Profile pracodawców

Profil pracodawcy

WNS Global Services

WNS Global Services

Finanse / Bankowość
  • telefon

    58 771-98-00
  • adres

    81-527 Gdynia, Łużycka 6 (bud. D)

Informacje o firmie

Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych segmentów usług dla biznesu  - BPO (Business Process Outsourcing). Wspieramy ponad 200 klientów z całego świata będąc ekspertami z zakresu finansów i księgowości oraz obsługi klienta. Od 2012 roku mamy swój oddział w Gdyni.

W WNS wierzymy, że kluczem do sukcesu jest wychodzenie ponad oczekiwania – zarówno naszych klientów jak i członków naszych zespołów.

Dlaczego warto z nami pracować?

Nasi pracownicy to wykwalifikowani specjaliści, którzy cenią sobie możliwości rozwoju oraz dodatkowe benefity, nie zapominają jednak o zabawie i chętnie spędzają ze sobą czas poza biurem. Dyrektor naszego oddziału zdobył tytuł najlepszego Managera w branży BPO w Polsce.

Powstaliśmy w 1996 roku w Bombaju, pełniąc rolę back-office dla British Airways. Nasz rodowód jest zatem indyjski, a jako pierwsza firma BPO z Indii zostaliśmy notowani na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Jeśli

  • myślisz o karierze w międzynarodowej firmie

  • znasz języki obce i chcesz wykorzystywać je na co dzień

  • interesuje Cię branża księgowa lub obsługa klienta

  • masz w tym doświadczenie i chcesz rozwijać swoją karierę w tym obszarze

  • nauczyć się czegoś nowego i podjąć wyzwanie

Nie wahaj się dołączyć do naszego zespołu. Pomożemy Ci się rozwinąć.

Głównymi oczekiwaniami wobec aplikujących kandydatów to znajomość języka obcego. Języki, które nas interesują to przede wszystkim angielski, niemiecki, fiński, szwedzki, norweski, duński, holenderski, czeski, rosyjski, francuski i włoski. Ponadto, cenimy w pracownikach proaktywność, elastyczność, wysokie umiejętności interpersonalne, wzajemny szacunek i ambicję. Chcemy też, by nasi współpracownicy mogli utrzymywać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

 Mamy Ci do zaoferowania:

  • pracę w wielokulturowym, dynamicznym środowisku

  • pracę dla międzynarodowych klientów

  • wykorzystanie umiejętności językowych w praktyce (stały kontakt z językiem)

  • szansę na zdobycie doświadczenia i rozwój m.in. w dziedzinie księgowości, obsłudze klienta

  • stabilne zatrudnienie

  • bogaty pakiet benefitów (dowolny wybór z dostępnych opcji w programie kafeteryjnym: m.in. opieka medyczna, karta multisport, bilety do kina/teatru, vouchery na paliwo i różnych sklepów)

  • przyjazną atmosferę pracy (także po pracy)

  • możliwości rozwoju i udział w róznorodnych szkoleniach

  • nowoczesne biuro w Gdyni

  • owocowe poniedziałki

Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim
Hotelarstwo / Turystyka, Obsługa klienta / Sprzedaż detaliczna
szczegóły »
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Hotelarstwo / Turystyka, Obsługa klienta / Sprzedaż detaliczna
szczegóły »
Zobacz wszystkie