- 1 Zwolnienia grupowe. Stały trend czy tylko zmiana jakościowa (191 opinii)
- 2 Szkolenie po nocnej zmianie. Czy to legalne? (6 opinii)
- 3 Poczta Polska. Mniej okienek, mniej etatów (6 opinii)
- 4 Podwyżki na Politechnice Gdańskiej. Związki odrzucają propozycję rektora (353 opinie)
- 5 Po stu latach ZUS wypłaci premię (75 opinii)
Trójmiejskie Biura: siedziba DDS Poland w Gdańsku
W kolejnym odcinku cyklu Trójmiejskie Biura przedstawiamy biuro DDS Poland. Firma postawiła na dogodne położenie, wyraziste kolory i... modrzew syberyjski. W poprzednim odcinku pokazaliśmy gdyńskie biuro firmy Nordea Bank AB, a za miesiąc sprawdzimy, jak wyglądają wnętrza firmy ONE.
Agencja marketingowa DDS Poland jest studiem, w którym na co dzień pracuje zespół grafików, inżynierów i programistów. Jak sami o sobie mówią: tworzą treści, dostarczają technologie oraz pomagają markom rozwijać się w cyfrowej rzeczywistości. Przez kilka lat działalności firma przeszła zarówno przez małe, jak i wielkie projekty, dzięki którym umocnili swoją pozycję na rynku i rozbudowali zajmowane biuro.
Agencja marketingowa posiada własny, trzypiętrowy budynek, który został zbudowany na potrzeby firmy, a jest zlokalizowany w Osowej przy ul. Kielnieńskiej .
- Działamy od niespełna 13 lat, ale 10 lat temu pojawił się plan stworzenia biura, które nie będzie wymagało długich dojazdów do miejsca pracy. Jako że mamy klientów zarówno z Gdyni, jak i z Gdańska, to lokalizacja obok obwodnicy okazała się najlepszym rozwiązaniem - tłumaczy Paweł Noga, właściciel DDS Poland.
Zakupiono dom z działką, który został generalnie wyremontowany. W trakcie kolejnych dwóch lat została dobudowana kolejna część biura. To pozwoliło na dalszy rozwój firmy. Obecnie budynek to w sumie około 500 m kw. powierzchni.
Aranżacja wnętrza
- Aranżacja wnętrz jest poniekąd efektem naszej działalności. Jesteśmy firmą technologiczną, która w pewnym momencie zaczęła funkcjonować w branży marketingowej - mówi Paweł Noga.
Siedziba firmy dzieli się na dwie części - starszą i nowszą. Wszystko jednak zostało połączone kompozycyjnie, tak by stanowić integralną całość. Przestrzeń została zagospodarowana przede wszystkim pod względem funkcjonalnym.
W biurze jest tzw. strefa wejściowa z recepcją, sala konferencyjna, kuchnia, parking dla rowerów (wraz z prysznicami dla aktywnej sportowo kadry firmy), przestrzeń do gry w piłkarzyki i tenisa stołowego, a także tzw. zewnętrzna strefa chill-out, w aranżacji której swój udział miał trójmiejski artysta, Marek Looney Rybowski. Jego mural stanowi ciekawe tło do obywających się tu firmowych spotkań integracyjnych.
Firmowe barwy i szlachetne drewno
- Wiedzieliśmy, ile mamy dostępnego miejsca i jakie funkcje chcemy we wnętrzu zmieścić. Koncepcja przestrzeni wynika tak naprawdę z kilku aspektów. Przede wszystkim lubimy naturę, dlatego fasada budynku jest zrobiona z modrzewia syberyjskiego. Jednocześnie poprzez budynek chcieliśmy pokazać nasze podejście do różnych projektów. To najlepsza wizytówka naszej jakości i odważnych pomysłów - dodaje Paweł Noga.
Elementy z modrzewia syberyjskiego pojawiają się także we wnętrzu. Zarówno lada, jak i inne meble są wykonane z wysokiej jakości drewna i zostały zaprojektowane przez zespół DDS Poland. Kolorystyka zastosowana przy aranżacji wnętrza jest ściśle związana z działalnością firmy.
- Zielony od początku był naszym kolorem technologicznym. Różowy odnosi się do części agencyjnej, a niebieski do działalności medialnej. Konsekwentnie łączymy różne wariacje tych barw, odzwierciedlając ideologię naszego przedsiębiorstwa - podkreśla Paweł Noga.
Chcesz pokazać nam swoje biuro w tym cyklu? Prześlij trzy zdjęcia wnętrza na adres: j.puchala@trojmiasto.pl.
- Joanna Puchalaj.stolp@trojmiasto.pl
Miejsca
Opinie (81) 2 zablokowane
-
2019-02-08 12:56
a jak tam ksiegowosc dziala
kontrahenci zadowoleni?
- 1 0
-
2019-01-04 09:07
Śmiechłem jak poczytałem ich stanowiska (4)
Jest Pani Head of UX, ale już żadnych UXów poza tą panią nie znajdziecie :) Takie brendzlowanie się tytułami jest wesołe.
- 69 5
-
2019-01-04 09:27
Nie znam firmy. (2)
Ale często zespoły są podwynajmowane. Jeśli pracują z podwykonawcami, to taki tytuł ma sens, pomimo braku etatowych pracowników ux.
- 8 10
-
2019-01-04 10:26
nie, nie ma sensu (1)
albo ktoś jest head i headuje, albo jest sam i samuje. Jeśli potrzeba, aby pokierować podnajmowanymi pracownikami, to po prostu nimi kieruje, bez głupich wydumanych nazw stanowiska. Cała ta firma aż bije w oczy pretensjonalością.
- 28 1
-
2019-01-10 15:03
WWW
ich strona jest najlepsza! hahahah :D
- 0 0
-
2019-01-04 10:10
wesołe jest, ale potem w ZUSie będą mieli zagadkę przy naliczaniu emerytury
... proszę Pani/Pana, nie ma takiego stawnowiska w katalogu, niestety, tych lat pracy naliczyć nie możemy...
- 15 2
-
2019-01-04 20:49
Ludzie, co z Wami? (4)
Dawno nie widziałam w jednym miejscu tyle jadu i zawiści ile znalazło się w tych komentarzach....to jest po prostu biuro! Nie podoba się, nie musicie tam pracować. Ktoś włożył swój czas i energię w to, żeby to miejsce było przyjemne, styl folwarczny odchodzi w niepamięć (na szczęście).
- 8 4
-
2019-01-10 14:50
to po co
Jeśli ".to jest po prostu biuro! " to po co ten artykuł? Widać że to jawna promocja......Nic szczególnego w tych wnętrzach nie ma.....
- 0 1
-
2019-01-10 14:44
to po co
Jeśli to po prostu biuro to po co ten artykuł? Przecież te wnętrza nie są niczym nadzwyczajnym?
- 0 1
-
2019-01-05 11:13
"Nie podoba się, nie musicie tam pracować."
Ale ktoś wrzucił tutaj żeby pochwalić się "wystrojem". Oburzenie że komuś nie podoba się wnętrze i wyraża swoją opinię w artykule o wnętrzach jest idiotyczne.
- 2 2
-
2019-01-04 20:56
i wkracza styl: mydło, widło....
wnętrze przerysowane i bez pomysłu - wrzucanie wszędzie wypełnionych styropianem poduch - jest zabiegiem do przedszkola albo do szkoły specjalnej.
A piłkarzyki na środku pokoju...hmmm... no cóż - świadczy chyba o poziomie zainteresowań personelu :)
może gra w kapsle? albo kolejka elektryczna na podłodze? :)- 6 2
-
2019-01-10 14:36
WWW
Tacy niby "profesjonaliści", pracują graficy, programiści.....Head of UX też jest....a ich strona to jakaś tragedia!!! :D:D hahahha
- 2 0
-
2019-01-10 14:17
brak spójności
Gdzie tutaj spójność w tych wnętrzach? Wszystko wygląda inaczej i nie pasuje do siebie......poza kolorem różowym, który prawie wszędzie się powtarza.....Brak pomysłu.
- 0 0
-
2019-01-04 10:36
Takie miejsca są najgorsze (1)
Jak tylko widzę takie upstrzone korpo-biura - kolorowe stoliczki, ekspresiki, piłkarzyki, playstation, kolorowe meble, śmieszne plakaty, fikuśne naczynia to już wiadomo że mamy do czynienia z fałszywą firmą posługującą się psychologicznymi manipulacjami, mającymi wymóc na pracowniku harowanie ponad normę, nadgodziny i pracę w domu. Są to typowe zabiegi stosowane i wypracowane przez największych- wzorem stało się google. Jest to taka przykrywka, pod płaszczykiem przyjaznej firmy czai się zwykle mobbing i nieetyczne zagrywki. Dziękuje bardzo. Teraz pracuję w "normalnej" pracy bez takich dyrdymałów i bardzo sobie chwalę.
- 27 7
-
2019-01-10 14:03
tak!
Zgadzam się!
- 0 0
-
2019-01-10 14:01
dojazd
"Działamy od niespełna 13 lat, ale 10 lat temu pojawił się plan stworzenia biura, które nie będzie wymagało długich dojazdów do miejsca pracy. Jako że mamy klientów zarówno z Gdyni, jak i z Gdańska, to lokalizacja obok obwodnicy okazała się najlepszym rozwiązaniem" Hahaha przecież ta ulica jest wiecznie zakorkowana.....Strach się bać jak trzeba tam dojechać komunikacją miejską!!!
- 2 1
-
2019-01-10 09:47
troglodyci
Tacy jesteście właśnie w większości drodzy opiniotwórcy pod powyższym artykułem :)
- 3 1
-
2019-01-04 13:01
(2)
Ja pierniczę! Google ma piłkarzyki, więc teraz każdy, kto chciałby być "creative" i "innovative" też se postawi w biurze. No fakt, kreatywnie na całego!
- 11 1
-
2019-01-08 22:54
My mamy ping-ponga
- 0 0
-
2019-01-04 20:48
teraz to już jest vintage - nie nadążasz :)
a właśnie - gdzie gramofonik? albo chociaż qltowy sprzęcik stereo z lat 70-tych?
oj - nie idą państwo z duchem czasu, nie idą.... :)- 1 0
-
2019-01-06 12:39
takie wnętrza nie są kreatywne - a po prostu z czasem męczą
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.