• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Profil pracodawcy

PARTNERZY Nieruchomości

Opis firmy


Lider wśród Agencji Nieruchomości - Agencja Nieruchomości PARTNERZY sp. z o.o. działa na rynku od 20 lat. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu jesteśmy obecnie jedną z największych agencji nieruchomości na Pomorzu, a także w całym kraju. Cechują nas przede wszystkim: profesjonalizm, unikatowość, kreatywność oraz innowacyjne podejście do Klienta. Dzięki tym zaletom tysiące Kontrahentów obdarzyło nas zaufaniem, a my przeprowadziliśmy tysiące udanych transakcji, udowadniając tym samym, że jesteśmy fachowcami w swojej dziedzinie i to właśnie z nami warto współpracować. 

Co możemy Ci zaoferować?



Misja i doświadczenie

Od 2000 roku aktywnie tworzymy rynek nieruchomości w Trójmieście. W tym czasie zrealizowaliśmy tysiące transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Misją naszej firmy jest bycie najlepszym biurem nieruchomości na Pomorzu. Wieloletnie doświadczenie, zdobyta wiedza i wspólnie wypracowane standardy, pozwoliły nam na stworzenie efektywnego modelu współpracy, w którym najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych Klientów i współpracowników. Dbamy i rozwijamy każdy aspekt, który decyduje o tym, że to właśnie z nami decydują się współpracować najlepsi Agenci. Stabilna współpraca, najwyższe prowizje, ciągły rozwój, wyjątkowa atmosfera, atrakcyjne nagrody motywacyjne, indywidualne podejście i innowacyjne narzędzia - to tylko kilka z naszych mocnych atutów, które są naszą wizytówką, i które wyróżniają nas na tle innych.


Rekrutacja i oczekiwania

Do rekrutacji nowych osób podchodzimy indywidualnie. Doceniamy determinację, konsekwencję i pracowitość. Aktualnie do współpracy zapraszamy osoby posiadające min. 3 lata doświadczenia w pracy Agenta nieruchomości. Jeżeli współpracujesz z inną agencją, ale rozważasz zmianę, możesz śmiało wysłać do nas swoje CV - gwarantujemy Ci dyskrecję!


Wynagrodzenie i motywacja

Oferujemy dwa modele współpracy, w których to determinacja decyduje o przyszłych zarobkach. Dajmy wybór, aby każdy sam mógł zdecydować na jakich zasadach chce z nami współpracować. Dodatkowo zawsze gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie. Doceniamy również zaangażowanie naszych Agentów, oferujemy atrakcyjne nagrody miesięczne i roczne. Najlepsi z najlepszych - Super Agenci - mogą liczyć na bonusy i dodatkowe przywileje. Doradca Roku otrzymuje egzotyczną wycieczkę dla 2 osób. Dzięki osiągniętym wynikom nasi Agenci zwiedzili m.in.: Tajlandię, Meksyk, Australię i Dominikanę.

Współpraca i zespół

Nasz zespół to ludzie energiczni, pełni pasji i zaangażowania. Jesteśmy nastawieni na współpracę, dzielimy się wiedzą, razem zdobywamy doświadczenie, a przede wszystkim wyznaczamy sobie nowe cele i wyzwania. Wspieramy się, motywujemy i pamiętamy o przestrzeganiu wspólnie ustalonych zasad. To bardzo ważne, aby móc tworzyć zgrany zespół.

Początki i wsparcie

Wiemy, że sukces osiąga się wspólnymi siłami, dlatego od samego początku dbamy o solidne wdrożenie naszych Agentów. Zapewniamy pakiet trwających kilka dni szkoleń wstępnych, przekazujemy wiedzę i przedstawiamy standardy według, których działamy. Po rozpoczęciu pracy gwarantujemy wsparcie i pomoc doświadczonych Doradców. Co miesiąc organizujemy również Śniadanie z Mistrzem – podczas spotkania nowi Agenci mają okazję zadać pytania i poznać tajniki pracy naszych najlepszych Doradców. Powołaliśmy również Dział Wsparcia Agenta (więcej o Dziale Wsparcia Agenta znajdziesz tutaj) - blisko 20 specjalistów (obsługa Klienta, marketing, księgowość, HR, fotografowie, graficy, informatycy), którzy codziennie wspierają pracę naszych Agentów. Dzięki temu nasi Doradcy mogą skupić się tylko i wyłącznie na sprzedaży i pozyskiwaniu nowych Klientów. Wszelkie sprawy związane z przygotowaniem, marketingiem i promocją ofert leżą po stronie działu. Dział odpowiada również za rozliczenia, organizację szkoleń i imprez integracyjnych oraz wsparcie techniczne.

Rozwój i szkolenia

Nigdy nie spoczywamy na laurach. Dbamy o rozwój i stale podnosimy kwalifikacje. Dzięki Akademii Rozwoju Agenta (więcej o Akademii Agenta Nieruchomości znajdziesz tutaj) nasi Doradcy co miesiąc mają możliwość uczestniczenia w szkoleniach z zakresu m.in.: psychologii sprzedaży, zarządzania czasem, sztuki negocjacji. Oprócz organizacji cyklicznych szkoleń wewnętrznych, Agenci mają możliwość wzięcia udziału w kursie organizowanym przez Stowarzyszenie Pomorskich Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Szkolenie kończy się egzaminem i zdobyciem licencji Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami PFRN. Tylko od początku tego roku licencję uzyskało już 4 naszych Agentów.

Innowacyjne narzędzia i dedykowane rozwiązania

Wiemy jak pomocne w pracy są odpowiednie narzędzia. Dbamy, aby nasi Agenci mieli dostęp do najnowszych rozwiązań dedykowanych dla rynku nieruchomości. Stale rozwijajmy i inwestujemy również w swoje zaplecze techniczne. Do naszych wewnętrznych potrzeb uruchomiliśmy narzędzia takie jak:


Przestrzeń Agenta – dostępna tylko dla naszych współpracowników strona internetowa, w której znajdują się m.in. wszystkie nasze materiały szkoleniowe, standardy, audiobooki, materiały marketingowe, kontakty, itp. – wszystko, czego potrzebujemy na co dzień, uporządkowane i w jednym miejscu.
Sklep dla naszych Agentów – wewnętrzna platforma, na której nasi Agenci mogą dokonywać zakupu materiałów reklamowych i promocyjnych za pomocą przydzielonych im punktów. Aktualnie w sklepie znajduje się blisko 70 produktów. W każdym miesiącu Agenci składają około 150 zamówień.

Integracja i akcje charytatywne

Spędzamy wspólnie czas i poznajemy się nie tylko w pracy. Dzięki cyklicznym imprezom firmowym budujemy dobrą atmosferę i integrujemy się. Nasz zespół to także ludzie o wielkich sercach. Co roku przed świętami Bożego Narodzenia organizujemy bieg charytatywny i aukcję podczas, której licytujemy zebrane przez nas fanty. W ubiegłym roku w zorganizowanym biegu wzięło udział ponad 213 osób (o historii akcji Partnerzy Dzieciom przeczytasz tutaj). Z zebranych pieniędzy udało nam się wesprzeć finansowo i rzeczowo m.in.: Dom Samotnej Matki Caritas w Matemblewie, Puckie Hospicjum Św. Ojca Pio i Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Oliwie.

Jeśli nie znalazłeś dla siebie ogłoszenia?

Napisz do nas

Oferty pracy

Fotograf - zdjęcia nieruchomości

Ogłoszenie maxi
Aktualizacja: 9 dni temu

Agent nieruchomości - oddział Gdynia

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 25 dni temu

Agent nieruchomości - oddział Gdańsk

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 25 dni temu
Aktualnie zatrudniamy 60 osób
Aktualnych ofert 3
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności

PARTNERZY Nieruchomości

Nieruchomości, Sprzedaż i obsługa klienta
Telefon
798 568 568
Adres
80-229 Gdańsk, al. Grunwaldzka 30/32A (Wrzeszcz)

Benefity

  • Opieka
    medyczna

  • Karta
    multisport

  • Szkolenia

  • Ubezpieczenia
    grupowe

  • Narzędzia
    pracy

  • Służbowy
    laptop

Nagrody

  • Znaleźliśmy się w gronie laureatów rankingu “Diamenty Forbes 2020”!
“Diamenty Forbes” to doroczny ranking (przygotowany przez miesięcznik Forbes) przedsiębiorstw, które w ciągu ostatnich lat dynamicznie się rozwijały.

    Znaleźliśmy się w gronie laureatów rankingu “Diamenty Forbes 2020”! “Diamenty Forbes” to doroczny ranking (przygotowany przez miesięcznik Forbes) przedsiębiorstw, które w ciągu ostatnich lat dynamicznie się rozwijały.

  • Miło nam poinformować, że po raz drugi zostaliśmy wyróżnieni prestiżowym tytułem

    Miło nam poinformować, że po raz drugi zostaliśmy wyróżnieni prestiżowym tytułem

  • Miło nam poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni prestiżowym tytułem

    Miło nam poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni prestiżowym tytułem