Profile pracodawców

Profil pracodawcy

thyssenkrupp Group Services Gdańsk

thyssenkrupp Group Services Gdańsk

Informatyka / Programowanie,
Księgowość / Audyt / Podatki
  • telefon

    +48 58 783 6000
  • adres

    80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 472D (Olivia Six)

Opis firmy

thyssenkrupp Group Services Gdańsk to globalne centrum kompetencyjne i rozwojowe realizujące obsługę procesów biznesowych dla spółek thyssenkrupp na całym świecie. Jesteśmy Centrum Usług Wspólnych (Global Shared Services) dla grupy thyssenkrupp – jednocześnie jedną z największych tego typu placówek w Trójmieście.

thyssenkrupp to międzynarodowa grupa przemysłowa o zróżnicowanym profilu działalności – to ponad 500 międzynarodowych spółek obecnych w 80 krajach na całym świecie.

thyssenkrupp GSS Gdańsk w liczbach:
2014 – rok powstania gdańskiego oddziału thyssenkrupp
2 500 m2– powierzchnia biurowa (2 piętra), którą zagospodarowujemy w Olivia Business Centre
340 – liczba zatrudnionych pracowników (w obszarze: finansów i rachunkowości, IT, HR oraz zarządzania nieruchomościami) – docelowo liczba naszych pracowników wzrośnie do 700 (zatem zgłoś się do nas już dziś!)

Poznaj nas i dowiedz się, czym się zajmujemy!

Naszym spółkom thyssenkrupp, zlokalizowanym na całym świecie, dostarczamy ustandaryzowane usługi z zakresu:

  • finansów i księgowości – praca w tym zespole polega na obsłudze procesów fakturowania, należności, zobowiązań, księgi głównej, Master Data (zarządzanie danymi dot. globalnych dostawców i klientów) oraz controllingu. Nasi specjaliści obsługują klientów w jęz. angielskim, niemieckim, hiszpańskim oraz węgierskim na całym świecie (m.in.: Europa, USA, Kanada, Japonia, Malezja, Singapur);
    • zespół controllingu wykonuje funkcje koordynacyjno-wspierające w zakresie zadań nadzorujących proces osiągania wyniku finansowego, zajmuje się fachową interpretacją liczb oraz powiązań thyssenkrupp z podległymi jednostkami biznesowymi.
  • HR – specjaliści zatrudnieni w tym dziale zajmują się rozliczaniem wydatków służbowych (Travel Expenses) oraz obsługą zapytań pracowników z różnych krajów.
  • Real Estate – zespół odpowiedzialny za wsparcie administracyjne procesu zarządzania nieruchomościami.
  • IT – w ramach pionu IT istnieją trzy zespoły:
    • IT Service Management – zespół odpowiedzialny za zarządzanie usługami IT dostarczanymi spółkom thyssenkrupp przez globalnych dostawców (np. w zakresie infrastruktury sieciowej, serwerów, systemów). Specjaliści, którzy kontrolują jakość dostarczanych nam usług wspierani są przez zespół monitorujący (Global Control Centre).
    • Global Application Management – zespół specjalistów i konsultantów IT odpowiedzialny za globalne wsparcie i rozwój aplikacji wykorzystywanych przez spółki w grupie thyssenkrupp (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań SAP).
    • Global Network Transition – zespół certyfikowanych inżynierów sieci odpowiedzialny za migrację sieci od różnych dostawców do jednego globalnego dostawcy usług sieciowych.

Kogo szukamy do zespołu?

Grono naszych pracowników to zarówno wykwalifikowani specjaliści z poszczególnych obszarów, jak również absolwenci i studenci ostatnich lat studiów, którzy właśnie u nas zdobywają swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Do zespołu zapraszamy osoby niezależnie od wieku. Bardzo chętnie wspieramy również kobiety, które wracają na rynek pracy po dłuższej przerwie zawodowej.

Studenci i absolwenci
Absolwentom proponujemy pracę na stanowiskach, na których doświadczenie nie jest wymagane, choć wcześniejsze staże i praktyki są mile widziane. W trakcie rekrutacji zwracamy uwagę na takie aspekty, jak: motywacja do pracy w międzynarodowym i dynamicznym środowisku, umiejętności językowe oraz analityczne, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy, zaangażowanie.

Staże i praktyki oferowane są studentom ostatnich lat studiów, którzy bardzo dobrze znają język niemiecki i/lub angielski oraz chcą się rozwijać w jednym z obszarów: finanse i księgowość, IT, HR oraz Real Estate. Płatny staż trwa w naszej firmie od 1 do 3 miesięcy przy wymiarze min. 30 godzin tygodniowo i grafikiem dostosowanym do dyspozycyjności stażysty. Dla najlepszych stażystów proponujemy stałe zatrudnienie.

Studentów i absolwentów zapraszamy również na studia i kursy, które organizujemy we współpracy z ośrodkami akademickimi – np. studia podyplomowe "Zintegrowany System Informatyczny SAP ERP" w Wyższej Szkole Bankowej czy specjalistyczne szkolenie "SAP Hana Cloud Platform", którego jesteśmy inicjatorem oraz organizatorem.

Eksperci
Kandydaci z doświadczeniem mają szansę objęcia stanowisk specjalistów, ekspertów lub menedżerów. Najczęściej są to kandydaci, którzy posiadają doświadczenie w sektorze SSC/BPO i w jednym z obszarów: Finanse i Księgowość oraz IT.

Finanse i Księgowość
Obecnie nasz zespół to 160 wykwalifikowanych specjalistów – w najbliższych latach planujemy podwojenie tej liczby. Do zespołu zapraszamy profesjonalistów z doświadczeniem w obszarze księgowości i finansów oraz w pracy w międzynarodowym środowisku (również w bankowości). Szukamy kandydatów z doskonałą znajomością języka niemieckiego oraz angielskiego.

Do współpracy zapraszamy także specjalistów z doświadczeniem ekonomicznym oraz w finansach do nowo powstającego Działu Quality. Celem nowej jednostki jest usprawnianie procesów wewnątrzfirmowych w oparciu o metodologię Lean Six Sigma, tj. wdrażanie nowoczesnych narzędzi w zakresie automatyzacji procesów HRowych, księgowych oraz zakupowych.

IT
Do zespołu Global Application Services do współpracy zapraszamy specjalistów z doświadczeniem w technologii SAP (ERP, HANA, SuccesFactors), jak również osoby z mocnymi kompetencjami w zakresie: MS SharePoint, Windows, Unix, Webservices, cloud technics oraz w automatyzacji testów przebiegu procesów biznesowych.

W ramach zespołu SAP poszukujemy ekspertów z poniższych obszarów:

  • SAP Access Management
  • SAP SD/MM/PP/WM
  • SAP FI/CO/FSCM
  • SAP PI/PO/EDI
  • SAP Basis
  • SAP Hana
  • SAP cloud solutions (SuccesFactors, ByD)

Zobacz, co na Ciebie czeka

Wsparcie rozwoju i kariery
Firma to My. To od wiedzy i kompetencji naszego zespołu zależy jej dynamika i wzrost. Dlatego konsekwentnie dbamy o rozwój naszych pracowników. Programy szkoleniowe i rozwojowe są na stałe wpisane w politykę personalną naszej firmy. Dla nas szkolenia to nie nagroda, lecz niezbędny element pracy i rozwoju każdego z członków zespołu.

Na naszych pracowników czekają:
  • zajęcia nauki j. niemieckiego (obecnie programem objętych jest ponad 100 osób – stanowimy jedną z największych szkół językowych w Trójmieście!),
  • miesięczne dodatki językowe,
  • programy szkoleniowe (podnoszące kwalifikacje w obszarze kompetencji technicznych oraz umiejętności miękkich),
  • kompleksowy program wdrożeniowy dla nowych pracowników (obsługa systemów wewnętrznych: SAP, Nimbus, znajomość kultury organizacyjnej)
  • „Akademia Księgowości” – szkolenie z księgowości i rachunkowości,
  • certyfikacja: ACCA, CIMA, ITIL, Six Sigma,
  • 8-miesięczne szkolenie Cisco Lab przygotowujące do egzaminu CCNA oraz CCNP,
  • dofinansowanie studiów podyplomowych,
  • jasna i zdefiniowana ścieżka rozwoju kariery – a wraz z nią szerokie możliwości awansu zawodowego.

Równowaga: praca – życie prywatne
Tworzymy środowisko, które pomaga naszym pracownikom znaleźć równowagę pomiędzy pracą a życiem osobistym. Dzięki takiemu podejściu każdy z nas może łatwo zorganizować sobie czas w firmie, jak i poza nią. Jak to robimy?
  • Zapewniamy elastyczne godziny pracy.
  • Wspieramy naszych pracowników w ich pasjach pozafirmowych poprzez dofinansowanie aktywności sportowych oraz kulturalnych – np. sekcje sportowe (siatkówka, squash, piłka nożna), wewnętrzny zespół biegaczy (thyssenkrupp Running Team), czy zespół kolarski (thyssenkrupp Cycling Team).
  • Umożliwiamy pracę w modelu home office.

Prawdziwy dream team
To, co nas wyróżnia to atmosfera – tworzą ją ludzie pełni pozytywnej energii i życzliwego nastawienia. Partnerskie relacje, wzajemna pomoc i życzliwość – to wartości, o które dbamy zarówno w biurze, jak i poza nim. Dbamy także o właściwą integrację naszych pracowników – organizujemy spotkania zespołowe, team-buildingowe oraz integracyjne dla całej firmy. Wierzymy, że „my” to prawdziwa potęga!

Dodatkowo czekają na Ciebie:
  • Karty sportowe (MultiSport oraz karnet do sieci kompleksów CityFit)
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej LuxMed
  • „Fresh day“ – czyli piątki z owocami
  • Roczne premie

Gdzie będziesz pracował?
Mieścimy się w kompleksie Olivia Business Centre (OBC) w Gdańsku – w budynku Olivia Six. Pracujemy w nowoczesnym i doskonale wyposażonym biurze z najnowszym sprzętem i aranżacją. Obecnie zajmujemy 2 piętra (10. i 11.) – idealne rozwiązanie dla tych, którzy lubią oderwać się od komputera i podziwiać piękne widoki (z naszych okien widzimy morze oraz las :)).

Dogodna lokalizacja biura sprzyja również łatwej komunikacji. Dostaniesz się do nas bez problemu komunikacją miejską – tramwajem, autobusem oraz kolejką SKM. Na zmotoryzowanych pracowników czekają parkingi wokół kompleksu OBC oraz miejsca postojowe w hali podziemnej. Na rowerzystów czekają również dedykowane miejsca parkingowe, szatnia oraz prysznice.

Brzmi interesująco? Zgłoś się do nas, czekamy!
 

Galeria

Zatrudniamy ponad 300 pracowników
Junior Travel Expenses Specialist with German
Finanse / Bankowość
szczegóły »
Junior Accountant with English
Administracja, Księgowość / Audyt / Podatki
szczegóły »