Profile pracodawców

Profil pracodawcy

thyssenkrupp Group Services Gdańsk

thyssenkrupp Group Services Gdańsk

Informatyka / Programowanie,
Księgowość / Audyt / Podatki
  • telefon

    +48 58 783 6000
  • adres

    80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 472D (Olivia Six)

Opis firmy

thyssenkrupp Group Services Gdańsk to globalne centrum kompetencyjne i rozwojowe realizujące obsługę procesów biznesowych dla spółek thyssenkrupp na całym świecie. Jesteśmy Centrum Usług Wspólnych (Global Shared Services) dla grupy thyssenkrupp – jednocześnie jedną z największych tego typu placówek w Trójmieście.

thyssenkrupp to międzynarodowa grupa przemysłowa o zróżnicowanym profilu działalności – to ponad 500 międzynarodowych spółek obecnych w 80 krajach na całym świecie.

thyssenkrupp GSS Gdańsk w liczbach:
2014 – rok powstania gdańskiego oddziału thyssenkrupp
2 500 m2– powierzchnia biurowa (2 piętra), którą zagospodarowujemy w Olivia Business Centre
340 – liczba zatrudnionych pracowników (w obszarze: finansów i rachunkowości, IT, HR oraz zarządzania nieruchomościami) – docelowo liczba naszych pracowników wzrośnie do 700 (zatem zgłoś się do nas już dziś!)

Poznaj nas i dowiedz się, czym się zajmujemy!

Naszym spółkom thyssenkrupp, zlokalizowanym na całym świecie, dostarczamy ustandaryzowane usługi z zakresu:

  • finansów i księgowości – praca w tym zespole polega na obsłudze procesów fakturowania, należności, zobowiązań, księgi głównej, Master Data (zarządzanie danymi dot. globalnych dostawców i klientów) oraz controllingu. Nasi specjaliści obsługują klientów w jęz. angielskim, niemieckim, hiszpańskim oraz węgierskim na całym świecie (m.in.: Europa, USA, Kanada, Japonia, Malezja, Singapur);
    • zespół controllingu wykonuje funkcje koordynacyjno-wspierające w zakresie zadań nadzorujących proces osiągania wyniku finansowego, zajmuje się fachową interpretacją liczb oraz powiązań thyssenkrupp z podległymi jednostkami biznesowymi.
  • HR – specjaliści zatrudnieni w tym dziale zajmują się rozliczaniem wydatków służbowych (Travel Expenses) oraz obsługą zapytań pracowników z różnych krajów.
  • Real Estate – zespół odpowiedzialny za wsparcie administracyjne procesu zarządzania nieruchomościami.
  • IT – w ramach pionu IT istnieją trzy zespoły:
    • IT Service Management – zespół odpowiedzialny za zarządzanie usługami IT dostarczanymi spółkom thyssenkrupp przez globalnych dostawców (np. w zakresie infrastruktury sieciowej, serwerów, systemów). Specjaliści, którzy kontrolują jakość dostarczanych nam usług wspierani są przez zespół monitorujący (Global Control Centre).
    • Global Application Management – zespół specjalistów i konsultantów IT odpowiedzialny za globalne wsparcie i rozwój aplikacji wykorzystywanych przez spółki w grupie thyssenkrupp (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań SAP).
    • Global Network Transition – zespół certyfikowanych inżynierów sieci odpowiedzialny za migrację sieci od różnych dostawców do jednego globalnego dostawcy usług sieciowych.

Kogo szukamy do zespołu?

Grono naszych pracowników to zarówno wykwalifikowani specjaliści z poszczególnych obszarów, jak również absolwenci i studenci ostatnich lat studiów, którzy właśnie u nas zdobywają swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Do zespołu zapraszamy osoby niezależnie od wieku. Bardzo chętnie wspieramy również kobiety, które wracają na rynek pracy po dłuższej przerwie zawodowej.

Studenci i absolwenci
Absolwentom proponujemy pracę na stanowiskach, na których doświadczenie nie jest wymagane, choć wcześniejsze staże i praktyki są mile widziane. W trakcie rekrutacji zwracamy uwagę na takie aspekty, jak: motywacja do pracy w międzynarodowym i dynamicznym środowisku, umiejętności językowe oraz analityczne, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy, zaangażowanie.

Staże i praktyki oferowane są studentom ostatnich lat studiów, którzy bardzo dobrze znają język niemiecki i/lub angielski oraz chcą się rozwijać w jednym z obszarów: finanse i księgowość, IT, HR oraz Real Estate. Płatny staż trwa w naszej firmie od 1 do 3 miesięcy przy wymiarze min. 30 godzin tygodniowo i grafikiem dostosowanym do dyspozycyjności stażysty. Dla najlepszych stażystów proponujemy stałe zatrudnienie.

Studentów i absolwentów zapraszamy również na studia i kursy, które organizujemy we współpracy z ośrodkami akademickimi – np. studia podyplomowe "Zintegrowany System Informatyczny SAP ERP" w Wyższej Szkole Bankowej czy specjalistyczne szkolenie "SAP Hana Cloud Platform", którego jesteśmy inicjatorem oraz organizatorem.

Eksperci
Kandydaci z doświadczeniem mają szansę objęcia stanowisk specjalistów, ekspertów lub menedżerów. Najczęściej są to kandydaci, którzy posiadają doświadczenie w sektorze SSC/BPO i w jednym z obszarów: Finanse i Księgowość oraz IT.

Finanse i Księgowość
Obecnie nasz zespół to 160 wykwalifikowanych specjalistów – w najbliższych latach planujemy podwojenie tej liczby. Do zespołu zapraszamy profesjonalistów z doświadczeniem w obszarze księgowości i finansów oraz w pracy w międzynarodowym środowisku (również w bankowości). Szukamy kandydatów z doskonałą znajomością języka niemieckiego oraz angielskiego.

Do współpracy zapraszamy także specjalistów z doświadczeniem ekonomicznym oraz w finansach do nowo powstającego Działu Quality. Celem nowej jednostki jest usprawnianie procesów wewnątrzfirmowych w oparciu o metodologię Lean Six Sigma, tj. wdrażanie nowoczesnych narzędzi w zakresie automatyzacji procesów HRowych, księgowych oraz zakupowych.

IT
Do zespołu Global Application Services do współpracy zapraszamy specjalistów z doświadczeniem w technologii SAP (ERP, HANA, SuccesFactors), jak również osoby z mocnymi kompetencjami w zakresie: MS SharePoint, Windows, Unix, Webservices, cloud technics oraz w automatyzacji testów przebiegu procesów biznesowych.

W ramach zespołu SAP poszukujemy ekspertów z poniższych obszarów:

  • SAP Access Management
  • SAP SD/MM/PP/WM
  • SAP FI/CO/FSCM
  • SAP PI/PO/EDI
  • SAP Basis
  • SAP Hana
  • SAP cloud solutions (SuccesFactors, ByD)

Zobacz, co na Ciebie czeka

Wsparcie rozwoju i kariery
Firma to My. To od wiedzy i kompetencji naszego zespołu zależy jej dynamika i wzrost. Dlatego konsekwentnie dbamy o rozwój naszych pracowników. Programy szkoleniowe i rozwojowe są na stałe wpisane w politykę personalną naszej firmy. Dla nas szkolenia to nie nagroda, lecz niezbędny element pracy i rozwoju każdego z członków zespołu.

Na naszych pracowników czekają:
  • zajęcia nauki j. niemieckiego (obecnie programem objętych jest ponad 100 osób – stanowimy jedną z największych szkół językowych w Trójmieście!),
  • miesięczne dodatki językowe,
  • programy szkoleniowe (podnoszące kwalifikacje w obszarze kompetencji technicznych oraz umiejętności miękkich),
  • kompleksowy program wdrożeniowy dla nowych pracowników (obsługa systemów wewnętrznych: SAP, Nimbus, znajomość kultury organizacyjnej)
  • „Akademia Księgowości” – szkolenie z księgowości i rachunkowości,
  • certyfikacja: ACCA, CIMA, ITIL, Six Sigma,
  • 8-miesięczne szkolenie Cisco Lab przygotowujące do egzaminu CCNA oraz CCNP,
  • dofinansowanie studiów podyplomowych,
  • jasna i zdefiniowana ścieżka rozwoju kariery – a wraz z nią szerokie możliwości awansu zawodowego.

Równowaga: praca – życie prywatne
Tworzymy środowisko, które pomaga naszym pracownikom znaleźć równowagę pomiędzy pracą a życiem osobistym. Dzięki takiemu podejściu każdy z nas może łatwo zorganizować sobie czas w firmie, jak i poza nią. Jak to robimy?
  • Zapewniamy elastyczne godziny pracy.
  • Wspieramy naszych pracowników w ich pasjach pozafirmowych poprzez dofinansowanie aktywności sportowych oraz kulturalnych – np. sekcje sportowe (siatkówka, squash, piłka nożna), wewnętrzny zespół biegaczy (thyssenkrupp Running Team), czy zespół kolarski (thyssenkrupp Cycling Team).
  • Umożliwiamy pracę w modelu home office.

Prawdziwy dream team
To, co nas wyróżnia to atmosfera – tworzą ją ludzie pełni pozytywnej energii i życzliwego nastawienia. Partnerskie relacje, wzajemna pomoc i życzliwość – to wartości, o które dbamy zarówno w biurze, jak i poza nim. Dbamy także o właściwą integrację naszych pracowników – organizujemy spotkania zespołowe, team-buildingowe oraz integracyjne dla całej firmy. Wierzymy, że „my” to prawdziwa potęga!

Dodatkowo czekają na Ciebie:
  • Karty sportowe (MultiSport oraz karnet do sieci kompleksów CityFit)
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej LuxMed
  • „Fresh day“ – czyli piątki z owocami
  • Roczne premie

Gdzie będziesz pracował?
Mieścimy się w kompleksie Olivia Business Centre (OBC) w Gdańsku – w budynku Olivia Six. Pracujemy w nowoczesnym i doskonale wyposażonym biurze z najnowszym sprzętem i aranżacją. Obecnie zajmujemy 2 piętra (10. i 11.) – idealne rozwiązanie dla tych, którzy lubią oderwać się od komputera i podziwiać piękne widoki (z naszych okien widzimy morze oraz las :)).

Dogodna lokalizacja biura sprzyja również łatwej komunikacji. Dostaniesz się do nas bez problemu komunikacją miejską – tramwajem, autobusem oraz kolejką SKM. Na zmotoryzowanych pracowników czekają parkingi wokół kompleksu OBC oraz miejsca postojowe w hali podziemnej. Na rowerzystów czekają również dedykowane miejsca parkingowe, szatnia oraz prysznice.

Brzmi interesująco? Zgłoś się do nas, czekamy!
 

Galeria

Zatrudniamy ponad 300 pracowników
Księgowy z jęz. niemieckim
Finanse / Bankowość, Księgowość / Audyt / Podatki
szczegóły »
Junior AP Accountant – Remote Work
Finanse / Bankowość, Księgowość / Audyt / Podatki
szczegóły »
Zobacz wszystkie