M. i dla pani prezydent
- 8 90
-
2021-11-25 13:18
Panny prezydentki
jak już
- 3 0
-
2021-11-26 01:34
"gdańszczanin" i wszystko jasne.
- 2 0
-
2021-11-25 11:02
Jesli to wejdzie w zycie, zatrudnie wylacznie niezaszczepionych (16)
idelana selekcja osob myslacych i przewidujacych.
Jak dzialaja zczepionki widac dzisiaj w wysokowyszczepionej Europie Zachodniej.- 149 21
-
2021-11-25 11:28
Widac widac (10)
We francji 70 mln mieszkancow srednia dzienna zgonow 70 w Polsce 38 mln mieszk srednia dzienna okolo 300.
- 8 23
-
2021-11-25 11:36
Średnia rośnie i jest ponad 400
- 12 2
-
2021-11-25 11:45
medianę wskażcie a nie średnią! (4)
bo wg średniej ludzie mają po 3 nogi! także po co przekłamywać
- 15 5
-
2021-11-25 11:57
Akurat na statystyce sie nie znasz (3)
Mediana opisuje pensje a srednia opisuje dobrze ten problem. Zreszta dobrze Masz mediane Franca 70 a Pl 300
- 2 8
-
2021-11-25 13:37
(2)
mediana opisuje pensję :D mediana to najczęściej występująca wartość w zbiorze, może służyć do oisywani np. pensji albo długości wacka, średnia arytmetyczna to najprostsze wyrażenie statystyczne, które o niczym nie mówi, średnia ważona jest już lepszym przykładem, lub odsetek na 1000 populacji
- 10 1
-
2021-11-25 16:09
Mylisz medianę z dominantą. Mediana dzieli zbiór na dwie połowy.
- 0 2
-
2021-11-26 01:38
Liczba zgonów/1 mln: worldometers.info
- 0 0
-
2021-11-25 12:14
na tą liczbę zgonów sam covid nie ma tak dużego wpływu
jak ogólny stan tzw służby zdrowia i ograniczone jej działanie od 1,5 roku (gdzie i tka jej stan nie był zbyt dobry). Co jeszcze trzeba żeby ludzie to zrozumieli?
- 23 1
-
2021-11-25 13:35
(1)
300 ale mi tragedia
- 0 2
-
2021-11-26 01:39
Bo nie dotyczy Twoich bliskich?
- 1 0
-
2021-11-26 01:36
Świadczy tylko o tym, że gonimy dziki zachód, po latach drenażu.
- 0 0
-
2021-11-25 11:42
(1)
No właśnie pięknie widać po ilości zgonów którą przebija sufit w niewyszczepionej Europie wschodniej i centralnej.
szczepienia działają.- 5 20
-
2021-11-25 16:34
w afryce praktycznie wogole nie szcepia....
prze te 3 lata cały kontynent powinien być wyludniony. a tu jeszcze migruja do europy.
- 9 1
-
2021-11-25 14:31
(1)
gdyby zamiast zamykac sluzbe zdrowia zaczeli faktycznie leczyc to zgonow byloby mniej. srednia wieku ludzi ktorzy umarli na covid to 78 lat. to tyle samo ile wynosi srednia dlugosc zycia polakow
- 10 1
-
2021-11-26 01:41
Gdyby leczyli od wystąpienia objawów.
- 1 0
-
2021-11-26 00:36
Jeśli to wejdzie w życie
I mój pracodawca wpadnie na pomysł, żeby wymagać szczepienia to się do Ciebie zgłoszę ;)
- 3 0
-
2021-11-25 11:04
Praca w gastronomii ! (4)
Jakoś nikt nie ma problemu ze szczepieniami oraz tego, że pracodawca wymaga książeczki !!!
- 9 77
-
2021-11-25 11:41
Właśnie, ze szczepieniami. (3)
A nie z eksperymentalnym preparatem medycznym, za który nikt nie odpowiada prawnie ani finansowo. Przyjmujesz ten szajs na własne ryzyko a to jest znaczna różnica.
- 40 5
-
2021-11-25 14:15
ekspertyment to był może w fazie testowania (2)
pół świata się zaszczepiło i jakoś żyje, jeden na milion miał jakiś skutek uboczny, a w szpitalach leżą tacy niedouczeni ćwierćinteligenci i mędrcy , jak wy. ale na fejsbukach piszą co innego,co?
- 5 21
-
2021-11-25 14:34
XD
- 2 1
-
2021-11-25 16:26
nadal jest w 3 fazie badań klinicznych
a w szpitalach połowa pacjentów na c19 to ochotnicy którzy wzięli udział w 3 fazie badań klinicznych
czy to są niedouczeni ćwierćnteligenci i mędrcy?- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.