Lubisz pracę z ludźmi i rozmowy przez telefon? Pasjonują cię podróże i chcesz połączyć tę pasję z dobrymi zarobkami? Zacznij pracę w Wakacje.pl - to call center zupełnie inne niż wszystkie, z wyjątkowym podejściem do sprzedaży i obsługi klienta, ale też do samych pracowników i ich obowiązków.
Brak nudy, miejsce na kreatywność, praca na luzie i bez spiny - tak może wyglądać call center. I taką pracę oferujemy, bo po prostu sprzedajemy marzenia.
Jak więc wygląda praca w Wakacje.pl?
Przede wszystkim nie musisz samemu szukać klientów, dzwonić co pięć minut, aby sprzedać komuś coś, czego nie potrzebuje. Wręcz przeciwnie, to do ciebie dzwonią klienci, a ty nie jesteś akwizytorem, a doradcą - to pole dla twojej kreatywności i elastyczności.
Konsultant ds. sprzedaży - sprawdź ogłoszeniePracę w Wakacje.pl zaczynasz od płatnego szkolenia i szybko zdobywasz wiedzę potrzebną do pracy. Poznajesz też zespół - nawet z prezesem jesteś na "ty".
- Szkolenie trwa 10 dni roboczych, podczas których doświadczony trener sprzedaży przygotowuje pracowników do rozpoczęcia pracy, omawiając najważniejsze kierunki, produkty oraz szkoląc z umiejętności miękkich do prowadzenia rozmowy z klientem. Nasze szkolenie jest skrojone na miarę potrzeb każdej osoby, która chce wejść w świat turystyki i rozwijać swoją pasję do podróży, sprzedaży czy obsługi klienta, a przy tym mieć możliwość otrzymania satysfakcjonującej pensji - mówi Kamila Nowacka-Kuźba, specjalistka ds. rekrutacji i CSR w Wakacje.pl.Nowoczesne biuro i podróże
Grafik pracy ustalasz z miesięcznym wyprzedzeniem. Pracujesz w budynku klasy A, tuż przy przystanku SKM. Twoim miejscem pracy nie jest tylko biuro, bo podróżujesz też po świecie, żeby dowiedzieć się, co sprzedajesz klientom.
- Turcja, Egipt, Tunezja, Grecja czy Hiszpania - to kierunki, które szczególnie cenią nasi klienci. Coraz większą popularność zyskują też kraje egzotyczne, takie jak Kuba, Zjednoczone Emiraty Arabskie czy Dominikana i tam też wysyłamy naszych doradców. Dbamy o to, by dobrze znali bazę hotelową, wycieczki fakultatywne i dostępne atrakcje. Uczestnictwo w wyjeździe realizowane jest w ramach podróży służbowej i rozliczane na zasadzie delegacji - mówi Kamila Nowacka-Kuźba.Młodszy konsultant ds. obsługi klienta - sprawdź ogłoszenie
Poznajesz przy tym niesamowitych ludzi, z którymi integrujesz się przynajmniej trzy razy w roku. Oficjalnie. Bo nieoficjalnie to nawet raz w tygodniu.
Co więcej, przygodę z Wakacje.pl zaczynasz pod okiem bardziej doświadczonego pracownika.
Jakich pracowników szukamy?
Jeżeli chociaż na część z poniższych stwierdzeń odpowiedziałeś/odpowiedziałaś "tak", to być może szukamy właśnie ciebie.
- Komunikatywny
- Energiczny
- Kreatywny
- Otwarty
- Ciekawy świata i ludzi
- Lubisz się uczyć
- Nie boisz się wyzwań
Czekamy na twoje zgłoszenia. Napisz do nas na maila:
praca@wakacje.pl