- 1 11 mln etatów na 37,6 mln mieszkańców (58 opinii)
- 2 Płaca minimalna w 2025 r. - 4626 zł brutto (260 opinii)
Pensja A. Dulkiewicz: taka sama jak dotąd, czyli maksymalna możliwa
Blisko 21 tys. zł brutto będzie zarabiać w tej kadencji prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz. To tyle samo, co w poprzedniej kadencji - nie będzie ani podwyżki, ani obniżki. Uchwałę ws. ustalenia jej wynagrodzenia w latach 2024-2029 radni przyjęli na czwartkowej sesji. PiS wnioskował o obniżenie pensji o 20 proc., ale propozycja przepadła w głosowaniu.
Takie same zarobki jak w poprzedniej kadencji
Jej wynagrodzenie pozostaje na takim samym poziomie jak w poprzedniej kadencji i jest maksymalne gwarantowane ustawą i rozporządzeniem prezydenta Andrzeja Dudy z 2021 r. o wynagradzaniu pracowników samorządowych.
Wtedy znowelizowano przepisy o wynagrodzeniach osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe i podniesiono górny pułap wynagrodzenia dla włodarzy miast z 12 525,94 zł brutto do ponad 20 tys. zł. I wtedy właśnie Aleksandra Dulkiewicz otrzymała ostatnią podwyżkę.
Uchwała ws. ustalenia wynagrodzenia prezydent Gdańska w nowej kadencji była głosowana na sesji Rady Miasta Gdańska w czwartek, 6 czerwca.
- Decyzją radnych w trakcie sesji w dniu 25 listopada 2021 r. wynagrodzenie prezydent zostało ustanowione na maksymalną kwotę przewidzianą w ustawie, czyli 20 946,50 zł brutto wynagrodzenia zasadniczego. Obecna uchwała jest identyczna jak poprzednia w tej sprawie. Mimo że kwota wynagrodzenia nie ulega zmianie, jest głosowana ponownie, ponieważ obowiązuje nowa umowa o pracę. Jest to po prostu procedura związana z nową kadencją - informuje Izabela Kozicka-Prus z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
![Drogi, powietrze i komunikacja. Tym powinny się zająć nowe władze Gdańska](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3723/150x100/3723964__kr.webp)
Podczas sesji Katarzyna Czerniewska, szefowa klubu Wszystko dla Gdańska, podkreślała, że uchwała ma charakter "czysto techniczny".
- Jest to kwestia techniczna, ale też okazja, żeby pewne rzeczy zrewidować - mówił Tomasz Rakowski, szef Klubu PiS.
Andrzej Skiba, radny PiS, stwierdził, że to nie tylko kwestia techniczna, ale też polityczna.
- Jaka praca, taka płaca. Pani prezydent z całą pewnością nie zasługuje na maksymalną stawkę - przekonywał.
PiS wnioskował o obniżenie pensji
Uchwała ws. wynagrodzenia dla prezydent przeszła głosami klubów KO i WdG - poparło ją 25 radnych. Przeciwko głosowali radni PiS (8 głosów), którzy dodatkowo, przed sesją, złożyli poprawkę dot. obniżenia wynagrodzenia prezydent o 20 proc.
- Nie zgadzamy się z tym, żeby prezydent Gdańska otrzymywała maksymalne możliwe wynagrodzenie zasadnicze przewidziane ustawą i rozporządzeniem. Nawet prezydent Warszawy zarabia mniej. Dlatego złożyliśmy poprawkę, która ustala wynagrodzenie zasadnicze prezydent na poziomie 80 proc. maksymalnego, pozostawiając jednocześnie dodatki na dotychczasowym poziomie - mówił Przemysław Majewski, radny PiS. - Mając na względzie trudną sytuację budżetową, brak środków na wiele potrzebnych zadań samorządu, biorąc również pod uwagę, że prezydent w godzinach pracy urzędy prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Gdańskim czy jeździ do Brukseli na posiedzenia Komitetu Regionów, nie widzimy powodu, by otrzymywała maksymalne wynagrodzenie - argumentował.
Poprawka PiS została odrzucona większością głosów radnych KO i WdG.
Prezydent Gdyni zarabia mniej
Pod koniec maja gdyńscy radni przyjmowali uchwałę ws. wynagrodzenia dla nowej prezydent Aleksandry Kosiorek.
![Tyle będzie zarabiać Aleksandra Kosiorek](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3743/150x100/3743232__c_561_155_646_452__kr.webp)
Ustalono je na kwotę 17 582,50 zł brutto, czyli ok. 12,3 tys. zł na rękę.
To pensja o ok. 2 tys. zł niższa niż jej poprzednika, Wojciecha Szczurka. Różnica wynika jednak wyłącznie z mniejszej wysługi lat obecnej prezydent.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-06-06 16:21
Powiedzmy szczerze (89)
Jak na takie stanowisko, odpowiedzialność i bycie osobą publiczną to naprawdę żadne kokosy.
W wielu korpo dostaniesz więcej za mniej roboty i mniej stresu.- 432 471
-
2024-06-10 22:30
Za co ona odpowiada?
- 0 0
-
2024-06-07 23:44
To niech idzie do korpo
- 7 0
-
2024-06-07 17:57
Błądzisz
Pamiętaj, że jako prezydent miasta zasada w różnych RN spółek miejskich, więc spokojnie ma dwa razy tyle
- 6 0
-
2024-06-07 17:53
Taka ,,prezydent "powinna zarabiać połowę. Nie porozumiemie ,że została wybrana na drugą kadencję.
- 9 1
-
2024-06-07 12:00
(3)
Też bym chciała dostawać co miesiąc takie wynagrodzenie jak Serdeczna Prezydent za nic nie robienie.
- 14 7
-
2024-06-07 13:04
gdzie sufit gdzie podłoga (2)
Serio uważasz, że tam się nic nie robi? Byłaś rozumiem na jakichś Dniach Otwartych i miałaś okazję pracować w gabinecie Panie Prezydent ramię w ramię- o przepraszam! to były leżanki, obie leżałyście i z tej pozycji wykonywałyście pracę? Monitory były na suficie i leciały seriale? Opowiedz mi jak wygląda dzień pracy takiego przeciętnego, jak na
Serio uważasz, że tam się nic nie robi? Byłaś rozumiem na jakichś Dniach Otwartych i miałaś okazję pracować w gabinecie Panie Prezydent ramię w ramię- o przepraszam! to były leżanki, obie leżałyście i z tej pozycji wykonywałyście pracę? Monitory były na suficie i leciały seriale? Opowiedz mi jak wygląda dzień pracy takiego przeciętnego, jak na Twoje wyobrażenie urzędnika?
Ps. dla krzykaczy od razu mówię, że nie jestem zwolennikiem rządów obecnego prezydenta Gdańska i nikogo tym wpisem nie bronię.- 7 9
-
2024-06-07 13:12
Nie chodzi o to żeby pracować ciężko, ale żeby były efekty. (1)
A żadnych wymiernych efektów tej pracy NIE MA
- 12 5
-
2024-06-07 13:31
Niewielu włodarzy miast może pochwalić się mądrym zarządzaniem w każdym obszarze i to przy poparciu 100% lokalnego społeczeństwa, co nie oznacza, że większość z nich nic nie robi. Sam nie jestem zadowolony z efektów, jak wcześniej wspomniałem. Rozumiesz, co mam do powiedzenia?
Najgorsze, że to jest jedynie podstawa tej pensji. Co najmniej xNiewielu włodarzy miast może pochwalić się mądrym zarządzaniem w każdym obszarze i to przy poparciu 100% lokalnego społeczeństwa, co nie oznacza, że większość z nich nic nie robi. Sam nie jestem zadowolony z efektów, jak wcześniej wspomniałem. Rozumiesz, co mam do powiedzenia?
Najgorsze, że to jest jedynie podstawa tej pensji. Co najmniej x razy więcej wpada w postaci innych wynagrodzeń pobocznych. To może już stanowić podstawę do wysnucia tezy, że za tak wykonaną pracę, takie wynagrodzenie się nie należy. Tutaj jednak system rozliczania jest oderwany od celów, jakie zamierza się osiągnąć.- 1 1
-
2024-06-07 11:56
Zadaj sobie pytanie
... jaka jest różnica.miedzy pensja, a wynagrodzeniem.
- 1 0
-
2024-06-07 10:16
W korpo nie masz kadencji i nie dostajesz kasy czy się siedzi czy się leży
Nie sprawdzasz się to na twoje miejsce jest 10 innych którzy od dołu stukają w sufit i tylko czekają aż spadniesz ze stołka aby zająć twoje miejsce. Tutaj po wyborach może sobie leżeć na dywanie i g zrobią choćby 5 wielbłądów do strzyżenia trawy przed urzędem kupili. Poza tym jakoś patrząc na to jakie majątki mają prezydenci i ich rodziny to nie
Nie sprawdzasz się to na twoje miejsce jest 10 innych którzy od dołu stukają w sufit i tylko czekają aż spadniesz ze stołka aby zająć twoje miejsce. Tutaj po wyborach może sobie leżeć na dywanie i g zrobią choćby 5 wielbłądów do strzyżenia trawy przed urzędem kupili. Poza tym jakoś patrząc na to jakie majątki mają prezydenci i ich rodziny to nie wiem ile oni tak naprawdę zarabiają (bo raczej z urzędu 10 mieszkań w najlepszych i nadrożnych lokalizacjach miasta nie kupisz, chyba że się mylę, co jest możliwe jak widzę przy jednym z admów w Gdańsku jakie fury na parkingu stoją....
- 10 4
-
2024-06-07 10:02
Marek
Nawet nie robiłbym wielkich pretensji ale Ja codziennie jadę do pracy samochodem i tylko delikatnie ujmując bałagan, korki na drogach powodują że nawet 20 procent tego wynagrodzenia to za duzo
- 8 5
-
2024-06-07 08:20
To jest tylko pensja podstawowa pamiętaj... (1)
prawdziwą kase dostaje z innych źródeł... np. "prezydent w godzinach pracy urzędu prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Gdańskim czy jeździ do Brukseli na posiedzenia Komitetu Regionów"
że nie wspomnę o innych ;)- 24 1
-
2024-06-07 09:40
oby nie skończyła tak jak ten jej kochaś - element niszczący - któremu myliło się już czy ma 10 czy 15 mieszkań
ten który 12x składał zeznanie podatkowe... w końcu wyszło że matka babka dziadek przywoził furmankami pieniądze za niewolniczą pracę po II WŚ... a na komunię tyle dawano wnukom prezentów że miał problem z poupychaniem tego na 20 kont bankowych i w sejfie... w końcu "wolny uśmiechnięty i demokratyczny sąd" umorzył sprawę bo się przedawniła a cierpiętnica mogła szumnie ogłosić start do brukseli... :/
- 22 4
-
2024-06-07 08:11
Jaka odpowiedzialnosc?
Zarty
- 17 2
-
2024-06-07 07:39
odpowiedzialność?
tu właśnie nie ma żadnej odpowiedzialności
- 20 3
-
2024-06-07 07:38
One służą....
Pamiętaj . Urząd to służba. Powinny zarabiać średnia kajowa. W sektorze prywatnym nic by nie zarobiły .
- 14 8
-
2024-06-07 07:35
Powinna za darmo pracować do końca życia za d**ilne decyzję, na ktorych banki zarabiają.
- 12 2
-
2024-06-07 07:33
Będzie jeść i się bawić za nasze! (1)
- 11 2
-
2024-06-07 09:19
To wystartuj i wygraj jak taki jestes madry. Pierdziec w fotel z puszka w reku, tyle umiesz.
- 4 3
-
2024-06-07 06:36
Gdańsk (3)
Widać kto pisze te komentarze w ramach obowiązków służbowych.
- 7 7
-
2024-06-07 07:18
dopłacimy tej pani +100% do tego co ma teraz - niech przestanie dalej zadłużać nasze miasto (2)
odejdzie i przestanie kompromitować się dalej, niech zamknie się ze swoją 0,7L i medytuje nad wyższością multi kulti nad jej umysłem.
- 25 3
-
2024-06-07 08:46
odezwał się ten co nie kupuje i nie pije
- 1 3
-
2024-06-07 07:34
Popieram, koniec z długami!
- 4 0
-
2024-06-07 06:11
Taaak (1)
A do tego 13, 14 pensja, dodatki funkcjyjne, premie świąteczne, premia roczna, bonusy za "świetnie" wykonywaną pracę....
- 20 2
-
2024-06-07 08:13
I darmową
Komunikację miejską,która oczywiście działa wspaniałe a wręcz cudownie
- 5 1
-
2024-06-06 23:47
Odpowiedzialnośc?
Jak by miała odpowiedzialność to dawno siedziałaby w kiciu.
- 22 3
-
2024-06-06 23:06
Są sposoby, żeby mieć lepiej
No w radach nadzorczych spółek miejskich sobie dorobi przecież...
- 17 1
-
2024-06-06 21:25
ale
ale tam za nic nierobienie tyle nie płacą
- 21 1
-
2024-06-06 20:53
odpowiedzialność... dobre!
- 30 4
-
2024-06-06 20:36
Pensja (2)
Przy jej nic nie robieniu a jeżeli już to psuciu i rozrzutności , to te 21 tysięcy za duzo.
- 32 6
-
2024-06-07 06:31
Trzeba było kandydować
Miałbyś 1 głos,... swój :)
- 1 8
-
2024-06-06 20:50
Popieram
Nicnierobstwo takie samo jak Adamowicz w europarlamencie ,
- 34 2
-
2024-06-06 20:32
Jaką odpowiedzialność - proszę podać jeden przykład! (2)
- 34 4
-
2024-06-07 06:32
Niemal każdy podpis pod dokumentem
- 0 8
-
2024-06-06 21:10
Pewnie chodzi o zasiadanie w radach nadzorczych spółek podległych miastu.
- 20 2
-
2024-06-06 19:40
Pewnie, że tak (4)
2-3x razy tyle powinien prezydent miasta zarabiać, może wtedy jacyś bardziej kompetentni ludzie by się garnęli do polityki
- 15 9
-
2024-06-06 21:11
(2)
Powinna być średnia krajowa. Wtedy szli by Ci, co mają kasę i im się chce.
- 21 6
-
2024-06-07 06:34
(1)
Nikt poważny by nie kandydował. Takiego golasa przekupiłby każdy za flaszkę
- 1 6
-
2024-06-07 07:46
Najpierw przeczytaj,
potem odpisuj.
- 2 0
-
2024-06-06 20:52
Za układy ukladziki z deweloperami itp?
Był tu już taki jeden , co i w saurze siedzial..jak to mówią ..a potem ręka rękę myje , zwłaszcza jak g..spuszczone do Motławy
- 18 3
-
2024-06-06 19:38
Jak na to co robi dla miasta (1)
Powinna dostawać 5-6tys brutto
- 29 6
-
2024-06-07 06:37
Powinna dostawać 5-6 tys zł więcej. Też tak myślę. Ponad 30tys byłoby w miarę adekwatne
- 1 10
-
2024-06-06 19:05
W korpo tej pani nie byloby po 3 miesiacach (2)
No chyba ze pisales o stanowisku asystent do spraw niczego
- 54 3
-
2024-06-06 20:54
bez języka nawet by jej nie przyjęli
- 19 1
-
2024-06-06 19:43
Kolejny nierób
Pedalowiczowka chociaż paczki rozdawał służbie wiejskiej
- 14 3
-
2024-06-06 18:54
Publiczna
To ona jest
- 18 2
-
2024-06-06 18:42
Za to jak te miasto wyglada nie powinna nic dostac ewentualnie kop wd
- 34 1
-
2024-06-06 17:20
Czlowieku odstaw te leki. (3)
Ona jedyne co umie to wrzucić fotke
- 54 15
-
2024-06-07 06:38
Tak?... A ludzie ją kochają
- 0 6
-
2024-06-06 21:20
Nich ktoś jej powie żeby tych głupich min jak nastolatka nie robiła...
- 13 2
-
2024-06-06 20:54
I co nieco w biedrze kupowac
- 12 2
-
2024-06-06 17:21
Niech idzie do korpo bo tutaj mały pożytek!
- 42 9
-
2024-06-06 17:13
jaka ma odpowiedzialnośc??? (1)
czy za coś jest odpowiedzialna?? chyba za festyny
- 60 9
-
2024-06-06 17:21
Za przejścia naziemne obok podziemnych
- 38 2
-
2024-06-06 17:09
korporacja coś wytwarza i ma z czego płacić (2)
- 32 5
-
2024-06-06 17:58
(1)
Miasto też coś "wytwarza", pieniądze nie biorą się z kosmosu.
- 5 25
-
2024-06-06 20:01
Ale z podatkow mieszkancow juz tak. A to nie "produkt" miasta.
- 18 0
-
2024-06-06 16:57
A co ona takiego zrobiła dla Gdańska?? (4)
- 64 8
-
2024-06-07 06:40
Wszystko (1)
- 0 10
-
2024-06-07 08:23
raczej nic
- 5 0
-
2024-06-06 17:26
festyny robi (1)
- 50 4
-
2024-06-06 20:55
Kolorowe jarmarki raparapapa
- 16 1
-
2024-06-06 16:42
Na takim stanowisku (11)
odpowiedzialność (pozostawię to bez komentarza) jest to jedno z wielu minimalnych wymagań. To nie jest coś extra i nie trzeba płacić za to kokosy. Moim zdaniem minimalna krajowa jest odpowiednia na start, i tak ma dużo profitów "za stanowisko" ewentualnie po wykazaniu się można rozważać jakąś podwyżkę.
- 38 12
-
2024-06-06 16:46
Za minimalną na takie stanowisko może zgłosi się (10)
randomowy miłośnik specjala z żabki. Ledwo potrafiący czytać i pisać. Tudzież jakis prawacki oszołom społecznik z frazesami nienawistnymi na ustach. Nie chcialbym aby Janusze decydowali o pensjach publicznych. Bo wizerunek miasta ległby w gruzach.
- 19 34
-
2024-06-07 06:16
Ale właśnie tacy
A nawet gorsi się zgłaszają - nieroby, cudaki i osoby chroniące się przed wymiarwm sprawiedliwości... I proszę nie obrażaj pracowników żabki bo oni przynajmniej coś robią pożytecznego
- 3 0
-
2024-06-06 21:50
Ty z takich mądrych inaczej? (1)
Był kiedyś taki dowcip, że gościu przyjął się do drogówki i był zdziwiony że jeszcze dostaje kasę co miesiąc bo zakładał że ma zebrać sobie pensje z łapówki. Jakby była minimalną, tak jak proponujesz to dokładnie tak by to wyglądało.
- 4 3
-
2024-06-06 23:22
Dobry żart
gorzej jak ktoś próbuje to wcielić w praktykę
- 3 0
-
2024-06-06 17:41
tak w sumie za 2,5 krajowej to mamy podobny efekt.
- 15 2
-
2024-06-06 17:11
a te osiem gwiazdek (1)
to prawacki oszołom ma na ustach? taaaa.....lewacka hipokryzja. Ty w ogóle nie chcialbyś demokracji, no bo jak jakiś "plebs" ma decydować, POlszewiku
- 18 5
-
2024-06-06 23:21
tak jest tam na lewo
Śliczne hasła zero dyskryminacji, tylko tolerancja ble ble ble.... ale z podobnymi odchyłami co oni! Gorzej jak masz inna wizje kolidująca z tym- tam już nie ma "różnorodności"
- 6 0
-
2024-06-06 17:02
Czyli miłośnik krówki z biedronki jest bardziej ekskluzywnym menelem/lką?
- 16 0
-
2024-06-06 17:04
Ale taka prace osoba (1)
a dokładnie ogłoszenie, nie znajdziesz na tablicy w Żabce.... oraz nie powinna iść z przeświadczeniem żeby się nachapać, bo z takim radzieckim mentalem dalej będziemy w...
Janusze, Grażyny niby Asie, niby Adamy, wszyscy eco, myśliwi, itp się na to zrzucają i myślę że powinni mieć wpływ. Jak to się mają te standardy do obecnej naszej Pani Oli? ( nie jestem za żadną z tych ekip ale i tak zaraz zostanę oblany antypopis i tak dalej) kwestie finansowe możesz pominąć.- 4 0
-
2024-06-06 22:03
o, to to to. Zapomniałeś jeszcze dodać o kwalifikacjach tej pani tj. wiel o, to to to. Zapomniałeś jeszcze dodać o kwalifikacjac
żeby to jeszcze wygląd miało, bo z taką facjatą to nadaje się do sprzątania klatek schodowych - za tą kasę to może w Turcji poprawić swój wizaż. Radzę korzystać póki podatnik zgadza się płacić taką "pensyjkę" - bo jak koryto się w końcu urwie to już będzie za pózno
- 4 0
-
2024-06-06 16:50
Ona jest randomowa
I nic dla miasta
- 29 5
-
2024-06-06 16:38
Skoro tak to nikt jej nie trzyma na sznurku może iść do korporacji pracować ! (3)
Tyle że tam nikt za pierdzenie w stołek nie będzie płacił !
- 36 9
-
2024-06-06 19:24
Nie rozsmieszaj mnie bo mam zajady :) (1)
Wystarczy wspomniec takie asy jak scrum master, process manager, incident manager, marketing relation manager, agile manager czy inny itil specialist :) ludzie od niczego. Są czy ich nie ma nikt nie zauwazy :) no może jak są jedynie to wq** inzynierów.
- 7 3
-
2024-06-06 20:59
Hahaha
Dokładnie tak ..."humanysci" wpadli do IT , zawracają po 10x d dopytując się o podstawy a potem między sobą ekspertów udają a teamowi wytwórczemu mówią jak dowozić .. a odpowiedź jest prosta: mniej przeszkadzać
- 2 3
-
2024-06-06 17:32
Najwidoczniej nigdy nie pracowałeś w korpo jezeli tak uważasz.
- 6 7
-
2024-06-06 16:34
tam jest 0 odpowiedzialności
- 21 7
-
2024-06-06 16:22
(9)
Odpowiedzialność?Beż jaj,Gdańsk tonie w długach i ktoś za to odPOwie?
- 54 17
-
2024-06-06 21:50
Tak
Mam nadzieję, że PiS robiąc fuzję Orlenu z lotosem odpowie za to
- 5 5
-
2024-06-06 21:25
Odpowiedzą
Już niedługo jak powracają z Budapesztu
- 4 3
-
2024-06-06 16:45
Jakie długi? Długi to ma Polska po ośmiu latach rządów kulawego z Nowogrodzkiej. 2 biliony długu :))))))) (2)
- 13 38
-
2024-06-06 17:00
(1)
Dług Gdańska wynosi w tym momencie 1 593,2 mln zł. Półtora miliarda złotych. Od momentu objęcia urzędu przez Panią Serdeczną zadłużenie wzrosło o ponad 400 milionów złotych.
Jak władze zamierzają walczyć z deficytem? Cytuję"
"W omówieniu deficytu budżetowego w uchwalonym na 2024 rok budżecie jako planowane źródła pokrycia deficytuDług Gdańska wynosi w tym momencie 1 593,2 mln zł. Półtora miliarda złotych. Od momentu objęcia urzędu przez Panią Serdeczną zadłużenie wzrosło o ponad 400 milionów złotych.
Jak władze zamierzają walczyć z deficytem? Cytuję"
"W omówieniu deficytu budżetowego w uchwalonym na 2024 rok budżecie jako planowane źródła pokrycia deficytu wymieniono m.in. pożyczkę miejską, pożyczkę z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz nadwyżkę budżetową. Poza tym władze Gdańska planują zaciągnąć kredyt w Europejskim Banku Inwestycyjnym."
Pożyczka, pożyczka, pożyczka. Co najśmieszniejsze władze gdańska w budżecie zakładają zarówno "nadwyżkę budżetową" jak również deficyt w wysokości 524 milionów złotych. Czyli nadwyżki nie będzie.- 39 2
-
2024-06-06 19:43
Bo za pisu polityka była taka żeby z nieswoich samorządów kasę w kierunku południowo-wschodnim raczej kierować
- 2 12
-
2024-06-06 16:31
(2)
Ja bym cię najchętniej poblokował we wszystkich moich wątkach, jedyne co wnosisz do dyskusji to garść głupot i bezkrytyczny pisowski fanatyzm.
- 11 39
-
2024-06-06 17:14
ty to byś wszystkich poblokował i pozamykał
naziolu
- 20 3
-
2024-06-06 16:34
Kulawego Maliniaka blokuj,
za nienawiść i peowski fanatyzm.
- 29 8
-
2024-06-06 16:32
Gdańsk tonie w długach dzięki "sprawnej" władzy Aleksandry i jej grona zastępców od niczego.
Jak wyjdziemy z tych długów? Ucinając pensje i premie dla urzędników? Zmniejszając nakłady na festyny? Zaprzestaniemy fundowania marszów "równości" i warsztatów z darcia ryja? Przestaniemy nagradzać przyjaznych władzy "artystów"? Skończymy zGdańsk tonie w długach dzięki "sprawnej" władzy Aleksandry i jej grona zastępców od niczego.
Jak wyjdziemy z tych długów? Ucinając pensje i premie dla urzędników? Zmniejszając nakłady na festyny? Zaprzestaniemy fundowania marszów "równości" i warsztatów z darcia ryja? Przestaniemy nagradzać przyjaznych władzy "artystów"? Skończymy z fundowaniem miejskiego tiktokera lub płaceniu, tak to nie pomyłka, filmowcom kręcącym filmy w Gdańsku? Zlikwidujemy darmowe przejazdy dla młodzieży?
Nie no tyle to nie, zaciągniemy pożyczkę na spłatę długów w Europejskim Banku Centralnym. Tak moi drodzy, Gdańsk spłaca zadłużenie pożyczkami. Nazywa się to spiralą kredytową.
Macie to na co głosowaliście. Cytując film "Joker": You get what you f...ing deserve."- 44 2
-
2024-06-06 16:10
Ta pensja to tylko dodatek :-) (18)
- 461 27
-
2024-06-07 09:58
Penja (1)
A ile premii między czasie za beznadziejnie wykonywaną pracę
- 13 0
-
2024-06-10 12:27
a gdzie jest ta lista prac wykonanych - co zrobiła ta pani , jakie decyzje podjęła lub przypieczętowała ... cokolwiek gdziekolwiek , ktoś coś wie ?
- 2 0
-
2024-06-07 08:24
Bizancjum (2)
Ładna pensyjka za nic nierobienie
- 8 1
-
2024-06-07 15:23
(1)
mogłeś startować i wygrać ,,, a może nie skoro uważasz że na tym stanowisku nie trzeba nic robić
- 0 2
-
2024-06-10 12:30
ludzie mają szacunek do siebie i nie biorą kasy za udawanie pracy ... no chyba ,że oszuści i bumelanci mocni w gębie...albo pcimskie sieroty kupujące glosy za ukradzioną z orl;enu kasę
- 0 0
-
2024-06-06 22:16
Gdyby ona miała legitymację prawa I sprawiedliwości to nigdy nie byłaby prezydentem
Niestety tutaj jest taki elektorat, że wybiorą nawet wiadro aby tylko na nim był napis po ko
- 27 2
-
2024-06-06 19:14
Skąd wiesz?
- 2 17
-
2024-06-06 16:57
Ochrona tej osoby kosztuje ponad milion złotych rocznie (7)
Dlaczego podatnicy płacą za jej lęki?
- 65 7
-
2024-06-06 17:02
Ochrona kulawego z Nowogrodzkiej kosztowała Polaków już ponad 100 milionów :))))))))))))))))))) (6)
- 10 58
-
2024-06-06 22:07
kulawy to cię zrobił
- 15 2
-
2024-06-06 17:44
jego ochrona nie była opłacana z budżetu, tylko z pieniędzy partyjnych, które partia i tak dostałaby na działanie.
za ochronę Dulkiewicz płacimy bezpośrednio z budżetu miasta, nędzny trollu.
- 53 7
-
2024-06-06 17:38
przeciez to jest zwykły psychol dlatego moze kazde brednie wypisaywa zweryfijkowac tego trola mozna w sekunde w necie tak jak
jak brednie kazdego POwca
równie dobrze mugl by napisa 500 mln bo taki miał kaprys- 27 2
-
2024-06-06 17:14
Konkrety (2)
Poproszę o dokładne dane kto płacił i ile i w jakim okresie? Czy osoba, która tak wyzywasz pełniła w tym czasie funkcje publiczne? No i napisz wszystkim czy zaczadzony nienawiścią członek Platformy Obywatelskiej, Ryszard Cyba nie planował morderstwa lidera PiS?
- 23 5
-
2024-06-07 11:48
(1)
ludzie od PIS mają więcej śmierci na sumieniu, w tym syna pewnej posłanki i byłego prezydenta Gdańska. To są konkrety. Ale ty widzisz fakty wybiórczo, tylko takie jakie tobie pasują pod tezę. Szkoda czasu.
- 0 3
-
2024-06-10 12:43
Konkret to to, że masz urojenia i sformatowany łeb.
Szkoda czasu.
- 0 1
-
2024-06-06 16:34
Znam tę technikę: wiem ale nie powiem. Nie stosuj standardów PiS owskich oraz moralności kulawego z Nowogrodzkiej :))) (2)
- 6 45
-
2024-06-06 17:23
Chłopie ty jesteś poważnie chory (1)
I zaślepiony nienawiścią, a niby tacy z was uśmiechnięci a to po prostu choroba
- 26 3
-
2024-06-10 12:31
a kto wybiera szydło albo Obajtka ? ...wstydu nie macie ? jedna jedynie dobrze krowy doi a po angielsku mówi kumoroł a drugi jak nie ukradnie to chory jest se znaleźliście swojego sortu ikony polityczne
- 0 0
-
2024-06-06 16:07
14 tys. na rękę to może nie jest mało (23)
Ale przy średniej pensji w Gdańsku ok. 8 tys. to nie jest też dużo jak na zajmowane stanowisko
- 185 264
-
2024-06-08 09:07
Ale oprócz tytułu
Nie wykonuje specjalnie ciężkiej umysłowo pracy - jest długopisem i chodzi na spotkania.
- 2 0
-
2024-06-06 22:18
Dulkiewicz i Grzelak to cudowni prezydenci
- 8 9
-
2024-06-06 21:07
Raczej 5
- 4 0
-
2024-06-06 19:22
8 tysięcy średnia pensja w Gdańsku? (2)
- 17 0
-
2024-06-08 09:07
Średnia
Czyli 4 i kilka osób 16
- 1 1
-
2024-06-07 21:15
Ta, ciekawe gdzie?!
- 3 0
-
2024-06-06 19:05
Kurde (2)
Chciałbym 8 k
- 22 0
-
2024-06-07 15:24
średnia pensja jest dla średniaków , dla tych co patrzą kiedy będzie 15 tylko najniższa krajowa
- 1 2
-
2024-06-06 20:03
Ja tez.
- 9 0
-
2024-06-06 17:41
Średnia pensja w Gdańsku na rękę to 8 tys. zł? (1)
Skąd ta informacja?
- 22 3
-
2024-06-08 09:08
Średnia
A jak liczymy średnią?
- 0 1
-
2024-06-06 16:16
Niby nie duzo (1)
Ale za nic nie robienie to chyba spoko kasa.
- 52 9
-
2024-06-06 16:24
Wystartuje w następnych wyborach. Proste.
- 12 4
-
2024-06-06 16:17
Tylko żeby dostawać takie pieniądze trzeba najpierw coś robić a nie być statystą ! (1)
Te pieniądze nie są za to że ktoś jest na takim stanowisku a za jego efektywność !
- 27 9
-
2024-06-08 09:09
Efektywność?
To tutaj jej nie ma, czyli pensje czas obniżyć
- 1 0
-
2024-06-06 16:09
(7)
I zerową odPOwiedzialnośc)
- 47 11
-
2024-06-06 16:33
Byle zwykly kmiotek z IT tyle ma czesto w korpo. (2)
I to no name na zwyklym stanowisku. Za takie pieniadze wiekszosc pracownikow z OBC nawet nie pomyslalaby, aby zamienic sie miejscami. Wiec o czym mowa. Zdecydowanie za slabo rynkowo kwota w stosunku do zarządzania jednym z najwiekszych miast w PL. I znanym w UE.
- 14 35
-
2024-06-06 16:38
I na dodatek w drugiej polowie roku juz tylko (1)
Okolo 10k netto bo drugi próg. To sa grosze za uzeranie się miastem. Za tyle lepiej posciemniac w korpo zdalnie z domu w gaciach.
- 18 11
-
2024-06-06 17:46
to zawsze można tego nie robić i się nie użerać. zwłaszcza z tak kiepskimi efektami.
- 8 0
-
2024-06-06 16:16
Pomyliłeś Panią Prezydent z kulawym który nigdy nic nie podPiSywał :))))))))))))))))))))))))))))) (1)
- 9 35
-
2024-06-06 16:44
ty masz kulawy mózg !
Czas już się leczyć ! idź do psychiatry puki możesz jeszcze się leczyć bo później tylko Kocborowo !
- 22 1
-
2024-06-06 16:11
Jej poprzednik zostal zabity, sznasa na powtorke mała, ale sam stres sie nie opłaca. (1)
- 2 24
-
2024-06-06 16:18
Żeby sobie zrobić wrogów politycznych to trzeba najpierw coś robić.
- 21 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.