Profil pracodawcy

BEST S.A.

Poznaj nas


Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie.

Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.




Czym się zajmujemy?


BEST S.A. to firma możliwości, pracodawca równych szans. W naszych strukturach możesz realizować się w jednym z trzech głównych obszarów:

  • Obsługa klienta i operacje
  • IT
  • Wsparcie biznesu


Wokół BEST funkcjonują inne spółki, które wchodzą w skład Grupy Kapitałowej, m.in.:

  • BEST Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (z siedzibą w Gdyni)
  • Kancelaria Radcy Prawnego Rybszleger Sp. k. (z siedzibą w Gdyni)
  • BEST Italia (z siedzibą w Mediolanie)
  • BEST Capital Italy (z siedzibą w Mediolanie)
Więcej o nas na best.com.pl oraz spojrznapraceinaczej.pl


 

Benefity



BEST ENERGIA

  • prywatna opieka zdrowotna już od 1zł
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczne godziny pracy – zdecyduj, o której przyjdziesz do pracy
  • owocowe środy
  • programy rowerowe Bike2work – nagrody za dojazdy rowerem do pracy, dostęp do szatni rowerowej z prysznicami
  • kafeteria MyBenefit (w tym karta MultiSport)
  • wydarzenia sportowe
  • rozbudowany program Work-Life Balance
BEST PROGRES
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • biblioteczka firmowa
  • Job Rotation – czasowa zmiana obszaru pracy, nauka przez praktykę
  • system premiowy
  • wolontariat kompetencyjny
  • lekcje języka angielskiego w firmie
  • swoboda pracy
BEST ATMOSFERA
  • przyjazna kultura organizacyjna! :)
  • program adaptacyjny
  • pakiet powitalny dla nowych pracowników
  • atrakcyjna lokalizacja i otaczająca infrastruktura
  • spotkania integracyjne
  • Play BEST- grywalizacja firmowa (zebrane punkty wymieniamy na nagrody rzeczowe lub dni wolne)
  • pakiet gratulacyjny dla nowych rodziców
  • pełne wyposażenie kuchni – kawa, herbata, cytryny oraz dostęp do sprzętu: mikrofalówki, tostery, blendery i ekspresy do kawy
  • dofinansowanie do firmowych miejsc parkingowych
  • dodatkowe dni wolne dla osób z orzeczeniem o lekkim stopniu niepełnosprawności oraz rozszerzony pakiet medyczny dla wszystkich osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • wolontariat pracowniczy i firmowe akcje społeczne

Proces rekrutacji


Przesłanie aplikacji

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy, wybierz interesujące Cię stanowisko i wyślij nam swoje CV.

Analiza przesłanych aplikacji

Przeanalizujemy przesłane przez Ciebie zgłoszenie. Jeżeli Twoje kompetencje spełniają wymagania stanowiska, na które aplikujesz, zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu rekrutacji.

Rozmowa telefoniczna (opcjonalna)

Podczas rozmowy telefonicznej chcemy trochę lepiej Cię poznać. Możemy zadać Ci kilka pytań dotyczących Twojego doświadczenia zawodowego oraz Twoich oczekiwań związanych ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Taka rozmowa może potrwać ok. 30 minut.

Rozmowa rekrutacyjna

Podczas tego etapu spotkasz się z pracownikiem HR oraz managerem komórki organizacyjnej, do której aplikujesz. Niektóre stanowiska wymagają na tym etapie dodatkowego zadania merytorycznego. To także dobry czas, by zadać nam wszelkie pytania. Podczas spotkania nasz pracownik HR poinformuje Cię, kiedy możesz spodziewać się informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji.

Informacja zwrotna

Niezależnie od etapu rekrutacji chcemy byś wiedział/-a jaki jest status Twojej aplikacji - powiadomimy Cię o nim mailowo lub telefonicznie (w zależności od etapu). Będziemy wdzięczni także za Twój feedback dotyczący procesu rekrutacji – możesz go nam udzielić wypełniając ankietę Candidate Experience, do której link otrzymasz w mailu od naszego pracownika HR.

Jeśli nie znalazłeś dla siebie ogłoszenia?

Napisz do nas

Oferty pracy

Ogłoszenie standardowe
Aktualizacja: 1 dzień temu
Aktualizacja: 14 dni temu
Aktualizacja: 19 dni temu
Aktualnie zatrudniamy 500 osób
Aktualnych ofert 2
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wydrukuj
Podziel się na Facebooku
BEST S.A.

BEST S.A.

Finanse
Telefon
58 769-92-99,
Fax
58 769-92-26
Adres
81-537 Gdynia, Łużycka 8A
wyznacz trasę »

Benefity

Nagrody

  • Raport Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki - nasze dobre praktyki są regularnie doceniane w corocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

  • Lider Informatyki - dwie nominacje w konkursie organizowanym przez Computer World (2016 – projekt BEST Online, 2017 – system SIGMA).

  • Laur CESSIO Inwestorów – GK BEST laureatem pierwszej edycji nagrody przyznawanej przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.

  • Telemarketer Roku – BEST S.A. trzykrotnym laureatem konkursu (2015, 2016 i 2017)