Międzynarodowy software house Objectivity otwiera w Gdańsku swoje nowe biuro, w którym do końca 2021 roku planuje zatrudnić 200 specjalistów z różnych dziedzin, w tym programistów, testerów, analityków biznesowych, kierowników projektów, a także pracowników administracyjnych.
- Ponad dekadę po otwarciu wrocławskiego oddziału sięgamy po kolejne centrum gospodarcze, kulturalne i naukowe, jakim jest stolica Trójmiasta. Przywiódł nas tutaj niezwykły potencjał Gdańska i jego strategia rozwoju bliska wartościom, na których 30 lat temu w Wielkiej Brytanii zbudowaliśmy naszą firmę. Polityka społeczna Gdańska zawiera się w hasłach: mieszkańcy, kształcenie, współpraca, mobilność i otwartość i jest odzwierciedleniem wartości, którym hołdujemy - mówi Piotr Hepner, dyrektor gdańskiego oddziału Objectivit.Rozwinięte otoczenie biznesowe Gdańska to tylko jeden z czynników, które doprowadziły do podjęcia decyzji o otwarciu nowego oddziału firmy właśnie tutaj.
Centra usług wspólnych w Trójmieście
- Początkowo stolica Pomorza zwróciła naszą uwagę przede wszystkim jako atrakcyjne miejsca do życia. Przyciągnęły nas wyróżnienia i nagrody, jakie w ostatnich latach zdobył region, a zwłaszcza Trójmiasto. Jednak dopiero kiedy przyjechaliśmy do Gdańska, utwierdziliśmy się w swojej decyzji. Poczuliśmy, że to miejsce dla nas, właściwy krok na naszej drodze rozwoju - mówi Paulina Roszczak-Śliwa, dyrektor People & Culture w Objectivity. Do końca 2021 r. firma planuje zatrudnić 200 specjalistów w swoim gdańskim biurze na Garnizonie, w tym programistów, testerów, analityków biznesowych, kierowników projektów, a także pracowników administracyjnych.
Objectivity to wywodząca się z Wielkiej Brytanii firma IT, dostarczająca oprogramowanie dla międzynarodowych klientów z większości branż, np. spożywczej, zarządzania
nieruchomościami, finansowej i automotive. Poza systemami optymalizującymi procesy biznesowe w przedsiębiorstwach Objectivity współtworzy także aplikacje rozwiązujące istotne problemy społeczne. Ostatnią jest
Really Simple Queueing, która umożliwia zaplanowanie i umówienie wizyty w markecie, aby uniknąć ryzyka zakażenia COVID-19.