- 1 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (236 opinii)
- 2 L4 na wypalenie zawodowe? (39 opinii)
- 3 Benefity są potrzebne, ale grunt to dobra pensja (111 opinii)
Trójmiejskie Biura. Z wizytą w Future Processing
W najnowszym odcinku "Trójmiejskie Biura", w ramach którego pokazujemy ciekawe przestrzenie do pracy, odwiedzamy gdyński oddział firmy Future Processing. W poprzednim odcinku gościliśmy w gdańskim oddziale firmy ERGO Technology & Services.
Future Processing to spółka specjalizująca się w rozwoju oprogramowania dla klientów biznesowych z całego świata. Spółka funkcjonuje od 2000 roku. Jej główna siedziba mieści się w Gliwicach, a drugi, gdyński oddział funkcjonuje od 9 września br. Future Processing zatrudnia łącznie około 1000 pracowników. W oddziale w Gdyni aktualnie pracuje 25 osób, ale firma regularnie powiększa swój zespół, do którego szuka głównie developerów w technologiach Java, Node.JS, React i Angular, a także inżynierów jakości, DevOps oraz CloudOps. Docelowo gdyński oddział ma liczyć od 50 do 60 osób.
- Działamy w trybie pracy hybrydowej i to nasi pracownicy decydują, kiedy mają ochotę pojawić się w biurze. Wprowadziliśmy cykliczne wydarzenia - czwartki, w ramach których jemy wspólnie śniadania, lunche czy pizzę. Mamy też zajęcia zdrowego kręgosłupa - wymienia Katarzyna Paduch, Lead Employer Branding Specialist w Future Processing.
Pracownicy mogą skorzystać także z opieki fizjoterapeuty, treningów personalnych, pomocy psychologa, pakietu medycznego czy pobliskiej placówki przedszkolnej.
Ciekawe zawody: Czym zajmuje się trener pracy?
Biuro na miarę popandemicznego człowieka
Siedziba Future Processing mieści się w biurowcu Łużycka Plus i zajmuje 880 m kw. Mimo że na tej przestrzeni swobodnie mogłoby pracować nawet około 100 osób, firmie zależało na stworzeniu komfortowego i przestronnego miejsca do pracy dla mniejszej liczby pracowników. O aranżację biura zadbała lokalna firma Kolor Plus.
Znaczną powierzchnię biura zajmują przestrzenie pomocnicze: przestronna kuchnia z jadalnią, sala gier oraz pokój do odpoczynku, który został urządzony z wizją "udomowienia" biura i miał stanowić przytulną przestrzeń dzienną. Pracownicy na co dzień pracują w przestrzeni open space, oddzielonej roślinnymi ściankami. Do ich dyspozycji jest też sześć sal konferencyjnych różnej wielkości oraz dwie budki do indywidualnych rozmów.
- Podczas aranżacji wnętrza braliśmy pod uwagę wiele koncepcji, ale zależało nam przede wszystkim na stworzeniu przyjaznego miejsca, do którego ludzie chcieliby przychodzić i rozwijać kontakty międzyludzkie. Można powiedzieć, że naszym celem było stworzenie biura odpowiedniego do potrzeb popandemicznego człowieka - wyjaśnia Ewa Ebelewicz-Plaza, Head of People w Future Processing.
Istotny udział pracowników
Podczas prac koncepcyjnych o opinię zostali zapytani także pracownicy, którzy w większości przypadków przywiązywali wagę do funkcjonalnych aspektów wnętrza, m.in. kąta padania światła. Ich wkład w aranżację wnętrza można także zaobserwować na dwóch muralach namalowanych przez Martę Frej, na których znalazły się osoby zasłużone dla nauki, innowacji czy wynalazków. Na pierwszym z nich możemy zauważyć: Katherine Johnson, Dorothy Vaugnant, Mary Jackson, Grace Hooper, Alan Turing, Dennis Ritchie oraz Clive Sinclair. Na drugim muralu znaleźli się: Maria Curie Skłodowska, Nikola Tesla, Ada Lovelace i Fibonacci.
Miejsca
Opinie (41) 1 zablokowana
-
2022-12-01 09:39
Opinia wyróżniona
Wygląda dobrze (1)
pracowałem w trzech różnych biurach w Gdyni: jedno z 1938 roku, drugie było chyba z 1991 a trzecie z 1995 roku, teraz pracuję w innym biurze poza Gdynią, które jest bardzo ładne ale daleko, więc najważniejsza jest lokalizacja biura oraz łatwy dojazd samochodem i komunikacją publiczną...a nie aż tak jak wygląda (jak można pracować zdalnie) choć różnice między nowymi a starymi są duże...
- 9 1
-
2022-12-01 11:56
komentarz o wszystkim i o niczym
- 1 2
-
2022-12-01 09:51
Opinia wyróżniona
Trochę szkoda, że zawsze jest dużo przestrzeni na "socjal" (1)
Mam na myśli kuchnie, leżaczki, bary, jakieś ozdobniki, a podstawowe miejsce pracy pracownika - czyli biurko, to nadal openspace. Pracuję w biurze z wydzielonymi pomieszczeniami, są 3-4 osoby w pokoju i naprawdę nie zamieniłbym tego.
- 31 3
-
2022-12-01 17:41
Popieram w 100%
W starej siedzibie firmy też mieliśmy takie 3-4 osobowe pokoje i każdemu to pasowało. Po zmianie siedziby 20 osób pracuje w open space i hałas jest dużo większy, czasami ciężko się skupić na swojej robocie...
- 6 1
Wszystkie opinie
-
2022-12-01 08:06
Przestrzen do ralaksu, odpoczynku, jogi, nieformalnych spotkan i planszowek (3)
A czy tam sie tez pracuje?
- 11 7
-
2022-12-01 08:25
zdjęcia widział(a)?
- 0 4
-
2022-12-01 09:15
przede wszystkim pracuje
te wszystkie bajery są po to aby były, nikt nie ma na to czasu, bo target nie zrobiony
- 8 0
-
2022-12-01 09:38
skoro firma zarabia, to się pracuje. A im mniej tym lepiej dla firmy.
- 1 0
-
2022-12-01 08:26
Maria Curie Skłodowska?
- 2 1
-
2022-12-01 08:30
chodzi o to, żeby takiego szczura przytrzymać w pracy jak największą liczbę godzin (4)
pod pozorem, jogi, planszówek i innych pierdół
- 20 2
-
2022-12-01 08:43
Dokładnie tak, potem jeszcze wypominają, że się nie integrujesz z zespołem :)
A z prawdziwych benefitów to się liczy np. parking czy wspomniane przedszkole - tylko tego nigdy za fri nie dają. Obok w PPNT jest fajnie, bo tam przedszkole na dole jest dofinansowane w 50% przez miasto z tego co pamiętam a parking podziemny kosztuje jakieś grosze też.
No i kolejna firma która jest podwykonawcą jakiejś tam firmy a konkuruje ceną - czyli outsourcing/plantacja klasyczna a inwestycja to biurko + komputer.
Wystarczy popatrzeć na stawki jakie oferują - Senior Java od 12,2k brutto UoP - koło mnie kucharze mają 8-9k :) Jeśli takie niskie stawki są w IT a dodatkowo nadgodziny, dowalają x technologii czy samozatrudnienie to wcale się nie dziwię, że mają tam taką rotację i brak pracowników.
IT to taka żyła złota a znów się okazuje, że trzeba iść na samozatrudnienie by zarobić tyle, co ma specjalista od ubezpieczeń czy bankowości na UoP :)- 4 2
-
2022-12-01 09:40
a jaki masz propozycje dla takiego "szczura", skoro robi swoją robotę? Ma ci pomóc w Twoim biznesie budowlanym? (2)
- 5 3
-
2022-12-01 09:46
jak ktoś nie ma życia ani towarzystwa poza pracą, to niech tam siedzi (1)
ja jak odrobię pańszczyznę, to sam zarządzam swoim wolnym czasem (rodzina, hobby, sport - doby mi nie starcza na przyjemności i zainteresowania POZA pracą).
- 1 5
-
2022-12-01 09:57
i co, wszyscy mają być Tobą.. Twój lajfstajl, Twój problem.
- 3 1
-
2022-12-01 08:34
Senior Key Lead Crucial Principal Flow Expert
pozdrawia panią Lead Employer Branding Specialist i wybiera się na zajęcia z prostowania moralnego kręgosłupa.
- 15 2
-
2022-12-01 08:43
(1)
Gdzie. Są. Piłkarzyki!!!
- 10 1
-
2022-12-01 09:36
W Katarze.
- 3 0
-
2022-12-01 09:01
XX
Złote klatki korporacji jak nie masz silnej osobowości i jesteś podatny na techniki
manipulacji i percepcji masz pozamiatane w swoim życiu .- 11 3
-
2022-12-01 09:11
. (2)
Od jutra wprowadzamy owocowe czwartki. Zarząd będzie sprawdzał owoce Waszej pracy.
- 12 1
-
2022-12-01 09:25
(1)
Ogłaszamy strajk włoski. Żądamy chmielowych poniedziałków i ziemniaczanych piątków!
- 3 0
-
2022-12-01 09:39
.
Panie Pracowniczku, strajki są dla zarządu. Dla Pana są buraki i nadgodziny
- 2 1
-
2022-12-01 09:11
Lead Employer Branding Specialist ...czyli piekna nowomowa pelna powietrza (1)
- 7 2
-
2022-12-01 09:13
a czy mozna tez przyjsc do biura z wlasnym kotkiem/pieskiem/swinka/slimakiem albo chociaz z wlasnym tasiemcem?
ludzie nie kochajacy zwierzatek ( w tym pasozytow, bo to tez zwierze) z pewnowscia nie umieja efektywnie pracowac :)
- 1 1
-
2022-12-01 09:19
QQ (1)
W takich obiektach ,korporacjach i innych B2B cudach szuka się na stanowiska do zarządzania personelem ludzi którzy nie posiadają kręgosłupa moralnego są przesiewani mocno przez sito.
- 11 2
-
2022-12-01 09:33
no i? to jest istota korpo.
- 0 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.