• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Posłowie pytają o prezesa Lotos Kolej

Robert Kiewlicz
19 października 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Lotos Kolej jest prywatnym przewoźnikiem kolejowym, którego właścicielem w 100 proc. jest Grupa Lotos.
Lotos Kolej jest prywatnym przewoźnikiem kolejowym, którego właścicielem w 100 proc. jest Grupa Lotos.

Posłowie Agnieszka Pomaska i Tadeusz Aziewicz złożyli interpelację do ministra energii w sprawie jednoczesnego zatrudnienia prezesa spółki Lotos Kolej w konkurencyjnej spółce. Do poselskiej interwencji doszło po opublikowaniu przez nas tekstu "Prezes Lotos Kolej jednocześnie zatrudniony u konkurencji".



Na początku października 2017 roku poinformowaliśmy, że prezes Lotos Kolej - Anatol Kupryciuk - był jednocześnie urlopowanym pracownikiem największego konkurenta swojej firmy - PKP Cargo. Zarówno Grupa Lotos - która jest właścicielem spółki Lotos Kolej - jak i PKP Cargo nie udzieliły nam informacji na temat zatrudnienia prezesa Kupryciuka.

Sam zainteresowany poinformował w przesłanym do redakcji Trojmiasto.pl oświadczeniu, że urlopowanym pracownikiem PKP Cargo był, jednak z urlopu tego zrezygnował. Nie chciał ujawnić, kiedy do tego doszło. Czy nastąpiło to tuż po objęciu funkcji w Lotos Kolej, czy dopiero po naszym zainteresowaniu całą sprawą?

O wyjaśnienie niejasności poproszony został Krzysztof Tchórzewski, minister energii, który nadzoruje Grupę Lotos. Dwoje pomorskich posłów - Agnieszka PomaskaTadeusz Aziewicz - złożyło w tej sprawie interpelację poselską - powołując się na informacje zawarte w naszym tekście.

Posłowie chcą wyjaśnienia, czy minister wiedział, iż prezes zarządu Lotos Kolej Anatol Kupryciuk był jednocześnie urlopowanym pracownikiem największego konkurenta swojej firmy - PKP Cargo i kiedy zrzekł się on urlopu bezpłatnego w spółce PKP Cargo. Pytają też, jakie działania zamierza podjąć ministerstwo w opisanej przez Trojmiasto.pl sprawie i jakie kroki planuje podjąć ministerstwo w celu uniknięcia w przyszłości podobnych sytuacji w innych spółkach Skarbu Państwa.

O wyjaśnienia poprosili zarząd Grupy Lotos także sami pracownicy Lotos Kolej. Cztery związki zawodowe (Związek Zawodowy Pracowników Transportu Kolejowego Grupy, Związek Zawodowy Pracowników Ruchu Ciągłego, Związek Zawodowy Inżynierów i Techników Grupy Lotos i Związek Zawodowy Obrony Pracowników w Grupie Lotos) poprosiły o pilne wyznaczenie terminu spotkania. Jak udało nam się dowiedzieć, spotkanie zarządu GL z przedstawicielami związków ma odbyć się w najbliższy piątek.

Miejsca

Opinie (97) ponad 10 zablokowanych

  • Na dzien dzisiejszy w LK nie ma na czym jeżdzic ani kim pracowac , takie duże sa przewozy.. (8)

    Ciekawi mnie kiedy przyjdą Griffiny ? i czy rozwazana jest opcja dokupu Dragonów .

    • 1 1

    • maszynista (7)

      Tak na koniec mojej aktywności - Gryfiny będą, to nie sklep z klockami, jaki dokup Dragonów - przecież te co mamy nie są nasze, a tak na koniec dajcie już spokój tym niepotrzebnym spekulacją - dzisiaj we Wrocławiu był Prezes LK, tak ten który rzekomo jest urlopowanym pracownikiem Cargo i wiecie co Wam powiem, wszyscy tylko kłamać potraficie, tak kłamać, okazuje się, że na Wrocławiu będziemy wozić węgiel do ciepłowni Nadodrze, już nawet rewidenci robili autoryzację na porcie, powinniście się wstydzić, że tylko potraficie szkalować nowe władze LK !!!! Tak , ale to normalne u nas polaków, wszyscy tylko płaczą, a nikt nie zrobi czegoś, żeby było mu lepiej !!!!! Dajcie spokój już LK, bo takie jęczenie nic dobrego nie wróży. Pozdrawiam tych, którzy chcą pracować w LK, a reszcie powiem tak - nie podoba się to...... tak to do widzenia!!!

      • 1 1

      • Pytam sie bo dostawa Gryffinów miała zakończyc się we wrześniu a mamy październik i zadnego nie widać (6)

        Traxxy spalinowe też nie były LK a teraz sa .Dragony , dzis nikt nie kupuje tylko lisinguje z prawem wykupu. A jeszcze jedno Ślązaku , Polaków pisze się z dużej litery . I nie pisz że ktoś Ci przeszkadza w pracy , Wystarczy popatrzec ile km robi maszynista w waszych stronach na 12 godzin pracy a ile na Wybrzeżu. Kilkakrotna róznica .
        I nie podoba mi sie Twój ton w ostatnim zdaniu , ale czego sie spodziewać po PiSowcu..Jaki pan taki kram...

        • 1 1

        • maszynista (5)

          Wiesz, dobry jesteś, potrafiłeś wychwycić , że Polaków napisałem z małej litery :) ogólnie to nie jestem ze Śląska, więc mnie nie obrażaj, nie masz racji, tak się składa, ze za zmianę roboczą potrafię zrobić prawie zawsze po około 300 km, ale to nie moja wina, że na Wybrzeżu możecie po 500 robić, jest to kwestia stanu infrastruktury. Z ogromną radością czekam , kiedy Wam drodzy Panowie nowy Zarząd dobierze się do stawek, które pozostały po prywatnym folwarku. Teraz jedynie cieszę się , że nawet jak Wam źle to nie możecie zadzwonić do dobrego wujka i się pożalić, teraz siedzicie cichutko jak mysz pod miotłą !!!!
          A i jeszcze jedno nigdy nie byłem i nie jestem za jakimkolwiek ugrupowaniem politycznym !!!!
          Pozdrowienia dla biednego Wybrzeża, od lotosiaczka z polski :)

          • 1 1

          • I wyszła typowa polska zazdrośc ,,,, (4)

            Macie za dużo to wam zabrać , zamiast wrównać nam do was..Wynika z tego że niechcesz więcej zarabiać i wystarcza ci taka stawka jaką masz a więc nie pisz ze masz za mało. Gdybys przyszedł do firmy tak jak my w chwili jej powstania tez byś miał tyle samo jak my a może i więcej.

            • 1 0

            • Maszynista (3)

              Ja nie płaczę, że mam za mało, sam pracuję i potrafię utrzymać rodzinę!!! Ale Wam już się niedługo skończy eldorado po dobrym wujku, który dawał Wam podwyżki za granie w piłkę!!!!

              • 0 1

              • Jak LK bedzie wozic tylko paliwa (2)

                do czego zmierza nowa ,,pro cargowska " władza to niestety mozesz być niepotrzebny .W w rejon Wrocławia jeżdzi tylko jeden skład na dobe i do tego prowadzony przez STK . Porozmawiaj z emerytem Markiem powie Ci ile pracy miał przy przewozie paliw w Dolnośląskim.
                Jednak dalej bije z ciebie zazdrośc o stawki wynagrodzeń. , Ja w piłkę nie grałem a mam wiecej od ,,piłkarzy" . a to dlatego ze pracuje od powstania LK. W żadnej firmie mie ma tak że pracownik pracujacy rok czy dwa ma tyle samo co pracyjący kilkanaście. Pociesz sie ze za 15 lat tez bedziesz mial wiecej niz nowo przyjety np z kopalni wegla brunatnego...albo innego..

                • 1 1

              • Maszynista (1)

                Marek odpoczywa sobie na emeryturze i swoje serce zostawił w LK, nie wiem tylko dlaczego sądzicie wszyscy, że to padnie kto Wam takich głupot naopowiadał, patrząc na ogrom pracy na południu i nawet na nowy kontrakt Knurów - Nadodrze ( miał) nie rozumiem obaw.

                • 0 0

              • Nie padnie tylko zostanie ograniczony do przewozu paliw

                A to nie nowy kontrakt tylko podwykonawstwo za Carguli. W zamian sa negocjacje o oddaniu im 2 pociagow z paliwami z LK

                • 0 1

  • Związki !!!! (6)

    Ja mam takie odczucia. Płaczą Związki, które tak naprawdę powstały, żeby nie bronić interesów LK, tylko po to, żeby teraz niszczyć i siać propagandę, tak to przykre, ale normalny pracownik LK taki jak ja to tak widzi. Panowie już umarł król - dawno, więc niechaj żyje król, a kto nie chce pracować w LK to proszę bardzo - wolna droga !!!!

    • 3 5

    • Cargul

      Napisz kto Ty a rąbne Ci w pysk mogą mnie zwolnić ale będę miał satysfakcję ze taką parowe uwalilem

      • 1 1

    • zwiazki , wierzę , maszynista itp = jakie jeszcze przyjmiesz nicki ? (1)

      Jak my pracowalismy w LK to Ty nawet nie wiedziałes że taka firma istnieje. A jak Ci sie nie podoba nasze zachowanie to dla Ciebie droga wolna , wracaj do Cargo...

      • 1 1

      • maszynista

        Przykre to jest bardzo, trochę lat pracuję w LK, tylko, że zawsze starałem się i staram patrzeć na wszystko chłodnym okiem. Widać Wy biedni i pokrzywdzeni nie możecie, szkoda. Proszę mnie nie obrażać, bo ja z Cargo nie mam nic wspólnego.
        Pozdrawiam Wybrzeże :)

        • 1 1

    • Dlaczego kadencje przewodniczacych sa takie dlugie? 7 lat !!!

      • 0 0

    • Wierzysz w to co mówisz (1)

      czy płacą Ci za pisanie takich bzdur?
      Żenada!

      • 0 1

      • wierzę

        Tak wierzę i nikt mi za to nie płaci, LK to nie tylko Gdańsk to także maszyniści z innych rejonów naszego kraju i uwierz Ci normalni zjadacze chleba mają już dość bajek i innych opowiastek, chcemy tylko i aż tylko spokojnie pracować, a nie obserwować totalną rozpierduchę z każdej strony - popatrz na to chłodnym okiem - dziwicie się mi ok, ja tylko się zastanawiam skąd w Was tyle nienawiści ?

        • 2 0

  • Mafia (6)

    • 54 3

    • Zwróciłabym raczej uwagę na nepotyzm, (2)

      i to w całej GL - dzieci, synowe i całą masa zbieżnych nazwisk. To nie przypadki tylko korzystanie z przywilejów. Warto także przyjrzeć się wynagrodzeniom tych osób z rzekomą zbieżnością nazwisk. Od lat taka sytuacja ma miejsce w strukturach firmy, przykład panów Herra powinien dawać do myślenia.

      • 7 1

      • Nepotyzm był , jest i bedzie w każdej firmie , tego nie zmienisz...

        • 0 0

      • Herrowie akurat porządni

        • 0 1

    • jaka mafia? Przecież to dobra zmiana (1)

      • 29 3

      • POslowie?

        Przecież pyta p.o. Maska

        • 1 0

    • W PKP i w Lotosie miał podpisany kontrakt o zakazie konkurencji.

      Ale Dojna Zmiana potrafi. Nie zawraca sobie głowy takimi drobiazgami. Złodzieje to opozycja, a im się wszystko słusznie należy.

      • 7 2

  • co za bzdury (11)

    durny artykuł, zapytanie martwiącej się o dobro Wszystkich p. Pomaskiej - a ludzie się jarają jak za kawą w 1980
    Przecież pracownicy w LK wiedzą że PCC chce sama wozić kontenery, co zrobił poprzedni zarząd jak nam zabrali relacje do Brzegu Dolnego i Gliwic? NIC - wtedy było dobrze - teraz jest tragedia. A w spółce przewozów tyle jak nigdy. Ale widać jest grupa której zależy na zepsuciu wizerunku firmy - szkoda

    • 14 10

    • (8)

      Bzdury to ty kolego piszesz. PCC chce jak każda firma wozić towary jak najniższym kosztem. Jak widzi że w PKP Cargo oraz już teraz w Lotos kolej nie ma z kim rozmawiać o przewozach. Lub inaczej w Lotosie nie ma zainteresowania zarządu LK oraz głównego Lotosu dotyczącymi przewozami dla zewnętrznych podmiotów, tylko widzą potrzebę dla wywozu swoich produktów. To Nic dziwnego że PCC myśli o dzierżawie lokomotyw i zatrudnieniu dyspozytorów oraz maszynistów oraz ustawiaczy i rewidentów. I ilu maszynistów już odeszło , widząc co się dzieje w Lotosie. A i ilu będzie musiało odejść jak spadną przewozy do minimum tego co da Główny Lotos !. Głupi tylko tego nie widzi ,że idzie do przejęcia LK przez PKP Cargo. Cargo od lat ma kłopoty z pracownikami, nikt tam nie chce pracować, oraz nikt nie chce z nimi współpracować, chyba że nie ma innego przewoźnika który podejmie się przewozu ładunku. Część ucieknie ładunków na transport samochodowy a część do innych przewoźników DB, FPL, CTL itd.

      ps. Już obudzili się trolle PiSowskie co tylko piszą bzdury nie mając pojęcia o przewozach kolejowych.

      • 5 4

      • i znowu (5)

        te same pierdoły i frazesy, a wyniki LK + 30%. Ale to znowu oczywiście zasługa poprzedników. Przestańcie politykować i zajmijcie się robotą a Lotos nie padnie a jak padnie to znajdziemy inna robotę. Chyba że tu po znajomości i ze słabymi papierami się dostaliście - to może być ciężko dostać w innym zakładzie pracę za podobną kasę. złota rada - przestańcie politykować, każdy ma swoje zdanie ale jak trochę inne od hejtu - to oczywiście Pisowski troll. ( tylko w jedną stronę czy ktoś z innej strony pisze o Platformerskich skorumpowanych złodziejach ? )

        • 6 5

        • oczywiscie ze pisza i mówią : TVpiS , Gardias ,itp

          • 0 0

        • Młody (3)

          Jesteś nawiedzony pisior!!! nie widzisz ile krzywdy zrobili zwolnionym pracownikom nie widzisz że pisowcy przez dwa lata mają więcej przekrętów jak PO przez osiem lat, co było z kadrową z rozdania pisowskiego, Michałem C, Hanią M ile chcieli dać sobie podwyżki (4 tyś) ??? Kim oni są, jakie mają doświadczenie kolejowe. Wstydu nie masz jak ten cały zarząd LK

          • 4 3

          • Młody (1)

            Oczy to Ci wyjdą jak będziesz szukał pracy, chyba że zatrudnisz się u Pawła M w ENERDZE to na pewno dostaniesz wysoką premie i 4tyś podwyżki na dzień dobry. Wszyscy dobrze wiemy jak rozrzutny był Paweł M, swoim pisiorom dawał tyle podwyżki ile oni chcieli bo pieniądze nie były jego i tak wygląda pisowska utciwość i sprawiedliwość.

            • 6 2

            • Największą szkodę firmie robi v-ce Maciej.P

              i członek Krzysztof W.! Gnębią ludzi,doprowadzają do tego,że wieloletni pracownicy,fachowcy w branży,składają wypowiedzenia! Przezes chce,aby firma nadal dobrze funkcjonowała i nikt póki co nie ma o Nim złego zdania,więc może skupcie swoją uwagę na tamtych,aby było w końcu normalnie.Pozdro dla normalnych.

              • 6 1

          • jak bym napisał

            jakie pensje dostali na " dzień dobry" ludzie przyjęci jeszcze za starej władzy ( nie za Pana M. ) i jakie były wypłacane premie - to by Ci oczy wyszły. Nie ma ludzi bez skazy i tyle w temacie.

            • 3 2

      • Maszynista (1)

        Ilu odeszło ? już Ci piszę jeden z Wrocławia i dwóch z Poznania..... masakra prawie cała załoga ...... ludzie o czym wy piszecie, nie macie pojęcia chyba o sytuacji w LK, płaczecie za starym, a nie możecie nowego z godnością przyjąć. Cóż sprawdza się teks z Kariery Nikodema Dyzmy,,,, Polak to tylko obrażać się potrafi i unosić,,,,,, jakoś to tak szło :)

        • 4 2

        • Ty widzisz tylko ilu odeszło maszynistów lub rewidentów a my widzimy wszystkich pracowników

          • 1 1

    • Najbardziej niszczy wizerunek firmy przezes

      który chyba "gra na dwa fronty".
      Dobrze,że teraz media to ujawniły,a nie później,bo jest jeszcze szansa to wszystko naprawić i poskładać,potrzeba jednak do tego chęci Zarządu,a nie tylko pracowników,którzy walczą o firmę i miejsca pracy.
      W nirmalnym kraju taka postawa pracowników by była chwalona,a tu robi się z Nich przestępców.
      Tyle.

      • 4 3

    • Kto podpisał umowy na te przewozy ,które teraz są???

      Kiedy pokażecie nowe (swoje)umowy???

      • 4 2

  • Koniec Lotos Kolej (4)

    Prosze o zainteresowani się tematem redakcję trójmiasto.pl.
    Obecna sytuacja w LK wygląda następująco, kontrakty na przewozy z podmiotami zewnętrznymi kończą się w większości z końcem roku i nie są podejmowane żadne rozmowy mające na celu ich przedłużenie. Największy obecnie kontrakt zewnętrzny na przewóz kontenerów z PCC Intermodal kończy się w marcu 2018 i też nie będzie przedłużony mimo chęci ze strony PCC (stanowi on obecnie Lwią cześć przewozów LK). Ruchy te mają na celu ograniczenie LK do przewozów na potrzeby własne, a kto najbardziej zyska na wycofaniu się LK z rynku? PKP Cargo czyli wieloletnia firma aktualnego pana "prezesa"

    • 56 1

    • Naiwniacy (1)

      Władze może liczą na przejście klientów do PKP Cargo, ale ci co znają rynek kolejowy wiedzą że ci akurat są firmą co nie trzyma terminów i jest droższa niż inni. Można iść wszędzie byle nie do PKP Cargo. I w ten sposób skarb państwa straci duże przychody od swojej spółki.
      A w Cargo nawet jakby chcieli, to nie mają kim wypracować większych przewozów. Mają bardzo duże braki na stanowiskach które zarabiają, tj. Rewidentów, Ustawiaczy i Maszynistów.

      • 9 0

      • Niedługo im przybedzie jeden maszynista z ZPW , miłosnik obecnego prezesa ,

        niepodobamy mu się , woli podlizywac sie obecnej władzy to i chyba razem z nią wróci do Cargo.

        • 0 0

    • przeciez to sprawa dla CBA.

      • 12 0

    • Jeśli jest tak jak mówisz, to gruba afera jeśli jej Ziobro łba nie ukręci.

      • 14 0

  • Trwa (3)

    Zaplanowana akcja wygaszania przewozów dla klientów spoza GK Lotos. Odpowiadają za to prezes K., członek W., v-ce prezes P. oraz najnowszy nabytek, kolega członka pan S. T. Nowy Dyr. Ds. Handlu. Nowa polityka handlowa całkowicie oderwana od realiów rynkowych. Od stycznia porzewozy spoza GK Lotos out.

    • 3 3

    • Odpowiadają za to tylko v-ce prezes P (2)

      i członek zarządu W.
      To oni są winni obecnej sytuacji.

      • 3 2

      • Taa (1)

        Bo prezes K. Bezpośredni przełożony Dyr. Ds. Handlu S. T. Bez skazy mimo, że etat w PKP C i LK ciągnie na raz.

        • 2 1

        • Bas

          Największe spustoszenie kadry zarządzającej w LK robi Maciej P , więc trzeba dokładnie sprawdzić jego przyszłość bo ta jego sztuczna inteligencja jest bardzo podejrzana

          • 3 2

  • zatopiony dok ze statkiem w naucie

    dlaczego nie ma zadnych info o przyczynach tej katastrofy morskiej-czy komisja badania wypadkow morskich juz cos ustalila?

    • 1 0

  • pucz (14)

    Pomaska jest tą osobą, która aktywnie uczestniczyła w grudniowym puczu w Sejmie?

    • 36 54

    • to ta sama dokladnie co miała pretensje do ministra oto ze stacje energetyczne nieładnie wygladaja:) (2)

      • 10 11

      • i to ta

        Co męża z dwójka dzieci zostawiła a żyje w Stolicy z innym

        • 2 0

      • I słusznie

        I słusznie, że miała. Stawiają wszędzie takie badziewie, zero dbania o estetykę. W mieście to samo jeśli chodzi o skrzynki.

        • 12 4

    • pucz-srucz (3)

      Ale wam ta TVP w głowach przeciąg zrobiła.

      • 28 20

      • ciekawe skad Ty o tym wiesz? (1)

        masz swoje doświadczenie z tnv? Współczuje.

        • 8 17

        • zdrajcy na mównicy

          Za pieniądze niemieckie

          • 1 0

      • p.o. Maska to ta od puczu

        A Mucha od śpiewu

        • 3 2

    • POruta (3)

      POrażka
      POśmiewisko

      • 16 18

      • SPiSałeś się na medal, taki Misia-Pisia aptekarza (1)

        • 15 4

        • zmien menu

          KOD genetyczny PO z mózgu zrobił ci kloakę

          • 3 1

      • a Mucha to jeszcze śpiewa?

        • 3 1

    • a później jak przyjechała po , do Gdańska to pod Sobieskim cyrk urzadzila

      9 osób było

      • 5 2

    • Pucz byl tylko dla ciemnych debili pisowskich , taki byl przekaz dnia w sPISkowej TV (1)

      • 3 6

      • taka tak

        A mównicę zablokowali bo na raz chcieli wszyscy mówić..?
        Pamiętamy wam to zdrajcy, za pieniądze z CDU

        • 5 4

  • RIP Lotos Kolej (7)

    Czy jeszcze do kogoś nie dotarło, że Lotos kolej jest do zaorania? Za protest i sprzeciw przeciw grubiaństwu władzy należy się likwidacja firmy. Codziennie ktoś się zwalnia. Ludzie opuszczają tonący okręt. Szkoda tylko tylu lat tworzenia i rozwoju... jak widać 3 pajaców w zarządzie jest w stanie szybciutko zniechęcić wszystkich klientów i pracowników do współpracy.

    • 78 10

    • Lotos Kolej za PO (2)

      Została sprzedana Rosjanom , to co się pienicie?

      • 2 5

      • (1)

        że co? kiedy? piwo ci to powiedziało?

        • 6 0

        • poczytaj artykuły z czasów PO to może zrozumiesz

          • 0 0

    • (3)

      Może zwalnianie wynika własnie z ratowania tego okrętu, który poprzednicy obciążyli swoimi? Ocenianie wyłącznie przez pryzmat jednego nic niewnoszącego artykułu przemawia za totalna ignoracja i brakiem znajomosci zarowno kwetsii spoleczno-politycznych, jak i ekonomicznych. Takie oceny mozna wydawac po zapoznaniu sie z raportami działań, a nie pisać durne komenatrze, które potem przecietny nieograniajacy Kowalski bierze za pewniaki.

      • 19 36

      • RIP (2)

        No chyba, że ocena nie jest wynikiem artykułu tylko dokładnej znajomości sytuacji. Całkowita ignorancja to wiara, że poprzez butwę i arogancję uda się rozwinąć firmę, która była do czasów zmian mocno osadzona na rynku. Jeśli się mylę wejdę tutaj za 3 lata i przeproszę pod tym komentarzem. Jeśli natomiast macie ludzi za idiotów to się przejedziecie. Nie te czasy post PRL minął dawno...

        • 12 3

        • (1)

          To opisz nam tą sytuację,jeśli ją dokładnie znasz,bo wg mnie łżesz.

          • 3 11

          • W waszych oczach jest jeszcze ślepa głupota ale ona ma swój kres a wtedy przyjdzie strach i zdacie sobie sprawę z tego co narobiliście... a wtedy będzie za późno...

            • 11 2

  • Lotos Kolej jest państwową firmą niema w polsce prywatnych przewozników kolejowych (6)

    • 6 22

    • I to samo powiedział (2)

      pan Suski na posiedzeniu komisji, że Lotos Kolej nie jest spółką pracowników, tylko należy do skarbu Państwa,..

      • 6 2

      • (1)

        Suski to Twoj idol?? Haha gratulacje. Dwoch baranow

        • 18 4

        • Tępy jesteś i tyle

          napisałem tylko co powiedział suski sruski,..
          bo pracownicy mówili ich firma, a on na to że nie ich, tylko skarbu Państwa,..
          tak samo tu, napisali prywatna firma,..
          ale cóż, nie umiesz czytać ze zrozumieniem,..
          pozdrawiam bucu

          • 3 0

    • Jest masa prywaciarzy: (2)

      Arriva, STK, CTL, Freightliner, Rail Polska, Ecco Rail, SKPL, PHU Lokomotiv, Orion Kolej i wielu innych.

      • 15 1

      • 500 spólek i wszystkie państwowe (1)

        • 0 3

        • doucz się głuptasku

          • 5 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane