• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rozwój pracowników wpływa na rozwój firmy

4 listopada 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • Learning Week w Arla Global Financial Services Centre
  • Learning Week w Arla Global Financial Services Centre
  • Learning Week w Arla Global Financial Services Centre
  • Learning Week w Arla Global Financial Services Centre
  • Learning Week w Arla Global Financial Services Centre
  • Learning Week w Arla Global Financial Services Centre

- To pracownicy są powodem sukcesów w organizacji. Ich rozwój powinien leżeć w interesie każdego pracodawcy, bo razem z nimi, i dzięki nim, rozwija się cała firma - podkreśla Henrik Bak. Globalne Centrum Finansowe Arli Foodshttp://praca.trojmiasto.pl/pracodawca/Arla-Global-sp-z-o-o-e803.html zakończyło swój coroczny tydzień szkolenia pracowników "Learning Week".



Jaka jest recepta na organizację, która skutecznie konkuruje z innymi w swojej branży?
Przemyślana polityka personalna, która skupia się na doskonaleniu swojej kadry.

Wprowadzenie pracownika kluczem do sukcesu

Podstawowym elementem dobrze funkcjonującego zespołu i zaangażowania pracowników jest efektywne szkolenie na samym początku pracy.

- Każdy nasz nowy pracownik przechodzi serię szkoleń wprowadzających, dzięki którym poznaje nasze wartości, kulturę, strukturę organizacyjną oraz głównych partnerów biznesowych. Te szkolenia oraz seria spotkań z liderem pozwala na szybkie odnalezienie się w nowej rzeczywistości - opowiada Patrycja Dąbrowska, Service Delivery Manager Arla Global Financial Services Centre Sp. z o.o.
Dbanie o ciągły rozwój

Jedną z najciekawszych inicjatyw dotyczących rozwoju naszych pracowników jest "Learning Week". To intensywny tydzień szkoleń, spotkań i warsztatów, które mają na celu rozwój naszych pracowników na różnych płaszczyznach poprzez poszerzanie wiedzy w zakresie działania ich własnej organizacji, pokazania jak praca każdej osoby wpływa na całą firmę i uświadomienie, że rozwój każdej osoby daje zyski i jej i organizacji.

-W tym roku Learning Week został przygotowany przez kadrę zarządzającą.Całość podzieliliśmy na trzy bloki tematyczne. Pierwszy dotyczył lepszego poznania naszego biznesu. Zaprosiliśmy naszych partnerów biznesowych z Danii, którzy przygotowali serię spotkań na temat, zarządzania ludźmi, globalną komunikacją, sprzedażą czy logistyką. Drugi blok tematyczny dotyczył rozwoju osobistego, a w nim m.in. efektywnej komunikacji, radzenia sobie z emocjami, rozwoju swojej kariery czy budowania wizerunku w pracy. Ostatni blok odbył się pod hasłem Prawdziwa Kobieta, Prawdziwy Lider. Został on skierowany do żeńskiej części organizacji, która stanowi 75 proc. wszystkich pracowników. W ramach tego bloku zaprosiliśmy kobiety sukcesu, zarówno z Arli jak i z sektora SSC w Polsce, które podzieliły się z nami swoimi wyzwaniami, sukcesami i receptą na szczęście - opisuje Patrycja Dąbrowska.
Na Learning Week zapraszani są głównie goście z Danii, którzy zarządzają poszczególnymi obszarami firmy. W tegorocznej edycji szkolenia prowadziły również osoby z sektora usług biznesowych - gościem specjalnym był Paweł Panczyj, dyrektor zarządzający ABSL (Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych), który przedstawił dane dot. sektora SSC w Polsce, a także poprowadził sesję o budowaniu swojego wizerunku w branży. Takie działania są bardzo pozytywnie odbierane przez pracowników. Na tegoroczną, trzecią edycję Learning Week wszyscy czekali z niecierpliwością. W sumie podczas tygodnia szkoleń stworzono ok. 550 miejsc, zaproszono ponad 25 prezenterów, którzy przygotowali 26 sesji treningowych - co oznacza, że każdy z pracowników mógł wziąć udział przynajmniej w dwóch szkoleniach.

- Learning Week był dla mnie bardzo inspirujący. Szkolenia takie jak Great Leadership oraz Personal Branding uświadomiły mi istotę pracy nad sobą oraz nad tym, jak jesteśmy postrzegani w środowisku pracy. Często nie zdajemy sobie nawet sprawy jak wiele możliwości nam już umknęło, a ile może jeszcze umknąć - wyjaśnia Magdalena Gabryszewska, GL Expert Arla Global Financial Services Centre Sp. z o.o.
Możliwości rozwoju

Pracownicy rozwijają się przede wszystkim dostając wyzwania, nowe zadania i szanse. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest związanie się z firmą, która daje szerokie możliwości rozwoju, a także zmiany stanowiska, działu, a nawet lokalizacji.

- Chcemy, żeby nasi pracownicy dostrzegali wszystkie możliwości rozwoju w Arli. To, że w Gdańsku zajmujemy się finansami i księgowością nie pozbawia szansy na karierę w marketingu, logistyce, zarządzaniu łańcuchem dostaw czy dziale personalnym. Gdańsk może pochwalić się wieloma talentami. Nasi pracownicy dostają szansę projektów lub stałej relokacji do Danii, Szwecji, Niemiec czy Wielkiej Brytanii, a także do egzotycznych lokalizacji - opowiada Henrik Bak, Vice President Global Shared Services at Arla Foods.
Dbanie o rozwój pracowników każdej organizacji zwróci się przynajmniej na dwa sposoby: w zaangażowaniu pracowników i w końcowych wynikach firmy.

- To pracownicy są powodem sukcesów organizacji. Ich rozwój powinien leżeć w interesie każdego pracodawcy, bo razem z nimi, i dzięki nim, rozwija się cała firma - podkreśla Henrik Bak.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (19) 1 zablokowana

  • życie dla fabryki i śmierć dla fabryki

    lasowanie mózgów aby jeszcze dłużej, jeszcze więcej, jeszcze piękniej zasuw.ć dla fabryki

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane