Profile pracodawców

Profil pracodawcy

Supermarket Piotr i Paweł

Supermarket Piotr i Paweł

Obsługa klienta / Sprzedaż detaliczna

Opis firmy

Piotr i Paweł to polska firma o ugruntowanej pozycji na rynku z siedzibą w Poznaniu. Posiadamy ponad 130 supermarketów sklepów w starannie dobranych lokalizacjach w ponad 60 miastach. W Trójmieście i okolicach mamy 13 sklepów. Odwiedza nas ok. 5 mln klientów miesięcznie. Cechujemy się wysoką kulturą pracy w nowoczesnej organizacji przy jednoczesnym rodzinnym klimacie. Nasze sklepy mają 26 letnią polską tradycję.

Dla nas każdy Pracownik jest "kropką nad i" w naszej organizacji, którą pomaga nam tworzyć!

Praca w "Piotrze i Pawle"

To gwarancja pewnego i wiarygodnego pracodawcy. Podjęcie pracy to możliwość wyboru wielu dróg osobistego rozwoju zawodowego. Będziemy wspierać Cię w dążeniu do samorealizacji i pomagać Ci w pokonywaniu kolejnych szczebli kariery, bo wierzymy, że najlepszym sposobem obsadzania wolnych stanowisk jest awansowanie naszych najzdolniejszych pracowników.

Co wyróżnia „Piotra i Pawła” jako pracodawcę?

  • stabilność zatrudnienia na umowę o pracę w ciągle rozwijającej się firmie
  • elastyczny czas pracy
  • pozapłacowe benefity dla pracowników: dofinasowana opieka medyczna w sieci prywatnych placówek medycznych,  dofinasowanie do programu Benefit Multisport, ubezpieczenia grupowe w preferencyjnych cenach, karta rabatowa 5% na zakupy w sieci PiP, paczki okolicznościowe
  • możliwość awansów wewnętrznych
  • wewnętrzny program rozwoju „Mój sklep” - ścieżka kariery od kierownika zmiany do franczyzobiorcy
  • połączenie nowoczesności z rodzinną atmosferą pracy
  • szkolenia wewnętrzne
  • otwartość na opinie

Historia firmy

Kiedy w 1990 roku Eleonora Woś wraz z synami Piotrem i Pawłem postanowili wykorzystać swoje doświadczenie, wiedzę teoretyczną oraz intuicję handlową, aby otworzyć swój pierwszy własny sklep, kierowali się myślą: chcemy stworzyć taki sklep, w jakim sami chcielibyśmy kupować. Ta prosta recepta na stworzenie miejsca, w którym w centrum uwagi jest Klient i jego potrzeby, przyniosła im ogromny sukces. Powstająca sieć sklepów „Piotr i Paweł” szybko zdobyła uznanie najpierw mieszkańców Poznania i okolic, a potem całej Polski.

Kolejne lata przynosiły kolejne sukcesy i coraz większy rozmach działań:

pierwszy supermarket (1991), pierwszy supermarket czynny całą dobę (1995), pierwsze umowy na zasadach franczyzy (2000) i stworzenie Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania.

Dziś już ponad setka sklepów jest obecna w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1100 m2, a asortyment sięga 15 000 pozycji. Klienci wybierają supermarkety „Piotr i Paweł”, ponieważ są to sklepy, w których to oni czują się najważniejsi. Tutaj mogą być pewni szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów i wyjątkowo przyjaznej atmosfery podczas zakupów.

Galeria

Kasjer-Sprzedawca
Obsługa klienta / Sprzedaż detaliczna
szczegóły »
Sprzedawca-Kasjer
Obsługa klienta / Sprzedaż detaliczna
szczegóły »
Zobacz wszystkie