• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pomorska branża turystyczna przygotowuje się do Euro 2012

22 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 

Już pod koniec stycznia ruszyły kolejne, bezpłatne szkolenia dedykowane branży i środowisku turystycznemu realizowane w ramach projektu "Już dziś nastaw się na sukces - EURO 2012 - nasze kwalifikacje, nasza wygrana".



- Mistrzostwa Europy 2012 to ogromna szansa zarówno dla Gdańska, jak i całego regionu pomorskiego. Musimy być perfekcyjnie przygotowani, zwłaszcza w kontekście zapewnienia przyjezdnym - wielbicielom sportu - bezpieczeństwa i obsługi na najwyższym poziomie - podkreśla Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Sukces i powodzenie w dużym stopniu zależeć będzie zatem od osób, które mają bezpośredni kontakt z klientem, turystą, kibicem, dlatego zdecydowaliśmy się na realizację projektu ukierunkowanego na wsparcie kadr zatrudnionych w sektorze turystyki.

Szukamy sposobów na sprostanie wyzwaniom

Jest cała gama tematów, z jakich można prowadzić szkolenia w związku z Euro 2012 - każdy zainteresowany znajdzie coś dla siebie w zależności od potrzeb, charakteru wykonywanej pracy czy problemów jakie napotyka. Część szkoleń kończy się uzyskaniem tytułu zawodowego (np. kierownik ds. bezpieczeństwa), co znacznie zwiększa konkurencyjność osób na rynku pracy, a także pozwala zapewnić profesjonalna obsługę zbliżających się Mistrzostw Euro 2012.

Akademia marketingu, budowanie marki miejsca poprzez event, profesjonalna obsługa klienta (w tym animator seniora, animator dziecięcy), zarządzanie bezpieczeństwem imprez masowych to tylko niektóre propozycje.

Wszystkie tematy szkoleń, wraz z dokładnym ich opisem, harmonogram realizacji, jak również inne przydatne informacje zawarte zostały na stronie projektu turystyka.pomorskie.pl. Zgłoszenia są przyjmowane także drogą online. Aby zapisać się na szkolenie wystarczy wypełnić specjalny formularz i poczekać na akceptację organizatora.

Liczba miejsc w projekcie jest ograniczona dlatego w pierwszej kolejności ułatwiony dostęp będą miały osoby zajmujące stanowiska niższego szczebla czy zamieszkałe poza obszarem metropolitalnym. Szczegółowych informacji można także zasięgnąć w biurze Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz partnerów projektu.

Organizatorzy stawiają na jakość szkoleń ale i: - ...rozwijanie pasji turystycznej. Zajęcia prowadzone są przez wysokiej klasy specjalistów, którzy zarażają entuzjazmem i pozytywną energii - przekonuje Marta Chełkowska, prezes PROT.

www.turystyka.pomorskie.pl

Informacje dodatkowe:

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
Krystyna Hartenberger-Pater
z-ca dyrektora biura PROT
Tel. +48 (0) 58 732 70 44
Fax. +48 (0) 58 320 41 39
Mobile +48 (0) 509 218 050
E-mail k.pater@prot.gda.pl

Projekt realizowany przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, Agencję Rozwoju Gdyni S.A we współpracy z firmą Pegaz Group sp. z o.o. oraz Szkołą Wyższą Prawa i Dyplomacji,
a współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (7)

  • ja chcę zostać animatorem

    dla atrakcyjnych dziewcząt

    • 4 2

  • kolejne pieniądze w błoto...

    nie chce jakiś kretyńskich szkoleń (opłacalnych głównie dla firm szkoleniowych) tylko niskie podatki!!!

    • 4 1

  • To fajnie, że kolejni ludzie się szkolą za moje pieniądze...

    • 3 4

  • Taa bedą szkolenia ze sprzedaży truskawek pryskanych przeterminowaną chemią z niemiec? (1)

    i z wynajmu apartamentów które wyglądają jak pokoiki w hotelu robotniczym z PRL:-)
    Pozdrowienia dla cwaniaków z kaszub i ich apartamentów oraz ich kulawych koni do jazdy rekreacyjnej :-) czuliśmy się jak na wielbłądach w egipcie tak sięporuszały.

    • 3 2

    • a co tobie sie stało???

      męska, damska monopauza??

      • 0 2

  • Na nic te wszystkie szkolenia, dopoki wszyscy nie umiemy dobrze mowic po angielsku

    Turysci nie sa w stanie zapytac napotkanych miejscowych nawet o tak proste rzeczy jak np. o droge, czy najblizszy postoj taxi. I zadne tam " budowanie marki miejsca poprzez event" itd. w takiej sytuacji nie pomoze...

    • 0 0

  • kazdy kto przeczyta ta opinie , winny bedzie mi 50 zl polskich , bo to podstawowe szkolenie w zakresie marketingu ,

    administracji i budowania marki po pierwsze solidnosc
    po drugie terminowosc
    po trzecie jakosc -ta ktora obiecaliscie swoim klijentom

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane