• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wakacje.pl szukają sprzedawców i rozdają wycieczki

8 maja 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Wakacje.pl szukają chętnych do zespołu. Najlepsi wyjadą na wakacje pod palmy zupełnie za darmo. Wakacje.pl szukają chętnych do zespołu. Najlepsi wyjadą na wakacje pod palmy zupełnie za darmo.

Możliwość podróżowania za darmo, przyjazna atmosfera, szkolenia wstępne z wynagrodzeniem czy wysokie stawki to tylko część warunków, jakie pracownikom oferuje trójmiejski portal Wakacje.pl. Firma właśnie szuka sprzedawców na sezon letni oraz na stałe. 40 najlepszych już jesienią wyjedzie na wakacje pod palmy zupełnie za darmo.



W mieście pojawiły się plakaty i billboardy Wakacje.pl skierowane do przyszłych pracowników - studentów, osoby bez doświadczenia i doświadczonych sprzedawców. Na jednym z nich duże hasło "Jedyne takie call center w Trójmieście". Zapytaliśmy pracowników, co się za nim kryje i czym różni się call center Wakacje.pl od innych w Trójmieście.

- Główne różnice to możliwość zwiedzania świata w ramach pracy, wysokie stawki już na początek i obsługa kontaktów przychodzących - mówi Hubert Napierski, który niedawno awansował na stanowisko conversion sales manager w call center.
- Pracownicy w ramach pracy wyjeżdżają na tzw. study tours do kurortów na całym świecie, na stoki narciarskie, płyną w rejsy luksusowymi statkami. W 2016 roku ponad 60 osób skorzystało z tej możliwości, podróżowały m.in. do Grecji, Hiszpanii, Turcji, a nawet na Malediwy czy do Tajlandii. Wyjazdy są dobrowolne i w większości bezpłatne. - To sprawia, że chętnie aplikują do nas osoby lubiące podróże, ciekawe świata, które w żadnej innej pracy nie miałyby możliwości tyle zwiedzać, bezkosztowo i bez brania urlopu - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w portalu.
Poza wycieczkami firma oferuje pracownikom takie benefity jak ubezpieczenie medyczne i na życie, konkursy dla sprzedawców, zniżki na wyjazdy prywatne czy kartę Multisport. Jak na firmę zajmującą się wakacjami przystało, w biurze we Wrzeszczu w pobliżu Politechniki Gdańskiej panuje swobodna atmosfera. Nie ma narzuconego stylu ubierania, firma wspiera też integrację pracowników. Sprzedawcy w call center dostają dodatkowe środki na wyjścia integracyjne, m.in. bowling, ognisko czy piątkową imprezę. Co roku organizowany jest też weekendowy wyjazd z atrakcjami sportowymi. Pracownicy bez limitów korzystają z kawy, herbaty czy mleka, a sprzedawcy pracujący na ostatnią zmianę (do północy) otrzymują vouchery na taksówkę do domu.

Ile można zarobić?

Płace kształtują się w zależności od doświadczenia i trybu pracy. Sprzedawcy w call center mogą zarobić nawet 3500 złotych brutto na start.

- Taką stawkę i umowę o pracę oferujemy kandydatom mającym doświadczenie w sprzedaży, którzy już pracowali w call center, mają niezbędną wiedzę i kompetencje - mówi Ewelina Lewandowska, HR business partner w Wakacje.pl.
Młodszy konsultant bez doświadczenia w sprzedaży otrzyma 14 zł brutto podstawy na początek, po 2 miesiącach ta stawka wzrośnie do 15 złotych na umowę zlecenie lub 2500 zł brutto na umowie o pracę. Stawki te rosną wraz z doświadczeniem i wzrostem kompetencji - 2750 zł i 3000 zł brutto podstawy zarobią pracownicy z doświadczeniem i odpowiednimi umiejętnościami.

Szansa na wypracowanie atrakcyjnej prowizji jest w sezonie letnim bardzo duża, bo to właśnie wtedy wycieczek sprzedaje się najwięcej. Co ważne, sprzedawcy w call center Wakacje.pl obsługują w zdecydowanej większości połączenia przychodzące i maile, nie ma więc mowy o "wciskaniu" na siłę produktu, którego osoba po drugiej stronie słuchawki nie chce. To miła odmiana dla osób, które mają złe doświadczenia w call center. Grafik pracy jest elastyczny, układany wspólnie z pracownikiem, który decyduje, ile godzin chce pracować. W ten sposób ma realny wpływ na wysokość wypłaty na koniec miesiąca. To udogodnienie przede wszystkim dla studentów.

Firma planuje zatrudnić 150 osób, które mają szansę pracować przez sezon wakacyjny lub na stałe. Po wakacjach 40 najlepszych sprzedawców wyjedzie na zasłużony urlop pod palmami, całkowicie na koszt firmy.

Szkolenie nowych pracowników z produktu turystycznego, CRM, systemów i skutecznej obsługi klienta trwa tydzień. Wynagrodzenie za szkolenie jest wypłacane z pierwszą pensją.

CV można wysyłać na adres praca@wakacje.pl.

Więcej na www.karierawakacje.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (49)

  • (2)

    Nie po to się studiuje by pracować w call center za pieniądze za które ciężko w dzisiejszych czasach przeżyć

    • 42 2

    • cc swoja drogą, ale awansować można?

      Teraz sie pozmienialo, kiedys nie bylo perspektywy dalszego rozwoju, teraz chociaz do innych dzialow mozna przejsc, dopiero jak nie znajda wewnatrz to szukaja dalej, czy do marketingu, czy e-commerce, czy produktu, a wtedy praca w stalych godzinach pon-pt i high life :) szkoda, ze nie doczekalam tych czasow, jest na plus po zmianie prezesa.

      • 2 1

    • Nie mów hop.

      • 1 0

  • Za takie stawki w Gdańsku i jeszcze mają jakieś wymagania? (2)

    Kiedy pracodawcy się w końcu nauczą, że jak oferują niewiele więcej niż najniższą krajową to nie powinni liczyć na nic więcej jak kogoś po podstawówce bez doświadczenia bądź z kiepską przeszłością. Ludzie praca za takie pieniądze to brak szacunku do siebie. Zwłaszcza jak cokolwiek potraficie

    • 82 9

    • W takim razie większość społeczeństwa nie ma szacunku dla siebie? Lepsze to niż nic nie robienie!

      • 6 0

    • niskie, ale przynajmniej podali od razu stawki, a nie jak większość rekruterów ukrywa to do samego końca. Tak to można od razu ocenic czy się komuś opłaca iść na rozmowę.

      • 38 0

  • Spoko praca

    Super atmosfera i można fajną kasę zarobić

    • 3 4

  • Bezpłatne mleko

    Tyle wygrać...

    • 11 1

  • co to to nie

    jak szefem CC jest Pan Dawid T. to ja dziękuję.
    Od Transcomu poprzez CCIG a teraz Enovatis. Dziękuję bardzo.
    Za managerami się podąża jednak nie za takimi.
    Chcecie kusić ludzi dobrymi warunkami pracy gdzie kierownikiem CC jest człowiek co w najgorszych kołchozach CC nabierał doświadczenia?? Super. Tak trzymać.

    • 16 2

  • pięknie się czyta,gorzej jest potem jak trzeba zap....alać i znosić rozkazy na zasłużonym urlopie.

    by mieć 2500 na rękę.

    • 5 2

  • pytałam,by zarobić 2500 na rękę trzeba

    mieć doświadczenie i robić sporą sprzedaż.

    • 5 0

  • Nadal praca w boze narodzenie, nowy rok, wielkanoc? O "zwyklych" swietach juz nie wspominajac. W sylwestra do 20 fajnie sie pracuje albo w nowy rok na rano. Voucher na taxi dalej za 20 zl? I tak trzeba doplacac bo za tyle to mozna podjechac pare km co najwyzej. Jeszcze podatek do tego vouchera dolicza wiec z wyplaty odliczone bedzie:) no zyc nie umierac. Co tydzien nowa grupa pracownikow - w 80% studenciaki z Warmii i Mazur bez zadnego pojecia o branzy. Po kilku dniach "szkolenia" na ktorym niewiele sie dowiecie siadacie "na sluchawkach" i lecicie na zywiol niczym armia czerwona :) tak przynajmniej to wygladalo jakis czas temu. Mam nadzieje ze zachecilam wiele osob do wyslania CV. Komentarz pewnie zaraz bedzie usuniety ale co mi tam...

    • 18 4

  • lepiej wylecieć na stałe :-)

    • 4 5

  • Doskonały artykuł zeby pokazać jak pracodawcy maja problem ze znalezieniem pracownika w naszym kraju. Niestety za 1800 zł na rękę to w trojmiescie nie da sie przeżyć chyba ze jak nędzarz, bez godności... dopóki w Polsce nie wzrosną drastycznie płace to będzie wielki problem, który będzie narastał lawinowo

    • 23 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane