BEST S.A.
Poznaj nas
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie.
Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy ponad 600 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.
Czym się zajmujemy?
BEST S.A. to firma możliwości, pracodawca równych szans. W naszych strukturach możesz realizować się w jednym z trzech głównych obszarów:
- Obsługa klienta i operacje
- IT
- Wsparcie biznesu
Wokół BEST funkcjonują inne spółki, które wchodzą w skład Grupy Kapitałowej, m.in.:
- BEST Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (z siedzibą w Gdyni)
- Kancelaria Radcy Prawnego Rybszleger Sp. k. (z siedzibą w Gdyni)
- BEST Italia (z siedzibą w Mediolanie)
- BEST Capital Italy (z siedzibą w Mediolanie)
Benefity
BEST ENERGIA
- prywatna opieka zdrowotna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczne godziny pracy – zdecyduj, o której przyjdziesz do pracy
- owocowe środy
- programy rowerowe Bike2work – nagrody za dojazdy rowerem do pracy, dostęp do szatni rowerowej z prysznicami
- BEST Moves - moduł grywalizacji firmowej, który dodatkowo nagradza podjęcie aktywności fizycznej
- kafeteria MyBenefit (w tym karta MultiSport)
- wydarzenia sportowe
- rozbudowany program Work-Life-Balance
- system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- biblioteczka firmowa
- Job Rotation – czasowa zmiana obszaru pracy, nauka przez praktykę
- system premiowy
- wolontariat kompetencyjny
- swoboda pracy
- przyjazna kultura organizacyjna! :)
- program adaptacyjny
- pakiet powitalny dla nowych pracowników
- atrakcyjna lokalizacja i otaczająca infrastruktura
- spotkania integracyjne
- Play BEST- grywalizacja firmowa (zebrane punkty wymieniamy na nagrody rzeczowe lub dni wolne)
- pakiet gratulacyjny dla nowych rodziców
- pełne wyposażenie kuchni – kawa, herbata, cytryny oraz dostęp do sprzętu: mikrofalówki, tostery, blendery i ekspresy do kawy
- dofinansowanie do firmowych miejsc parkingowych
- dodatkowe dni wolne dla osób z orzeczeniem o lekkim stopniu niepełnosprawności oraz rozszerzony pakiet medyczny dla wszystkich osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
- wolontariat pracowniczy i firmowe akcje społeczne
Proces rekrutacji
Przesłanie aplikacji
Sprawdź nasze aktualne oferty pracy, wybierz interesujące Cię stanowisko i wyślij nam swoje CV.
Analiza przesłanych aplikacji
Przeanalizujemy przesłane przez Ciebie zgłoszenie. Jeżeli Twoje kompetencje spełniają wymagania stanowiska, na które aplikujesz, zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu rekrutacji.
Rozmowa telefoniczna (opcjonalna)
Podczas rozmowy telefonicznej chcemy trochę lepiej Cię poznać. Możemy zadać Ci kilka pytań dotyczących Twojego doświadczenia zawodowego oraz Twoich oczekiwań związanych ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Taka rozmowa może potrwać ok. 30 minut.
Rozmowa rekrutacyjna
Podczas tego etapu spotkasz się z pracownikiem HR oraz managerem komórki organizacyjnej, do której aplikujesz. Niektóre stanowiska wymagają na tym etapie dodatkowego zadania merytorycznego. To także dobry czas, by zadać nam wszelkie pytania. Podczas spotkania nasz pracownik HR poinformuje Cię, kiedy możesz spodziewać się informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji.
Informacja zwrotna
Niezależnie od etapu rekrutacji chcemy byś wiedział/-a jaki jest status Twojej aplikacji - powiadomimy Cię o nim mailowo lub telefonicznie (w zależności od etapu). Będziemy wdzięczni także za Twój feedback dotyczący procesu rekrutacji – możesz go nam udzielić wypełniając ankietę Candidate Experience, do której link otrzymasz w mailu od naszego pracownika HR.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie ogłoszenia?
Napisz do nasBEST S.A.
Benefity
-
Opieka
medyczna -
Karta
multisport -
Szkolenia
-
Ubezpieczenia
grupowe -
Narzędzia
pracy -
Praca
zdalna -
Elastyczne
godziny pracy -
Parking dla
pracowników -
Nowoczesne
biuro
Nagrody
-
Raport Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki - nasze dobre praktyki są regularnie doceniane w corocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
-
Lider Informatyki - dwie nominacje w konkursie organizowanym przez Computer World (2016 – projekt BEST Online, 2017 – system SIGMA).
-
Laur CESSIO Inwestorów – GK BEST wielokrotnym laureatem nagrody przyznawanej przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
-
Telemarketer Roku – BEST S.A. trzykrotnym laureatem konkursu (2015, 2016 i 2017) oraz zdobywcą wyróżnień (2020,2021).