- 1 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (236 opinii)
- 2 L4 na wypalenie zawodowe? (39 opinii)
- 3 Benefity są potrzebne, ale grunt to dobra pensja (112 opinii)
Tramwaje w Gdyni. Wyładunek pojazdów dla miasta Warszawy
Wyładunek tramwajów w gdyńskim porcie.
Tramwaje dla Warszawy przypłynęły do portu w Gdyni. To kolejne pojazdy ze 123 zamówionych jeszcze w 2019 roku. Dostawa jest realizowana sukcesywnie. Tramwaje przypłynęły na jednej z najnowszych (zwodowanej w 2022 r.) jednostek należących do Chipolbroku - m/v Herbert.
Ropa do Niemiec trafi przez Naftoport. Coraz większe dostawy dla rafinerii Schwedt
Miasto Warszawa kupiło łącznie 123 nowe tramwaje w trzech wersjach. 85 z nich to wersja dwukierunkowa - o długości 33 metrów. 18 wagonów ma tę samą długość, ale w wersji jednokierunkowej. Z kolei 20 tramwajów, o długości 24 metrów, zostanie przeznaczonych na mniej popularne trasy, na których nie potrzebne są składy o dużej pojemności.
Wartość kontraktu na tramwaje Hyundai Rotem, który został podpisany 2019 roku, wynosi 1 mld 825 mln zł netto. Pierwsze tramwaje tramwaje dla Warszawy dotarły jeszcze w 2021 roku.
Transport, logistyka i spedycja morska w Trójmieście
Najnowszy statek Chipolbroku w Gdyni
M/v Herbert to jednostka typu multi-purpose heavy-lift, przeznaczona do przewozu nietypowych ładunków ciężkich i wielkogabarytowych, wymagających indywidualnego zaplanowania do transportu. To drugi z serii czterech zamówionych statków. Statki powstają w chińskiej stoczni Chengxi Shipyard.
W Gdańsku powstanie terminal przeładunkowy olejów, paliw i biokomponentów
Wszystkie cztery zamówione przez Chipolbrokto statki wielozadaniowe, spełniające funkcję kontenerowca o nośności 62 tys. DWT, mają prawie 200 m długości i 32,26 m szerokości. Koszt każdego z nich to ok. 30 mln dolarów. Jednostki budowane są pod nadzorem dwóch towarzystw klasyfikacyjnych - Polskiego Rejestru Statków i DNV.
Miejsca
Opinie (167) ponad 10 zablokowanych
-
2023-01-25 17:58
Popatrzcie dokładnie (1)
Niby najnowszy statek zwodowany w 2022 roku, a pokrywy luków zardzewiałe jakby zdobyte na jakimś złomowcu w Bangladeszu? Od razu widać, że inspektorzy od przygotowania blach do i po malowaniu sobie odpuścili odbiory.
- 11 6
-
2023-01-25 20:01
To nie korozja
Na pokrywach spawane są stopery oraz d-ringi do mocowania ładunku i po wycięciu zostają zdzawe miejsca.
- 3 1
-
2023-01-25 19:23
Te tramwaje przypływają już od jakiś 2 miesięcy... jeżdżę częśto nocą Estakadą Kwiatkowskiego i już nie raz widziałem jak jechały na lawetach.,,,, z reguły odjeżdżają ok.godz. 23.
- 11 0
-
2023-01-25 19:21
Eh... skoro już są w Gdyni tramwaje, to brakuje tylko torów.
Anektujmy je, stolica i tak ma już tramwaje, a do tego ma autobusy no i metro.
Po co im te tramwaje?
Przemalujmy je na biało-niebiesko aby pasowały do miasta, i zamieśćmy herb Gdyni na każdym pojeździe co by pięknie zdobił nasz nowy nabytek.
Zdziwieni?
No, przejmiemy tak, jak ruscy przejęli McDonalda i przmianowali go na Дядя Ваня.
Przykład bierzmy od najlepszych!
W końcu kto jak kto, ale nikt na świecie poza ruskami lepiej by tego nie wymyślił.
Brakuje nam takich geniuszy jak Песков и Лавров, oni są w stanie każdą, nawet niemożliwą bzdurę przenieść do rzeczywistego świata.
Prawdziwi bajarze :)- 10 6
-
2023-01-25 16:38
Opinia wyróżniona
(4)
Dobry tramwaj to przyszłość. Gdyby był taki co godzinę jak kiedyś autobus 254 na Orunię co omijał niektóre przystanki. O taki bimbaj by jechał na pętle świętokrzyska góra 10 min spod lotu.
- 41 22
-
2023-01-25 18:29
Jak miałby je omijać? Bokiem? :>
Bo jadąc tą samą trasą szybko dogoniłby poprzednika a potem musiałby jechać jego tempem.
- 11 1
-
2023-01-25 17:55
Bez szans. To nie express. (2)
Zbyt dużo przystanków. I takie jest zadanie a nie tylko przystanek początkowy i końcowy.
- 4 2
-
2023-01-25 18:02
(1)
Ale jest na to sposób. Tylko trzeba pomyśleć.
- 2 5
-
2023-01-25 18:13
Z końcowego z powrotem 2 km pieszo ?
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.