- 1 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (236 opinii)
- 2 L4 na wypalenie zawodowe? (39 opinii)
- 3 Benefity są potrzebne, ale grunt to dobra pensja (112 opinii)
LPP rozwija dział IT i szuka specjalistów
Współpraca z projektantami, fotografami, działem logistyki czy sprzedaży, nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, a także tworzenie sklepów internetowych, których klienci generują 50 mln odsłon miesięcznie - nie brzmi to jak dzienny plan zajęć specjalisty z branży IT. Takie zadania to jednak chleb powszedni pracowników gdańskiej spółki LPP.
- Dział IT w LPP to jeden z największych w naszej spółce i na pewno jeden z największych tego typu działów na rynku lokalnym. W obecnych czasach jest to całkowicie naturalne, a e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków i trudno wyobrazić sobie bez tego działalność jakiejkolwiek firmy - mówi Arkadiusz Ruciński, dyrektor działu IT LPP. - Tylko w pierwszej połowie tego roku e-commerce wypracował około 30 mln zł. Obecnie każda marka, której właścicielem jest LPP ma swój osobny sklep internetowy.
- To jednak tylko część pracy działu IT - mówi Arkadiusz Ruciński. - Praca w firmie takiej jak LPP wymaga od nas o wiele więcej. Nasi pracownicy odpowiedzialni są za rozwój systemów oraz infrastruktury informatycznej w obszarze zarządzania towarem, sprzedażą oraz łańcuchem dostaw. Zajmują się także wsparciem użytkowników oprogramowania wewnątrz firmy jak i poszczególnych sklepów. Współpracują na stałe z projektantami, fotografami, klientami z kraju, jak i z zagranicy.
W 2014 roku zarząd LPP podjął decyzję o rozbudowie działu IT, a w szczególności działu rozwiązań internetowych. Zespół z 80 osób ma zwiększyć się do ok. 100. - Mamy aktualnie do zaproponowania kilkanaście stanowisk, ale jest to plan jedynie na najbliższy rok. W kolejnych latach będziemy zapewne zwiększać zatrudnienie w naszym dziale - mówi Arkadiusz Ruciński. - Teraz jednak poszukujemy specjalistów na takie stanowiska jak PHP developer, frontend developer, internet solutions analyst i internet systems administrator. Regularnie współpracujemy też z ponad setką pracowników zewnętrznych.
Jak zapewnia Leszek Kankowski potencjalni kandydaci nie powinni obawiać się mozolnego procesu rekrutacji. - Dokładamy starań aby przebiegał on sprawnie, ale w spokojnej atmosferze - dodaje Kankowski. - Oczywiście najbardziej zależy nam na osobach z doświadczeniem. Wokół nich bowiem mamy zamiar rozbudowywać dział rozwiązań internetowych. Nie zamykamy się jednak na innych kandydatów i jesteśmy w stanie przeszkolić każdego potencjalnego pracownika, który będzie pasował do naszego zespołu.
LPP stawia na umiejętności, ale także nowe pomysły i zaangażowanie pracowników. - Nie staramy się być w codziennej pracy bardzo sztywni i formalni - twierdzi Arkadiusz Ruciński. - Chcemy aby nasi pracownicy się rozwijali i nie czuli się zaszufladkowani. Dobrym przykładem może być to, że prawie 90 proc. awansów w firmie odbywa się w wyniku rekrutacji wewnętrznej.
LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 r., jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Szanghaju. Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W marcu 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (56) 2 zablokowane
-
2014-08-25 10:03
haaahahaha (1)
pracuję tam i zaprzeczam wszystkim bzdurom tu wypisanym. dział IT jest w LPP zorganizowany gorzej niż gospodarka Korei Północnej, a szczyt technologii to u nas excel i telefon stacjonarny
- 33 2
-
2014-08-25 10:39
czemu mnie te komentarze nie dziwią ;-D
- 15 0
-
2014-08-25 09:26
bajzel jak większość ?
- 14 1
-
2014-08-25 09:01
Co LPR chce tu budować ? Sprzeciw! Zgłaszam sprzeciw.
- 8 3
-
2014-08-25 08:34
jaki zakres obowiązków?
jaka płaca?- 16 1
-
2014-08-25 08:04
6 zł na godzinę jako sprzedawca
Nie pracujecie w tej firmie. Płaca grosze.
- 47 1
-
2014-08-25 07:37
reklama?
Zwykla reklama LPP, nic wiecej...
- 30 5
-
2014-08-25 07:04
wstysd taka firma polska
Pracownicy działu IT odpowiedzialni są też, m.in. za rozwój systemów oraz infrastruktury informatycznej w obszarze zarządzania towarem, sprzedażą oraz łańcuchem dostaw. Na zdjęciu Centrum Logistyczne LPP w Pruszczu Gdańskim.
mat.prasowe. Wstyd 1380 zl na reke jeszcze agencje pracy prrogres i techno seewis- 55 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.