Profil pracodawcy
Premium Management
Premium Management SA
Od kilkunastu lat nasza firma obsługuje kluczowe procesy dla spółek MŚP i korporacyjnych. Nasze doświadczenie wykracza poza standardowy outsourcing, co udowadnialiśmy realizując setki projektów przeformatowań procesów i rozwoju w celu dostosowania do aktualnych potrzeb rynkowych naszych Klientów.
Nasza firma skupia się na integralnych procesach zarządzania , które znalazły uznanie w: usługach archiwizacyjnych, administracji, leasingu, zarządzaniu flotą, kadrach i płacach.
Zaufanie zdobyliśmy dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu, które zbudowaliśmy na jakości, poufności i wsparciu naszych klientów.
Nasza firma skupia się na integralnych procesach zarządzania , które znalazły uznanie w: usługach archiwizacyjnych, administracji, leasingu, zarządzaniu flotą, kadrach i płacach.
Zaufanie zdobyliśmy dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu, które zbudowaliśmy na jakości, poufności i wsparciu naszych klientów.
Premium Management SA - Usługi Archiwizacyjne
Archiwizacja jest procesem tworzenia, zabezpieczania i klasyfikowania zbioru dokumentów. W realizowanym przez nas procesie szczególną uwagę poświęcamy tworzeniu elektronicznego archiwum, co w zasadniczym stopniu zmienia sposób korzystania z zasobu. Wszyscy wytwarzamy dokumentację i chociaż współczesne tendencje idą w kierunku ograniczenia ilości dokumentów papierowych na rzecz elektronicznych, to przybywa zarówno jednych, jak i drugich.
Korzyści ze współpracy:
1. Optymalizacja kosztów związana z procesem archiwizacji dokumentów,
2. Bezpieczeństwo dokumentacji,
3. Wspomagamy i przyspieszamy pracę działów,
4. Szybki dostęp do dokumentacji,
5. Integralność zasobu cyfrowego- wszyscy użytkownicy korzystają z tego samego obrazu dokumentu,
6. Ponad 10- letnie doświadczenie we współpracy ze znanymi firmami jak i państwowymi instytucjami,
Korzyści ze współpracy:
1. Optymalizacja kosztów związana z procesem archiwizacji dokumentów,
2. Bezpieczeństwo dokumentacji,
3. Wspomagamy i przyspieszamy pracę działów,
4. Szybki dostęp do dokumentacji,
5. Integralność zasobu cyfrowego- wszyscy użytkownicy korzystają z tego samego obrazu dokumentu,
6. Ponad 10- letnie doświadczenie we współpracy ze znanymi firmami jak i państwowymi instytucjami,
Jeśli nie znalazłeś dla siebie ogłoszenia?
Napisz do nas
Aktualnie zatrudniamy 0 osób
Aktualnych ofert 0
Powiadamiaj o ofertach pracy
Premium Management
Administracja, Prawo / Windykacja
E-mail
Telefon
58 782-85-81
Adres
81-472 Gdynia, Legionów 126-128
Benefity
-
Opieka
medyczna -
Karta
multisport -
Szkolenia
-
Ubezpieczenia
grupowe -
Narzędzia
pracy -
Dofinansowanie
do urlopów -
Elastyczne
godziny pracy -
Dofinansowanie
do posiłków / firmowa stołówka -
Służbowy
laptop -
Parking dla
pracowników
Nagrody
-
Certyfikat Premium Management- świadczenie usług outsourcingowych- archiwizacja dokumentów, przechowywanie dokumentów, niszczenie dokumentów, zarządzanie infrastrukturą i zasobami ludzkimi, zarządzanie flotą samochodową